Troværdig SuperOffice hjælper tusindevis af virksomheder med at styrke deres kunderelationer, hver dag

SuperOffice er drevet af en passion for Customer Relationship Management og udvikler prisbelønnet CRM-software. Da vi blev grundlagt i 1990, var SuperOffice en af de første CRM-leverandører på markedet - det gør os til en af de mest erfarne CRM-leverandører i Europa.

I løbet af de sidste to årtier har vi hjulpet mere end 6.000 virksomheder med at få succes med implementeringen af CRM i deres organisation. Det hjælper dem med at automatisere forretningsprocesser, give en bedre kundeoplevelse og øge virksomhedens omsætning.

Bestil en gratis demo

Brugervenlighed Vælg et CRM system designet til brugerne

Et CRM system bliver kun en succes, hvis alle bruger det. Vi sætter en ære i at gøre CRM-software lettilgængeligt og nyttigt for alle brugere. I stedet for at tilføje flere funktioner og ny funktionalitet vil vi forenkle vores produkt. At skabe et brugervenligt CRM-system er hjertet i vores designproces. Faktisk vælger 95% af vores kunder SuperOffice CRM, fordi det er brugervenligt!

SuperOffice er et ekstremt intuitivt program. Det er jo det, det drejer sig om. Det skal være nemt for mine sælgere.
Thomas Jeshøj, Salgsdirektør ipvision a/s
Når vi har brug for sparring eller inspiration til at løfte vores CRM-løsning, kontakter vi SuperOffice. De har et super Customer Experience-team, der er i stand til at omsætte vores sprog til brugbare løsninger. Derved kan vi på den bedste og mest effektive måde leve op til vores kunders behov. Det er en fornøjelse at arbejde med SuperOffice, da man altid bliver mødt med et smil, også når man ikke altid har den største IT forståelse.
Carin Vieth, Administratorkoordinator/projektleder All Remove Danmark A/S

Skalerbar Din virksomhed kan vokse uden begrænsninger

Begrænsninger i dine brugerkategorier skal ikke stå i vejen for dine vækstambitioner. Du kan til enhver tid ændre eller opgradere de brugerkategorier, du har købt, eller udvide din løsning til at omfatte flere brugere på tværs af virksomheden, så I har én fælles platform for deling af kundeinformationer.

På bare få måneder blev SuperOffice CRM Online rullet ud til 50 brugere på tværs af grænser. Et år efter har vi mere end 80 Sales og Marketing brugere, som er glade for SuperOffice. Løsningen er udvidet fra et land og et forretningsområde til 8 lande og flere forretningsområder herunder projektstyring, mobil CRM og et skifte fra et andet marketingsystem til SuperOffice Marketing. Ledelsen har spillet en vigtig rolle for at gøre dette CRM-projekt til en succes.
Anne-Claire Mulot, CRM Manager Leca International
SuperOffice blev anbefalet af en af vores kunder, og siden implementeringen har det hjulpet os med at vækste omsætningen fra £500,000 til £4,000,000. SuperOffice har lave opstartsomkostninger, er ekstremt fleksibelt og meget skalerbart.
Christine Gilbert, Sales Director Odyssey

Mobilitet Nyd godt af direkte adgang

Uanset om du rejser, er på farten eller på kontoret, er SuperOffice CRM tilgængelig i skyen (web-baseret), på mobilen og din tablet (Android and iOS).

Med en oppetid på 99% har du adgang til SuperOffice CRM databasen hvor som helst og når som helst. Så hvis du planlægger en aftale, tilføjer en opgave eller sender et dokument, behøver du ikke bekymre dig om at holde dine kolleger opdaterede. Alle i dit team har adgang til de samme data.

Som en central platform, der er tilgængelig for alle i virksomheden, har SuperOffice CRM forbedret effektiviteten af det daglige arbejde med mindst 10%.
Ibo Boekestijn, Head of Computerization Van der Windt

Fleksibilitet Konfigurer CRM systemet og gør det til dit eget

SuperOffice CRM er super fleksibelt. Du kan konfigurere det, så det matcher din virksomheds individuelle behov og afspejler den måde, I driver forretning på!

Tilpas systemets layout, funktioner, felter og regler og automatiser vigtige processer uden IT-ekspertise.

Med SuperMacros får du adgang til et bibliotek af foruddefinerede arbejdsgange og triggers, så du kan automatisere kerne salgs-, marketing- og serviceprocesser og øge produktiviteten.

Vi valgte SuperOffice CRM, fordi vi gerne ville have et CRM-system, som vi nemt selv kunne konfigurere og sætte op til vores virksomheds behov. Jeg kendte ikke SuperOffice i forvejen. Alligevel lykkedes det mig at gøre vores SuperOffice klar i løbet af prøveperioden. Så var der jo ikke noget at være i tvivl om. På under en måned vidste vi, at vi havde valgt en løsning, som opfyldte vores behov, og vi var i luften.
Hans H. Pedersen, Director of Sales Danfoss IXA

Integration Integrerer med forretningsapps fra din hverdag

Uanset om du arbejder med kundeemner eller kunder, er emails, fakturaer, dokumenter og vedhæftninger altsammen en central del af arbejdsdagen.

Med direkte integration til Office 365, Outlook og Gmail kan du følge dine eksisterende arbejdsrutiner og få fordel af automatisk arkivering af al korrespondance direkte i SuperOffice CRM.

For os har brugervenlighed været afgørende for valg af CRM-system. Når vores konsulenter er i marken, skal det være nemt at se ordrehistorikken og nye kontrakter online under mødet. Brugervenligheden og den optimale integration mellem SuperOffice CRM Online og NAV har øget vores produktivitet markant.
Bettina Lundskjold, CSO - Salg og Marketingchef MV-Nordic A/S

Få en gratis demo af SuperOffice i dag