
SuperOffice hjælper tusindevis af virksomheder med at styrke deres kunderelationer, hver dag
SuperOffice er drevet af en passion for Customer Relationship Management og udvikler prisbelønnet CRM-software. Da vi blev grundlagt i 1990, var SuperOffice en af de første CRM-leverandører på markedet - det gør os til en af de mest erfarne CRM-leverandører i Europa.
I løbet af de sidste to årtier har vi hjulpet mere end 6.000 virksomheder med at få succes med implementeringen af CRM i deres organisation. Det hjælper dem med at automatisere forretningsprocesser, give en bedre kundeoplevelse og øge virksomhedens omsætning.
Vælg et CRM system designet til brugerne
Et CRM system bliver kun en succes, hvis alle bruger det. Vi sætter en ære i at gøre CRM-software lettilgængeligt og nyttigt for alle brugere. I stedet for at tilføje flere funktioner og ny funktionalitet vil vi forenkle vores produkt. At skabe et brugervenligt CRM-system er hjertet i vores designproces. Faktisk vælger 95% af vores kunder SuperOffice CRM, fordi det er brugervenligt!

SuperOffice er et ekstremt intuitivt program. Det er jo det, det drejer sig om. Det skal være nemt for mine sælgere.
Få hjælp på det sprog du taler
Vi bestræber os altid på at skabe en tættere, mere personlig relation til vores kunder. Derfor kan du få hjælp til de problemer eller spørgsmål, du har – direkte fra os.
Vores interne specialister og partnere kender dine forretningsområder, dine vigtigste markeder og dit lokale forretningsmæssige miljø. Og de taler også dit sprog!
Din virksomhed kan vokse uden begrænsninger
Begrænsninger i dine brugerkategorier skal ikke stå i vejen for dine vækstambitioner. Du kan til enhver tid ændre eller opgradere de brugerkategorier, du har købt, eller udvide din løsning til at omfatte flere brugere på tværs af virksomheden, så I har én fælles platform for deling af kundeinformationer.

Betal kun for det, du har brug for
Hvorfor betale for funktioner, som du ikke har brug for, når det ikke er nødvendigt? Med vores fleksible priskategorier, betaler du kun for de funktioner, du bruger. Uanset om du arbejder i Sales, Marketing eller Service kan du nyde godt af processpecifikke funktioner, der understøtter din rolle. Hvis du arbejder på tværs af alle roller, er der også noget til dig.
SuperOffice Standard er inkluderet i alle brugerkategorier, så alle kundedata samles og gemmes ét sted.

Nyd godt af direkte adgang
Integrerer med forretningsapps fra din hverdag
Uanset om du arbejder med kundeemner eller kunder, er emails, fakturaer, dokumenter og vedhæftninger altsammen en central del af arbejdsdagen.
Med direkte integration til Office 365, Outlook og Gmail kan du følge dine eksisterende arbejdsrutiner og få fordel af automatisk arkivering af al korrespondance direkte i SuperOffice CRM.
Konfigurer CRM systemet og gør det til dit eget
SuperOffice CRM er super fleksibelt. Du kan konfigurere det, så det matcher din virksomheds individuelle behov og afspejler den måde, I driver forretning på!
Tilpas systemets layout, funktioner, felter og regler og automatiser vigtige processer uden IT-ekspertise.
Med SuperMacros får du adgang til et bibliotek af foruddefinerede arbejdsgange og triggers, så du kan automatisere kerne salgs-, marketing- og serviceprocesser og øge produktiviteten.

FÅ MERE INSPIRATION TIL AT SKABE VÆKST MED CRM
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få originalt indhold fuld af praktiske indsigter. Lad os komme i gang med at vækste din forretning og forvandle dine relationer til omsætning!