Tilmeld dig Thrive- en indholdsserie, der er skabt til at hjælpe dig med at gøre relationer til god forretning

Summer scene. Two men on top of a mountain.

SuperOffice hjælper tusindevis af virksomheder med at styrke deres kunderelationer, hver dag

SuperOffice er drevet af en passion for Customer Relationship Management og udvikler prisbelønnet CRM-software. Da vi blev grundlagt i 1990, var SuperOffice en af de første CRM-leverandører på markedet - det gør os til en af de mest erfarne CRM-leverandører i Europa.

I løbet af de sidste to årtier har vi hjulpet mere end 6.000 virksomheder med at få succes med implementeringen af CRM i deres organisation. Det hjælper dem med at automatisere forretningsprocesser, give en bedre kundeoplevelse og øge virksomhedens omsætning.

Vælg et CRM system designet til brugerne

Et CRM system bliver kun en succes, hvis alle bruger det. Vi sætter en ære i at gøre CRM-software lettilgængeligt og nyttigt for alle brugere. I stedet for at tilføje flere funktioner og ny funktionalitet vil vi forenkle vores produkt. At skabe et brugervenligt CRM-system er hjertet i vores designproces. Faktisk vælger 95% af vores kunder SuperOffice CRM, fordi det er brugervenligt!

 Bærbar computer, der viser SuperOffice CRM. Dashboards

SuperOffice er et ekstremt intuitivt program. Det er jo det, det drejer sig om. Det skal være nemt for mine sælgere.

Thomas Jeshøj   Salgsdirektør ipvision a/s

Få hjælp på det sprog du taler

Vi bestræber os altid på at skabe en tættere, mere personlig relation til vores kunder. Derfor kan du få hjælp til de problemer eller spørgsmål, du har – direkte fra os.

Vores interne specialister og partnere kender dine forretningsområder, dine vigtigste markeder og dit lokale forretningsmæssige miljø. Og de taler også dit sprog!

Illustrations speech bubbles different language

Din virksomhed kan vokse uden begrænsninger

Begrænsninger i dine brugerkategorier skal ikke stå i vejen for dine vækstambitioner. Du kan til enhver tid ændre eller opgradere de brugerkategorier, du har købt, eller udvide din løsning til at omfatte flere brugere på tværs af virksomheden, så I har én fælles platform for deling af kundeinformationer.

 Smilende mand giver tommelfingrene op

Betal kun for det, du har brug for

Hvorfor betale for funktioner, som du ikke har brug for, når det ikke er nødvendigt? Med vores fleksible priskategorier, betaler du kun for de funktioner, du bruger. Uanset om du arbejder i Sales, Marketing eller Service kan du nyde godt af processpecifikke funktioner, der understøtter din rolle. Hvis du arbejder på tværs af alle roller, er der også noget til dig.

SuperOffice Standard er inkluderet i alle brugerkategorier, så alle kundedata samles og gemmes ét sted.

 Illustration SuperOffice brugerplaner
3 woman having a informal meeting

Nyd godt af direkte adgang

Uanset om du rejser, er på farten eller på kontoret, er SuperOffice CRM tilgængelig i skyen (web-baseret), på mobilen og din tablet (Android and iOS). Med en oppetid på 99% har du adgang til SuperOffice CRM databasen hvor som helst og når som helst. Så hvis du planlægger en aftale, tilføjer en opgave eller sender et dokument, behøver du ikke bekymre dig om at holde dine kolleger opdaterede. Alle i dit team har adgang til de samme data.

Integrerer med forretningsapps fra din hverdag

Uanset om du arbejder med kundeemner eller kunder, er emails, fakturaer, dokumenter og vedhæftninger altsammen en central del af arbejdsdagen.

Med direkte integration til Office 365, Outlook og Gmail kan du følge dine eksisterende arbejdsrutiner og få fordel af automatisk arkivering af al korrespondance direkte i SuperOffice CRM.

Collage af forskellige apps

Konfigurer CRM systemet og gør det til dit eget

SuperOffice CRM er super fleksibelt. Du kan konfigurere det, så det matcher din virksomheds individuelle behov og afspejler den måde, I driver forretning på!

Tilpas systemets layout, funktioner, felter og regler og automatiser vigtige processer uden IT-ekspertise.

Med SuperMacros får du adgang til et bibliotek af foruddefinerede arbejdsgange og triggers, så du kan automatisere kerne salgs-, marketing- og serviceprocesser og øge produktiviteten.

Skærmbillede SuperOffice CRM

GØR EN FORSKEL

Thrive er et helt nyt koncept fra SuperOffice og vores mål er enkelt – at hjælpe dig med at skabe vækst. Som medlem af Thrive får du adgang til nye strategier, originale artikler og unikke undersøgelser, som du kan bruge til at forbedre den måde, du arbejder på.