7 gode grunde til at CRM forbedrer kundeoplevelsen

Læs mere

Vores SuperOffice eksperter er sammen med vores netværk af kompetente partnere klar til at hjælpe dig med at få den bedst mulige oplevelse med SuperOffice.

Udover en dyb kendskab til CRM og SuperOffice-kompetencer tilbyder vores partnere også komplementerende og værdiskabende produkter og ydelser til dig som kunde. Det kan være rådgivning, specifikke brancheløsninger, tillægsmoduler, skæddersyede eller standard app's og meget mere.

Uanset om du har brug for hjælp til implementering, opsætning af dine forretningsprocesser, migrering af data, uddannelse, specielle integrationer eller hjælp til at få din løsning til at understøtte den måde, du arbejder på, har vi en partner, som kan hjælpe dig.

 

 

  • Amesto Solutions A/S

    Amesto Solutions er Nordens største SuperOffice salgs- og implementeringspartner. De er specialiseret inden for CRM/ERP og er eksperter i integrationer. Derudover udvikler de deres egne add-ons inden for logistik, indkøb, finans, analyse og meget mere, og de er særligt stærke inden for grossistbranchen, samt på multinationale løsninger. Amesto Solutions kan levere den komplette pakke inden for CRM- og ERP-systemer, skræddersyet til netop din virksomhed og din branches behov.

  • Core CRM

    Core CRM er et konsulent- og softwarehus, som fokuserer på digitaliserede salgs- og marketingsprocesser, primært baseret på SuperOffice og eMarketeer. Core CRM er Danmarks største SuperOffice partner. Som totalleverandør af SuperOffice-løsninger, leverer Core CRM bl.a. tilpasninger af systemet, integrationer til andre systemer, bruger- og teknisk support samt undervisning. Core CRM udvikler også egne moduler til SuperOffice, blandt andet SMS modul, RSS modul og diverse integrationsmoduler. Core CRM beskæftiger ca. 25 medarbejdere, der sammenlagt har mere end 150 års erfaring med SuperOffice. Virksomheden udspringer af det tidligere Concare CRM, der havde været SuperOffice-partner siden 2000 og opnået status som årets SuperOffice partner i 2011, 2012, 2013, 2014 & 2015.

  • ECIT Consulting A/S

    ECIT Consulting A/S har igennem mere end 15 år hjulpet små og mellemstore virksomheder med at optimere deres arbejdsprocesser med software. Fra kontorer i hhv. Odense og Smørum samarbejder de med mere end 80 virksomheder indenfor projekt-, service-, handels-, advokat-, konsulent- produktions- og vin/spiritus. ECIT Consulting A/S har kompetencer i samspillet mellem SuperOffice og Visma Business.

  • Adwiza

    Adwiza har specialiseret sig i tillægsmoduler og løsninger, som kan tilpasse SuperOffice til kundens individuelle behov. Deres standardmoduler giver mulighed for at integrere SuperOffice med andre systemer inklusiv en række ERP systemer, telefon systemer og forskellige online services. Adwiza har et internationalt netværk af partnere, som er uddannet i at sælge og levere deres produkter.

  • All-CRM

    All-CRM leverer skæddersyede SuperOffice CRM løsninger. Apps indeholder EmailPreview, som straks viser indhold af en email, PDF, dokument eller billede direkte i minikortet i SuperOffice, og LinkedIn Connector, som forbinder dine LinkedIn kontakter til din SuperOffice og importerer dine forretningskontakter direkte ind i dit CRM system.

  • Business Analyze

    Business Analyze tilbyder et værktøj til ledere, teams og enkeltpersoner, som gør det helt enkelt at samle, analysere og præsentere data visuelt, på en måde som brugere kan se og bruge i deres daglige arbejde.

  • ConnectMyApps

    ConnectMyApps er en cloud-baseret platform med færdige integrationer mellem de mest almindelige forretningsapplikationer som f.eks. regnskab, fakturering, CRM, e-handel med mere. Disse integrationer fokuserer typisk på synkronisering af data og fjerner tidskrævende administrative opgaver, sparer tid for dig og sikrer, at du har adgang til opdateret information, når du har brug for det.

  • eMarketeer

    eMarketeer leverer en automatiseret marketingløsning, som er fuldt integreret med SuperOffice. De tilbyder en række værktøjer, som understøtter marketingmedarbejderen med leadgenerering, opfølgning og styring af marketingkampagner som de vigtigste områder.

  • Ganske Enkelt

    Ganske Enkelt har stor brancheerfaring og hjælper virksomheder med at implementere deres CRM strategier med SuperOffice. Derudover udvikler de en hel familie af applikationer, som er designet til at forbedre SuperOffice oplevelsen yderligere. Dette inkluderer apps til prospectdata og til at sende SMS direkte fra SuperOffice.

  • i-Centrum

    i-Centrum er en systemintegrator, som fokuserer på processer indenfor CRM. De skaber også standardmoduler, som udbygger og udvider SuperOffice enten online eller onsite. Med i deres portfolio er integrationer til Click, Bisnode, Dunn & Bradstreet, GetAccept og flere. De tilbyder også en gratis app, som gør det muligt at tilføje geodata i din SuperOffice løsning.

  • InfoBridge Software

    InfoBridge tilbyder synkronisering af kalenderen mellem SuperOffice CRM og Microsoft Exchange, Office 365, Google for Work eller IBM Lotus Notes. Derudover tilbyder InfoBridge en række standardværktøjer og moduler, som tilfører værdi til dine CRM processer såvel som hjælper kunderne med tilpassede integrationer og løsninger.

  • Keyforce

    Keyforce tilbyder standard integrationsløsninger mellem SuperOffice og ERP systemer inklusiv løsninger fra Visma og Microsoft. Keyforce tilbyder også en række tillægsmoduler, som udvider SuperOffice og understøtter dine CRM processer. Det gælder bl.a. et modul til hurtig registrering af nye kontaktdata, et avanceret SMS modul og brancheløsninger til engros og media.

  • ON IT

    ON IT er et specialistfirma, som leverer konsulentydelser, apps og integrationer, hovedsageligt til løsninger fra Visma Software. ON IT tilbyder en Visma.net Sync til SuperOffice, som giver dig mulighed for nemt at synkronisere kunder, leverandører og kontakter mellem Visma.net og SuperOffice. Visma.net er Visma's flagskib - en ERP løsning i skyen og benyttet af tusinde af kunder hver dag.

  • Siteshop

    Siteshop Apps tilfører værdi til dit SuperOffice workflow. Apps indeholder mulighed for at søge, finde, tilføje eller opdatere i SuperOffice direkte fra den danske Bisnode database, og en cloud-baseret integrationsservice, som hurtigt og sikkert forbinder enhver af dine cloud eller on-premise baserede datakilder til SuperOffice CRM Online.

  • SP softwarepartner

    SP softwarepartner giver SuperOffice kunder en række web-baserede add-on moduler og apps. De er specielt strærke i integration af SuperOffice med ERP løsningen, og de har også frigivet en standard telefon-connector i vores App Store. SP CTI Enhancer app'en forbinder dit telefonsystem med din SuperOffice CRM Online, for at du kan optimere dit workflow med dine kunder og kundeemner og arbejde smartere.

  • Visma Consulting

    Visma Consulting hjælper både offentlige og private virksomheder med at udvikle, modernisere og vedligeholde IT-løsninger. Med deres løsning, Visma Addo, kan du strømline din underskriftsprocedure og gemme dine underskrevede dokumenter direkte i SuperOffice. Løsningen giver dig mulighed for at sende dokumenter via email eller tekstbesked, og dine klienter kan underskrive dem hvor-som-helst og når-som-helst - på deres smartphone, tablet eller PC.