7 tips til at skabe en god kundeoplevelse strategi

Læs mere

Vores SuperOffice eksperter er sammen med vores netværk af kompetente partnere klar til at hjælpe dig med at få den bedst mulige oplevelse med SuperOffice.

Udover en dyb kendskab til CRM og SuperOffice-kompetencer tilbyder vores partnere også komplementerende og værdiskabende produkter og ydelser til dig som kunde. Det kan være rådgivning, specifikke brancheløsninger, tillægsmoduler, skæddersyede eller standard app's og meget mere.

Uanset om du har brug for hjælp til implementering, opsætning af dine forretningsprocesser, migrering af data, uddannelse, specielle integrationer eller hjælp til at få din løsning til at understøtte den måde, du arbejder på, har vi en partner, som kan hjælpe dig.

 

 

  • Amesto Solutions A/S

    Amesto Solutions er Nordens største SuperOffice salgs- og implementeringspartner. De er specialiseret inden for CRM/ERP og er eksperter i integrationer. Derudover udvikler de deres egne add-ons inden for logistik, indkøb, finans, analyse og meget mere, og de er særligt stærke inden for grossistbranchen, samt på multinationale løsninger. Amesto Solutions kan levere den komplette pakke inden for CRM- og ERP-systemer, skræddersyet til netop din virksomhed og din branches behov.

  • Concare IT A/S

    Concare IT har mere end 15 års erfaring med SuperOffice og er en af de største SuperOffice partnere. Concare ITs kernekompetence er at samle og integrere hele kundens virksomhed i én skræddersyet CRM løsning med brugervenlighed i fokus. Udover kompetent rådgivning baseret på praktiske erfaringer tilbyder Concare IT også løbende træning og SuperOffice kurser.

  • Adwiza

    Adwiza har specialiseret sig i tillægsmoduler og løsninger, som kan tilpasse SuperOffice til kundens individuelle behov. Deres standardmoduler giver mulighed for at integrere SuperOffice med andre systemer inklusiv en række ERP systemer, telefon systemer og forskellige online services. Adwiza har et internationalt netværk af partnere, som er uddannet i at sælge og levere deres produkter.

  • Business Analyze

    Business Analyze tilbyder et værktøj til ledere, teams og enkeltpersoner, som gør det helt enkelt at samle, analysere og præsentere data visuelt, på en måde som brugere kan se og bruge i deres daglige arbejde.

  • ConnectMyApps

    ConnectMyApps er en cloud-baseret platform med færdige integrationer mellem de mest almindelige forretningsapplikationer som f.eks. regnskab, fakturering, CRM, e-handel med mere. Disse integrationer fokuserer typisk på synkronisering af data og fjerner tidskrævende administrative opgaver, sparer tid for dig og sikrer, at du har adgang til opdateret information, når du har brug for det.

  • eMarketeer/Follow-Up Systems

    eMarketeer leverer en automatiseret marketingløsning, som er fuld integreret med SuperOffice. De tilbyder en række værktøjer, som understøtter marketingmedarbejderen med leadgenerering, opfølgning og styring af marketingkampagner som de vigtigste områder.

  • InfoBridge Software

    InfoBridge tilbyder synkronisering af kalenderen mellem SuperOffice CRM og Microsoft Exchange, Office 365, Google for Work eller IBM Lotus Notes. Derudover tilbyder Infobridge en række standardværktøjer og moduler, som tilfører værdi til dine CRM processer såvel som hjælper kunderne med tilpassede integrationer og løsninger.

  • Keyforce

    Keyforce tilbyder standard integrationsløsninger mellem SuperOffice og ERP systemer inklusiv løsninger fra Visma og Microsoft. Keyforce tilbyder også en række tillægsmoduler, som udvider SuperOffice og understøtter dine CRM processer. Det gælder bl.a. et modul til hurtig registrering af nye kontaktdata, et avanceret SMS modul og brancheløsninger til engros og media.