Benyt dig af vores implementeringsydelser og få succes med din CRM løsning

SuperOffice CRM tilbyder dig det bedste værktøj til at finde, fange og fastholde kunder. Få mest muligt ud af din løsning fra dag et med vores lange erfaring med implementeringer hos virksomheder som din

Trin 1 Workflow/proces

Sammen med kunden gennefører vi en grundig forretningsanalyse for at og forstå de aktiviteter og processer SuperOffice skal understøtte. Vi afdækker og definerer også nye processer, der skal hjælpe din virksomhed med at øge produktiveteten og blive mere effektiv.

Trin 2 Konfiguration

Her hjælper vi dig med at konfigurere din CRM-løsning baseret på de brugerkategorier din virksomhed bruger. Under konfigurationen ser vi på firmaer, kontaktpersoner, aktiviteter og skabeloner. Konfigurationen baseres selvfølgelig på processer, som er blevet defineret i forretningsanalysen.

Trin 3 Import

Du har købt et CRM system, så du kan samle al relevant kundeinformation ét centralt sted. Vi hjælper dig med at importere dine data ind i din nye CRM løsning.

Trin 4 Oplæring

For at sikre en vellykket start og få succes er oplæring af dit team vigtig. Vi hjælper dig med at træne dine medarbejdere i grundlæggende CRM funktioner, og hvordan de kan administrere systemet. Træningen er tilpasset brugerkategorierne Standard CRM, Marketing, Sales og Service.

Trin 5 Kom i gang

I dette trin vil vi hjælpe dig og dit team til at få den bedste start med jeres nye CRM løsning. Når du tager en ny software løsning i brug, har medarbejderne naturligvis spørgsmål. Vi er klar med en hjælpende hånd for at sikre, at du får en flyvende start.