
Processtyring fra start til slut med SuperOffice CRM
Det at have en database med leads og henvisninger spiller en vigtig rolle for din succes. SuperOffice CRM hjælper dig med at kommunikere med kundeemner og kunder, styre hele salgsprocessen og vedligeholde dine mange ejendomme – alt sammen fra ét CRM system.

SuperOffice CRM til ejendomsbranchen
Gratis personlig demo
I gennemsnit øger SuperOffice kunder deres omsætning med 16% pr. år.
4 gode grunde til at prøve SuperOffice CRM:
- Funktionsbaseret prissætning (Du betaler for det, du bruger)
- Direkte integration med Office 365 og G-Suite
- Tilgængelig på alle enheder - desktop, mobil og tablet
- Ubegrænsede antal firmaer, kontaktpersoner og supportsager
Se hvad SuperOffice kan
Den store CRM guide
En investering i CRM software vil hjælpe dig med at opbygge og styrke relationerne med nye og eksisterende kunder. Find ud af hvordan du vælger den rigtige løsning til din virksomhed med Den store CRM guide.
