• Optaget af globale spørgsmål

    Naturligvis taler medarbejderne hos SuperOffice dagligt om globale emner. Vi taler om de sociale-, politiske-, sundhedsmæssige og miljømæssige udfordringer, som menneskeheden står overfor. Men for nogle år siden bestemte vi os for at se nærmere på, hvad der rører på sig, og vi spurgte vores medarbejdere om, hvilke humanitære initiativer, der får deres opmærksomhed. Med andre ord "hvad betyder mest" for dem.

  • Vi engagerer os i vigtige ting

    I SuperOffice har vi altid brændt for, hvordan vi kan gøre vores kunders arbejdsliv mere enkelt med vores produkt. Efter nogen tid besluttede vi os for at finde andre mennesker, som havde brug for vores hjælp til også at forenkle deres liv. Det er grunden til, at vores aktionærer, ledelse og medarbejdere besluttede at engagere sig i lokale organisationer, der gør gode ting for mennesker, som ikke er så heldigt stillede. Vi bestemte os også for at række hånden ud til velgørende organisationer, som arbejder for at gøre livet lettere for udsatte mennesker og dyr.

  • Resultatet er vores initiativ "Do Stuff That Matters"

    Vi leverer et system, der forenkler det, som er vigtigt. Vores CRM-løsninger hjælper organisationer med at blive mere professionelle, strukturerede og effektive og i sidste ende mere succesfulde med det, de gør. Sandheden er, at non-profit organisationer, som gerne vil hjælpe andre, har begrænsede ressourcer, men alligevel har nøjagtigt de samme behov, som alle andre virksomheder. De har også behov for at automatisere og digitalisere deres processer og arbejde smartere. Sådan blev vores initiativ "Do Stuff That Matters" til!

  • Det betyder vores initiativ

    "Do Stuff That Matters" tilbyder gratis brug af vores cloud-løsning - SuperOffice CRM Online - til én organisation på op til 30 brugere i en periode på 3 år. Tilbuddet inkluderer 5 dages gratis konsulentbistand, udført af vores konsulenter, som hjælper medarbejderne i organisationen med at komme i gang. Hvert år giver vi dette tilbud til én ny organisation i hvert af de lande, hvor vi har kontor. I SuperOffice er vi stolte af at forenkle det, som er vigtigt! Vores mål er at gøre en forskel ved at skabe en mere effektiv og struktureret arbejdsproces for en velgørende organisation. Send en ansøgning pr. email til info@superoffice.dk med navnet på jeres organisation, kontaktinformation og et sammendrag af jeres behov for hjælp til at forenkle jeres daglige arbejde med et CRM-system.