7 tips til at skabe en god kundeoplevelse strategi

Læs mere
  • Optaget af globale spørgsmål

    Det tog ikke lang tid før vi blev opslugt af nye diskussioner rundt om frokostbordet. Globale temaer, sociale-, politiske-, sundheds- og miljøudfordringer var aktuelle emner. Vi så på trends og initiativer. Og ikke mindst ville vi høre vores ansatte hvilken sag, der var den vigtigste for dem.

  • Vi engagerer os i vigtige ting

    En ting vi altid har brændt for i SuperOffice er, hvordan vi kan gøre dit arbejdsliv mere enkelt. Gradvist oplevede vi, at vi også søgte efter andre områder, hvor livet kan gøres mere enkelt. Vores aktionære opdagede en enestående mulighed! Men først måtte vi løse et komplekst problem. Hvert år dør mere end 4,3 millioner mennesker af indendørs forurening, og i Afrika alene dør mere end 600.000 mennesker af luftvejssygdomme p.g.a. madlavning over bål. Entreprenør og SuperOffice's grundlægger, Une Amundsen, adresserede dette problem, som han altid har gjort - ved at forenkle ting, der gør en forskel.

  • Resultatet er Safi e-cooker

    E-cooker er udviklet, produceret, solgt og distribueret i Øst Afrika af Safi International. Safi e-cooker er et helt nyt og rent komfur, som opvarmes med bio-ethanol, og efterlader hverken sod eller røg. Det er rent, sikkert og billigt, og Safi har allerede ændret dagligdagen for tusindvis af afrikanere. Hos Safi International er de stolte over, at de har fundet en enkelt løsning på et komplekst problem. Hos SuperOffice er vi stolte over at forenkle ting, der gør en forskel!