
Understøt hele kundens livscyklus med SuperOffice CRM
Med øget efterspørgsel og med mange forskellige forretningsområder involveret, forhindrer SuperOffice CRM kaos ved at organisere, digitalisere og forenkle kommunikation med leverandører, kunder og butikker.

SuperOffice CRM til engros- og detailbranchen
Gratis personlig demo
I gennemsnit øger SuperOffice kunder deres omsætning med 16% pr. år.
4 gode grunde til at prøve SuperOffice CRM:
- Funktionsbaseret prissætning (Du betaler for det, du bruger)
- Direkte integration med Office 365 og G-Suite
- Tilgængelig på alle enheder - desktop, mobil og tablet
- Ubegrænsede antal firmaer, kontaktpersoner og supportsager
Se hvad SuperOffice kan
Den store CRM guide
En investering i CRM software vil hjælpe dig med at opbygge og styrke relationerne med nye og eksisterende kunder. Find ud af hvordan du vælger den rigtige løsning til din virksomhed med Den store CRM guide.

Case Stories

Hos Vangby kan vi slet ikke arbejde uden at åbne SuperOffice.
