Tilmeld dig Thrive- en serie af indhold, der er skabt til at hjælpe dig med at forvandle relationer til omsætning

Vil I forbedre jeres kundekommunikation? Det vil vi også.

SuperOffice CRM hjælper jer med at få mest muligt ud af jeres markedsføring.

MARKETINGVÆRKTØJ TIL VIRKSOMHEDER I VÆKST

Vi tror på, at hver eneste kontakt med en kunde er en forretningsmulighed. SuperOffice Marketing er designet til at hjælpe jeres marketingteams med at sende det rigtige budskab til de rigtige kunder på det rigtige tidspunkt. Få de værktøjer, I har brug for, til at automatisere og gøre jeres kommunikation personlig, nå jeres målgrupper og starte relevant dialog, der forvandler relationer til omsætning.

FÅ SUCCES MED JERES KOMMUNIKATION - HVER GANG

SuperOffice Marketing giver marketingteams mulighed for at fokusere på det, de er bedst til – relevant kommunikation, der skaber værdifulde kunderelationer. Gør al kommunikation til god forretning ved at optimere vigtige arbejdsprocesser og persontilpas kommunikation med både potentielle og eksisterende kunder.

ARBEJD SMARTERE MED SUPEROFFICE MARKETING

  • Icon

    Kampagneværktøj

    Få værktøjerne til at sende effektive kampagner til mange

  • Icon

    Leadgenerering

    Generér flere leads af høj kvalitet via webformularer og målrettet email marketing

  • Icon

    Mailinglister

    Skab målrettede mailinglister baseret på forskellige kundedata

  • Icon

    Analyse af resultat

    Værktøjer til følge og analysere resultatet af marketingkampagner

  • Icon

    Overhold GDPR

    Sørg for at overholde GDPR-lovgivningen, registrér samtykker og tilføj dem automatisk til CRM-databasen

  • Icon

    Automatisering

    Muligheden for at automatisere udsendelse af kampagner til mange

Se mere SuperOffice Marketing

SKAB BEDRE MARKETING RESULTATER

Lær mere om marketingværktøjerne i SuperOffice CRM

  • Effektiv kommunikation til mange
  • Start mere personlige samtaler
  • Automatisér næste aktivitet
  • Gør massekommunikation personlig
  • Dataanalyse, der betaler sig
  • Del resultater og bliv bedre

DELTE FUNKTIONER

SuperOffice CRM indeholder en række kernefunktioner, der er tilgængelige for alle brugere. Med disse delte funktioner kan I organisere jeres kontaktoplysninger, samle alle jeres data ét sted, administrere alle jeres opgaver, dokumenter og emails, følge op på kunderne og – vigtigst af alt – opbygge stærke kunderelationer.

Klar til at forbedre markedsføringsresultaterne?

Book en gratis demo i dag. Vi har over 30 års erfaring med at hjælpe virksomheder med at optimere arbejdsprocesser inden for marketing og få mest muligt ud af deres CRM løsning.

Vil du kende hemmelighede bag bedre markedsføringsresultater?

Tilmeld dig Thrive with SuperOffice for at modtage originalt indhold skabt til at hjælpe dig med at forbedre marketingprocesser og forvandle relationer til god forretning.