Vil du gerne forbedre din kundekommunikation? Det vil vi også.
SuperOffice CRM hjælper dig med at få mest muligt ud af din markedsføring.
MARKETINGVÆRKTØJ TIL VIRKSOMHEDER I VÆKST
Vi tror på, at ethvert engagement med en kunde udgør en forretningsmulighed. SuperOffice Marketing er designet til at hjælpe dine marketingteams med at sende det rigtige budskab til de rigtige kunder på det rigtige tidspunkt. Få de værktøjer, du har brug for, til at automatisere og gøre din kommunikation mere personlig, nå bedre ud til dine målgrupper og starte betydningsfuld dialog, der gør relationer til en god forretning.

FÅ SUCCES MED DIN KOMMUNIKATION - HVER GANG
SuperOffice Marketing giver dine marketingteams mulighed for at fokusere på det, de er bedst til – at skabe relevant kommunikation, der opbygger værdifulde kunderelationer. Gør al kommunikation til en god forretning ved at optimere vigtige arbejdsprocesser og personalisere kommunikation med både potentielle og eksisterende kunder.

ARBEJD SMARTERE MED SUPEROFFICE MARKETING

EN VÆRKTØJSKASSE TIL DIT MARKETINGTEAM
Vil du vide mere om marketingværktøjerne i SuperOffice CRM?
SKAB BEDRE MARKETING RESULTATER
-
Effektiv kommunikation til mange
Med SuperOffice Marketing kan du nemt oprette effektive, personaliserede e-mailkampagner, nyhedsbreve eller driftsmeddelelser og sende dem til dine målgrupper. Opret, send, følg og mål, hvordan din kommunikation klarer sig – alt sammen ét sted, og få mere tid til den mere krævende del: at skabe fantastisk indhold.
-
Start mere personalig dialog
Ved at gemme alle data om potentielle og eksisterende kunder i ét system giver SuperOffice Marketing dig mulighed for nemt at oprette og tilføje formularer til enhver hjemmeside eller e-mail kommunikation. Du kan indsamle data af høj kvalitet og automatisk opdatere din CRM-database, registrere abonnements-præferencer og oprette personlige opfølgninger.
-
Automatisering af dit næste skridt
Marketingbudskaber er kun en succes, hvis de giver de ønskede resultater. Med SuperOffice Marketing kan du automatisere arbejdsprocesser og definere, hvad der sker, når en modtager klikker på en knap eller et link i din kommunikation. Du kan automatisk tilføje en person til et udvalg, sende en ny e-mail eller oprette en opfølgningsaktivitet med en sælger – alt det, der hjælper dig til at nå dine mål.
-
Vær personlig i din kommunikation
I marketing er det vigtigt at være personlig over for kunderne og have sin egen genkendelige stil. Med vores bibliotek med færdige design-skabeloner, der nemt kan ændres, så du kan oprette dine egne unikke nyhedsbreve eller e-mailkampagner, kan du skræddersy indhold til specifikke kundepræferencer eller events og hurtigt sende personaliserede meddelelser ud til målgrupperne – store som små.
-
Dataanalyse betaler sig
Få værdifuld indsigt i kampagneresultater med integrerede rapporter, der hjælper dig med at evaluerere, om dine kampagner er en succes, med nøgletal om klikfrekvens og konvertering. Brug derefter denne viden direkte i nye kampagner for at forbedre resultaterne.
-
Del resultater og bliv bedre
Vores sporings- og målefunktioner giver dig værdifuld indsigt i, hvad der fungerer, og hvad der ikke gør, i dine marketingkampagner. De indbyggede dashboards, linkrapporter og Google Analytics-felter giver dig mulighed for nemt at følge og dele resultaterne af din markedsføring med din organisation samt analysere og forbedre fremtidige tiltag.
FÆLLES FUNKTIONALITET
SuperOffice CRM indeholder en række kernefunktioner, der er tilgængelige for alle brugere. Disse fælles funktioner hjælper dig med at organisere dine kontaktoplysninger, opbevare alle dine data ét sted, administrere alle dine opgaver, dokumenter og e-mails, følge op på kunderne og – vigtigst af alt – opbygge stærke kunderelationer.

APPS OG INTEGRATIONER TIL MARKETING
SuperOffice Marketing kan udvides med en række apps og integrationer til de systemer, du allerede bruger. Det kan tilknyttes til de værktøjer, du bruger til kvalificering, forretningsanalyse (BI), IP-sporing og dine kontorprogrammer. Øg din personlige produktivitet, tilpas arbejdsprocesser, og skab bedre samarbejde med andre teams.

For os er det vigtigt at kunne håndtere GDPR rigtigt.

Klar til at forbedre dine marketing-resultater?
Book din gratis demo i dag. Vi har over 30 års erfaring med at hjælpe virksomheder med at optimere deres arbejdsprocesser inden for marketing og få mest muligt ud af deres CRM løsning.

Vil du høre vores hemmelighed bag større effekt af marketing?
Tilmeld dig Thrive with SuperOffice for at modtage originalt indhold skabt til at hjælpe dig med at forbedre dine marketingprocesser og forvandle relationer til god forretning.