Tilmeld dig THRIVE - en ny serie af originale artikler, designet til at hjælpe dig med at skabe vækst.

SuperOffice CRM brugerprofiler

Alle virksomheder har unikke behov, og vi vil meget gerne hjælpe dig med at finde en løsning. Kontakt os, hvis du har spørgsmål til priser, så vender vi hurtigt tilbage til dig.

Standard CRM

Inkluderet i alle brugerprofiler

Standard CRM er inkluderet i alle SuperOffice brugerprofiler, så du kan samle salgs-, marketing- og kundeservice aktiviteter på den enkelte kunde.
  • Kontakter
  • Kalender
  • Email
  • Mobil CRM
  • Udvalg
  • Rapportering

Marketing

Til dem, som arbejder med marketing

  • Kampagnestyring
  • Følg og mål kampagner
  • Email skabeloner
  • Webformularer
  • Chat
+ Inkl. STANDARD funktioner

DKK 419

Pr. bruger/måned
Minimum 10 brugere

Sales

Til sælgere og salgschefer

  • Forecast
  • Pipelinestyring
  • Tilbudsstyring
  • Chat
+ Inkl. STANDARD funktioner

DKK 419

Pr. bruger/måned
Minimum 10 brugere

Service

Til alle som arbejder i kundeservice

  • Sagsnummer
  • Prioritering
  • Vidensdatabase
  • Chat
+ Inkl. STANDARD funktioner

DKK 419

Pr. bruger/måned
Minimum 10 brugere

Populær

Complete CRM

Til dem, som har behov for det hele

  • MARKETING, SALES og SERVICE funktioner
+ Inkl. STANDARD funktioner

DKK 524

Pr. bruger/måned
Minimum 10 brugere

Leder du stadig efter svar

Vi vil altid gerne hjælpe, give feedback eller råd i forhold til din virksomheds specifikke behov, ring til os på 70 10 22 01.

Leder du efter svar?

GØR EN FORSKEL

Thrive er et helt nyt koncept fra SuperOffice og vores mål er enkelt – at hjælpe dig med at skabe vækst. Som medlem af Thrive får du adgang til nye strategier, originale artikler og unikke undersøgelser, som du kan bruge til at forbedre den måde, du arbejder på.