Tilmeld dig Thrive- en indholdsserie, der er skabt til at hjælpe dig med at gøre relationer til god forretning

FIND DEN OPTIMALE CRM-LØSNING TIL DIN VIRKSOMHED

SuperOffice er en cloudbaseret, professionel CRM-pakke, der indeholder funktionssæt, der er specielt udarbejdet til at understøtte salgs-, marketing- og serviceprocesserne i din virksomhed. Vælg den eller de profiler, du skal bruge for at nå dine omsætningsmål, og tegn et abonnement til dine brugere. Når du abonnerer på mere end én profil, får alle brugere adgang til data og funktionalitet, hvilket giver dine teams et 360-graders overblik over dine kunder.

Sales

Til sælgere og salgschefer

  • Få bedre pipelinestyring
  • Prioritér salg mere effektivt
  • Øg produktiviteten
  • Identificér nye salgsmuligheder
  • Luk flere salg

Fra DKK 407

Pr. bruger/måned

Service

Til alle som arbejder i kundeservice

  • Håndtér alle indkomne henvendelser
  • Reagér bedre og hurtigere
  • Automatisér og spar tid
  • Få indsigt til at forbedre serviceydelserne
  • Tilføj kanaler og selvbetjeningsmuligheder

Fra DKK 325

Pr. bruger/måned

Marketing

Til dem, som arbejder med marketing

  • Send virkningsfuld kommunikation i stor skala
  • Generér flere leads
  • Opbyg målrettede mailinglister
  • Sørg for overholdelse af GDPR
  • Spor og optimér kampagneresultater

Fra DKK 2.033

Pr. site/måned

Kombinerede profiler

Til dem, som har behov for det hele

  • Udnyt styrken ved 3-i-1 CRM-pakken
  • Kombiner profilerne, og skab den optimale løsning til din virksomhed

Kontakt os for en specificeret pris.

LAD OS SAMMEN LAVE EN PLAN

Alle virksomheders behov er unikke. Lad os finde en løsning, der fungerer for dine teams og passer til den måde, I arbejder på. SuperOffice CRM er udstyret med fleksible valgmuligheder og kombinationer, der kan tilpasses specifikke forretningsmæssige behov. Det er ideelt til virksomheder med 10 eller flere medarbejdere, som har brug for professionelle værktøjer til at hjælpe dem med at vokse.

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL