SuperOffice CRM brugerprofiler
Alle virksomheder har unikke behov, og vi vil meget gerne hjælpe dig med at finde en løsning. Da SuperOffice CRM er skabt til vidensdeling omkring kunder på tværs af teams, anbefaler vi, at virksomheder starter med mindst 10 brugerlicenser. Kontakt os, hvis du har spørgsmål til priser, så vender vi hurtigt tilbage til dig.
Standard CRM
Inkluderet i alle brugerprofiler
- Kontakter
- Kalender
- Mobile CRM
- Udvalg
- Rapportering
Marketing
Til dem, som arbejder med marketing
- Kampagnestyring
- Følg og mål kampagner
- Email skabeloner
DKK 419
Pr. bruger/måned
Sales
Til sælgere og salgschefer
- Forecast
- Pipelinestyring
- Tilbudsstyring
DKK 419
Pr. bruger/måned
Service
Til alle som arbejder i kundeservice
- Sagsnummer
- Prioritering
- Vidensdatabase
DKK 419
Pr. bruger/måned
Complete CRM
Til dem, som har behov for det hele
- MARKETING, SALES og SERVICE funktioner
DKK 524
Pr. bruger/måned

Leder du stadig efter svar
Vi vil altid gerne hjælpe, give feedback eller råd i forhold til din virksomheds specifikke behov, ring til os på 70 10 22 01.
Leder du efter svar?
Vi tilbyder en række ressourcer, som kan hjælpe dig med at komme hurtigt i gang. Du kan finde tips og tricks og få adgang til flere online ressourcer gennem vores Customer Community. Hvis du er interesseret i kurser for en eller flere personer, er du velkommen til at kontakte os.
Absolut! Du kan vælge præcis den kombination af brugerprofiler, som passer bedst til de behov, du og dit team har.
Du kan vælge mellem forskellige faktureringsperioder. Faktureringsperioderne er: 1 gang pr. måned, hver 3. måned, hver 6. måned eller årligt. Priserne, som er angivet på vores website, er ved årlig betaling.
Du binder dig til en kontraktperiode på 12 måneder. Efter de første 12 måneder bliver aftalen automatisk fornyet med en ny faktureringsperiode, svarende til den faktureringsperiode du har valgt.
Ja, du kan når som helst kontakte os for at tilføje brugerprofiler til flere medarbejdere, reducere antallet af brugerprofiler eller ændre brugerprofiler.
SuperOffice CRM Online er en cloud løsning (software as a service). Når du har logget ind, vil du blive bedt om at installere et SuperOffice-plugin, som hedder WebTools, til dokument og email integration. Det er det hele.
Prisen er inklusiv websupport gennem vores online support center, hvor du kan registrere en supportsag og efterfølgende komminikere med vores supportteam pr. email.
Vores cloud løsning, SuperOffice CRM Online, tilbydes via vores datterselskaber i Norge, Sverige, Danmark, Finland, England, Holland, Tyskland og Schweiz.
GØR EN FORSKEL
Thrive er et helt nyt koncept fra SuperOffice og vores mål er enkelt – at hjælpe dig med at skabe vækst. Som medlem af Thrive får du adgang til nye strategier, originale artikler og unikke undersøgelser, som du kan bruge til at forbedre den måde, du arbejder på.