Forbedret service og kontakt til borgerne

SuperOffice CRM giver mulighed for bedre kontakt mellem offentlige instanser og borgerne. Med håndtering, facilitering og automatisering af offentlige interaktioner bliver kundeoplevelsen bedre for alle.

immigration-to-norway---udi-0
drammen-kommune-logo-1024x5012x
direktoratet-for-forvaltning-og-konomistyring---dfy-5
ks_sort
giek_sort_vertikal_eng2x

SuperOffice CRM til den offentlige sektor

  • Icon

    Overblik over borgere

    Giv offentlige medarbejdere et 360-graders overblik over kommunikation med borgere og vigtig information ét sted. Med et enkelt klik kan de se tidligere, nuværende og lukkede sager.

  • Icon

    Større indsigt i sager

    Sager og henvendelser kommer ind gennem flere forskellige kanaler. Få større indsigt i borgernes sager, så du kan håndtere dem mere effektivt. Strukturér, kategorisér og prioritér alle indkommende sager baseret på afdeling, team eller type af borger.

  • Icon

    Borgerportal 24/7

    Reducér ventetiden ved at tilbyde en portal, hvor borgere kan stille spørgsmål og få svar med det samme, og følg op på sagernes fremdrift.

  • Icon

    Integrationer

    Du kan integrere med forskellige systemer, så du kan automatisere arbejdsprocesser, gøre det nemmere at udstede licenser og tilladelser samt eliminere manuelt papirarbejde.

  • Icon

    Nøgletal og KPI’er

    Få et hurtigt visuelt overblik over, hvordan din offentlige instans klarer sig i forhold til at behandle og håndtere henvendelser fra borgere for at forbedre serviceniveauet. Opsæt dashboards der viser antallet af åbne og lukkede sager, såvel som svar- og håndteringstider.

  • Icon

    Ansøgninger

    Du kan tilpasse og forbedre dine eksisterende registrerings- og ansøgningsprocesser. Uafhængigt af kanal - email, webformularer eller kundeportal - vil SuperOffice fordele arbejdspresset til de nøgle-medarbejdere, som er ansvarlige for alle de ansøgninger, du modtager.

Gratis personlig demo

I gennemsnit øger SuperOffice kunder deres omsætning med 16% pr. år.

4 gode grunde til at prøve SuperOffice CRM:

  • Funktionsbaseret prissætning (Du betaler for det, du bruger)
  • Direkte integration med Office 365 og G-Suite
  • Tilgængelig på alle enheder - desktop, mobil og tablet
  • Ubegrænsede antal firmaer, kontaktpersoner og supportsager

Se hvad SuperOffice kan

Den store CRM guide

En investering i CRM software vil hjælpe dig med at opbygge og styrke relationerne med nye og eksisterende kunder. Find ud af hvordan du vælger den rigtige løsning til din virksomhed med Den store CRM guide.