Tilmeld dig Thrive- en indholdsserie, der er skabt til at hjælpe dig med at gøre relationer til god forretning

Bedre kundeservice betyder flere glade kunder

Gør dine kunder glade ved at vise dem, at de er værdifulde for dig. Stærke funktioner i SuperOffice hjælper dig med at holde styr på og besvare alle henvendelser, så snart du modtager dem. Du bevarer overblikket, uanset om spørgsmålene kommer via telefon, email, chat, webformularer eller sociale medier.

 Illustration sky

Hurtig kommunikation er vejen frem

SuperOffice strømliner den måde, din virksomhed håndterer alle kundehenvendelser. Hver sag tildeles automatisk et unikt referencenummer og al relateret kommunikation følges med det. En hurtig søgning på sagsnummer, kunde, sagsejer, status, periode eller kategori vil give dig den information, du leder efter.

 Illustration sky
 Illustration skyer

Al kommunikation ét sted

Alle kundehenvendelser, uanset hvordan de er sendt, samles og organiseres centralt i din CRM database. Alle i virksomheden har straks adgang til informationen og kan tjekke status på en kunde forud for en hver kontakt.

 Illustration skyer
 To skiløbere på toppen af ​​et bjerg

Den hurtigste vej til det rigtige svar

Tildel automatisk korrekt kategori og videresend til rette medarbejder ved hjælp af flere emailkonti og søgeordsfiltre. Hvis en sag ikke er besvaret indenfor fastsat tidsramme, vil systemet automatisk eskalere den videre i organisationen.

Overgå dine kunders forventninger

Hurtigt svar giver højere kundesucces- og tilfredshedsrater. Med SuperOffice Chat kan du kommunikere med flere kunder samtidig og straks besvare spørgsmål og gøre dine kunder glade. Det betyder færre sager i kundeservice og mindre ventetid for kunderne. En "win-win" situation!

Skærmbillede SuperOffice CRM

Fik du din kunde til at smile i dag?

Få indsigt i, hvordan du kan forbedre den service, du leverer til dine kunder. Vores standard dashboards vil hjælpe dig med at forstå, hvilke problemer de kæmper med, og hvad du kan gøre for at forbedre din kundeservice endnu mere.

 Smilende mand i samtale på konference

SuperOffice CRM til kundeservice

Case Stories

Det handler om at dele information på tværs af lande - 24/7.

Anne-Claire Mulot   LECA
  • Icon

    CRM købervejledning

    Det er dyrt at investere i den forkerte CRM-løsning. Få en guide, der hjælper dig med at finde den optimale løsning til din organisation.

  • Icon

    Flere glade kunder?

    Lær af de bedste kundeserviceudbydere. Hent vores kundeservice-benchmarkrapport.

  • Icon

    Bedre kundeservice?

    Forøg reaktionshastigheden, og reducer arbejdsbyrden med 7 e-mailskabeloner, som kan forbedre din kundeservice.

Vil du vide mere om hvordan du skaber fremragende kundeserviceoplevelser?

Tilmeld dig Thrive with SuperOffice for at modtage originalt indhold skabt til at hjælpe dig med at forbedre dine processer for kundeservice og -oplevelse og gøre relationer til god forretning.