Vil du gerne forbedre din kundetilfredshed? Det vil vi også
SuperOffice CRM hjælper dig med at øge værdien af dine kunderelationer.
KUNDESERVICEVÆRKTØJ TIL VIRKSOMHEDER I VÆKST
Nøglen til at få din virksomhed til at vokse er at have tilfredse kunder og holde det, du lover. Med SuperOffice Service kan du give dine supportteams et panoramabillede af dine kunder, reducere svartider og strømline arbejdsprocesser. Det gør, at dine teams kan bruge mere tid på det, der betyder mest – at levere kundeservice, der overgår dine kunders forventninger.

OVERGÅ DINE KUNDERS FORVENTNINGER
God kundeservice er det, der kendetegner succesfulde virksomheder. For at dine teams kan levere den bedste kundeoplevelse, skal de have det rigtig værktøj, masser af information og følge solide processer. SuperOffice Service er designet til at gøre det nemmere for dine kunder at tage kontakt, minimere svartider på henvendelser og sikre, at dine kunder altid får de rigtige svar.

ARBEJD SMARTERE MED SUPEROFFICE SERVICE

EN VÆRKTØJSKASSE TIL DIT KUNDESERVICETEAM
Vil du vide mere om kundeserviceværktøjerne i SuperOffice CRM?
GI' EN BEDRE KUNDESERVICE
-
Centraliseret sagsstyringssystem
SuperOffice Service tilbyder et topmoderne sagsstyringssystem, der sikrer, at alle indgående sager kanaliseres ét sted hen, uanset hvilken kilde de kommer fra. Det giver alle i organisationen adgang til aktuelle eller tidligere sager, når og hvor som helst de ønsker det.
-
Hurtige svartider er nøglen til succes
SuperOffice Service strømliner den måde, du håndterer kundesager på. Du kan tildele sager til den rette kategori og de rette medarbejdere, opsætte svartider og definere eskaleringsregler for at sikre, at du tilbyder løsninger hurtigere.
-
En hurtigere vej til det rigtige svar
Opbyg dit bibliotek med skabeloner, autosvar og svar på ofte stillede spørgsmål på flere sprog, så alle i dit team kan give det rigtige svar og tilbyde den bedste løsning hver gang.
-
Du kan forbedre din service
Da alle servicerelaterede data lagres i SuperOffice Service – lige fra spørgsmålstype og hyppighed til løste supportsager og svartider – er det nemt at trække rapporter og analysere dine resultater. Brug denne indsigt til at forbedre din kundeservice og gøre endnu flere kunder glade.
-
Direkte kontakt via chat
Tilføj chatfunktionen til SuperOffice Service – så har du endnu en måde at skabe kontakt på. Tillægsmodulet live chat tilbyder ikke kun direkte, men hjælper også dine supportteams med at levere en uovertruffen oplevelse, afklare situationer og løse problemer med det samme, sende links til relevant indhold og skabe stærkere relationer.
-
Bedre service med kunstig intelligens
Tilføj avanceret AI-funktionalitet til SuperOffice Service – du kan ikke alene øge produktiviteten, du kan også yde bedre service. Med AI får du analysere af supportsager, sproggenkendelse, stemningsanalyse og prioritering af sager. SuperOffice AI gør komplekse opgaver enkle, mens du fokuserer på det, der betyder mest – at opbygge stærke og værdifulde relationer.
HJÆLP DINE KUNDER MED SELVBETJENING
Kunderne forventer at have adgang til en række forskellige servicemuligheder, og selvbetjening er blandt de mest populære. Med SuperOffice Service kan du tilbyde flere selvbetjeningsmuligheder. Vores Customer Engagement Platform giver dine kunder mulighed for at logge ind og finde løsninger på deres problemer. Sæt kunden i førersædet og øg kundetilfredsheden uden at opskalere dit team.

FÆLLES FUNKTIONALITET
SuperOffice CRM indeholder en række kernefunktioner, der er tilgængelige for alle brugere. Disse fælles funktioner hjælper dig med at organisere dine kontaktoplysninger, opbevare alle dine data ét sted, håndtere alle dine opgaver, dokumenter og e-mails, følge op på kunderne og – vigtigst af alt – opbygge stærke kunderelationer.
APPS OG INTEGRATIONER TIL SERVICE
Drag ikke kun fordel af de effektive standardfunktioner, men også af de fleksible indbyggede tilpasningsværktøjer og standardapps, der er til rådighed for at udvide din løsning. Brug vores fleksible CRMScript-værktøj til at oprette arbejds- og automatiseringsprocesser, som specielt vedrører dig, eller tilføj felter, og opret et tilpasset layout, der får SuperOffice Service til at passe bedre til din måde at arbejde på.

Det handler om at dele information på tværs af lande - 24/7.

ER DU KLAR TIL AT FORBEDRE DINE KUNDERELATIONER?
Lad os vise dig hvordan. Vi har over 30 års erfaring med at hjælpe virksomheder med at optimere deres service- og supportprocesser og få mest muligt ud af deres CRM-løsning.

Vil du vide mere om hvordan du skaber fremragende kundeserviceoplevelser?
Tilmeld dig Thrive with SuperOffice for at modtage originalt indhold skabt til at hjælpe dig med at forbedre dine processer for kundeservice, skabe en bedre kundeoplevelse og forvandle relationer til god forretning.