Tilmeld dig THRIVE - en ny serie af originale artikler, designet til at hjælpe dig med at skabe vækst.

Bedre kundeservice betyder flere glade kunder

Gør dine kunder glade ved at vise dem, at de er værdifulde for dig. Stærke funktioner i SuperOffice hjælper dig med at holde styr på og besvare alle henvendelser, så snart du modtager dem. Du bevarer overblikket, uanset om spørgsmålene kommer via telefon, email, chat, webformularer eller sociale medier.

 Illustration sky

Hurtig kommunikation er vejen frem

SuperOffice strømliner den måde, din virksomhed håndterer alle kundehenvendelser. Hver sag tildeles automatisk et unikt referencenummer og al relateret kommunikation følges med det. En hurtig søgning på sagsnummer, kunde, sagsejer, status, periode eller kategori vil give dig den information, du leder efter.

 Illustration sky
 Illustration skyer

Al kommunikation ét sted

Alle kundehenvendelser, uanset hvordan de er sendt, samles og organiseres centralt i din CRM database. Alle i virksomheden har straks adgang til informationen og kan tjekke status på en kunde forud for en hver kontakt.

 Illustration skyer
 To skiløbere på toppen af ​​et bjerg

Den hurtigste vej til det rigtige svar

Tildel automatisk korrekt kategori og videresend til rette medarbejder ved hjælp af flere emailkonti og søgeordsfiltre. Hvis en sag ikke er besvaret indenfor fastsat tidsramme, vil systemet automatisk eskalere den videre i organisationen.

Overgå dine kunders forventninger

Hurtigt svar giver højere kundesucces- og tilfredshedsrater. Med SuperOffice Chat kan du kommunikere med flere kunder samtidig og straks besvare spørgsmål og gøre dine kunder glade. Det betyder færre sager i kundeservice og mindre ventetid for kunderne. En "win-win" situation!

Skærmbillede SuperOffice CRM

Fik du din kunde til at smile i dag?

Få indsigt i, hvordan du kan forbedre den service, du leverer til dine kunder. Vores standard dashboards vil hjælpe dig med at forstå, hvilke problemer de kæmper med, og hvad du kan gøre for at forbedre din kundeservice endnu mere.

 Smilende mand i samtale på konference

SuperOffice CRM til kundeservice

Case Stories

Det handler om at dele information på tværs af lande - 24/7.

Anne-Claire Mulot   LECA

GØR EN FORSKEL

Thrive er et helt nyt koncept fra SuperOffice og vores mål er enkelt – at hjælpe dig med at skabe vækst. Som medlem af Thrive får du adgang til nye strategier, originale artikler og unikke undersøgelser, som du kan bruge til at forbedre den måde, du arbejder på.