Vil I forbedre jeres kundetilfredshed? Det vil vi også
SuperOffice CRM hjælper jer med at øge værdien af jeres kunderelationer.
KUNDESERVICEVÆRKTØJ TIL VIRKSOMHEDER I VÆKST
Tilfredse kunder er nøglen til virksomhedsvækst. I skal holde det, I lover. Med SuperOffice Service får jeres supportteams det fulde overblik over kunderne. I kan reducere svartiderne og strømline arbejdsprocesserne. Og jeres supportteams kan bruge mere tid på det, der betyder mest – at levere kundeservice, der overgår kundernes forventninger.
OVERGÅ KUNDERNES FORVENTNINGER
God kundeservice er det, der kendetegner succesrige virksomheder. For at jeres teams kan levere den bedste kundeoplevelse, skal de have det rigtige værktøj, masser af information og følge solide processer. SuperOffice Service er designet til at gøre det nemmere for jeres kunder at kontakte jer, minimere svartider på henvendelser og sikre, at kunderne altid får de rigtige svar.
ARBEJD SMARTERE MED SUPEROFFICE SERVICE
-
Alle sager ét sted
Håndtér alle indkomne sager ét sted, så intet går tabt
-
Øg farten
I kan kategorisere, prioritere, tildele og behandle kundesager hurtigere
-
Automatiseringer
Autosvar og automatiseringer sparer tid og forbedrer kommunikationen
-
Giv hurtige svar
Få adgang til og opbyg en omfattende vidensdatabase, når I besvarer ofte stillede spørgsmål
-
Bedre processer
Identificér, hvilke områder kunderne kæmper med, for at forbedre processer, service eller produktudbud
-
Service på farten
Besvar kundeservicesager – også på farten
Se mere SuperOffice Service
GI' EN BEDRE KUNDESERVICE
Lær mere om kundeserviceværktøjerne i SuperOffice CRM
- Centraliseret sagsstyringssystem
- Hurtige svartider er nøglen til succes
- En hurtigere vej til det rigtige svar
- Analysér hvordan kundeservice kan forbedres
- Direkte kontakt via chat
- Bedre service med kunstig intelligens

DELTE FUNKTIONER
SuperOffice CRM indeholder en række kernefunktioner, der er tilgængelige for alle brugere. Med disse delte funktioner kan I organisere jeres kontaktoplysninger, samle alle jeres data ét sted, håndtere alle jeres opgaver, dokumenter og emails, følge op på kunderne og – vigtigst af alt – opbygge stærke kunderelationer.
KLAR TIL AT FORBEDRE KUNDERELATIONERNE?
Lad os vise jer hvordan. Vi har over 30 års erfaring med at hjælpe virksomheder med at optimere service- og supportprocesser og få mest muligt ud af deres CRM løsning.

Ressourcer til download
-
Den store CRM guide
Det er dyrt at investere i den forkerte CRM. Denne guide kan hjælpe med at finde den optimale løsning til jeres organisation.
Download her
-
Flere glade kunder?
Lær af de virksomheder, som leverer den bedste kundeservice. Hent vores kundeservice-benchmarkrapport.
Download her
-
Bedre kundeservice?
Reducér både svartiden og arbejdsbyrden med 7 emailskabeloner, som kan forbedre jeres kundeservice.
Dowload her
Lær mere om at skabe fremragende kundeserviceoplevelser
Tilmeld dig vårt nyhedsbrev for at modtage originalt indhold skabt til at hjælpe dig med at forbedre kundeserviceprocesser, skabe en bedre kundeoplevelse og forvandle relationer til omsætning.