7 tips til at skabe en god kundeoplevelse strategi

Læs mere

Bedre kundeservice betyder flere glade kunder

Gør dine kunder glade ved at vise dem, at de er værdifulde for dig. Stærke funktioner i SuperOffice hjælper dig med at holde styr på og besvare alle henvendelser, så snart du modtager dem, og løse dine kunders problemer uanset om de kommer via telefon, email, webformular eller sociale medier.

Sagshåndtering

Hurtig kommunikation er vejen frem

SuperOffice strømliner den måde, din virksomhed håndterer alle kundehenvendelser. Hver sag tildeles automatisk et unikt referencenummer og al relateret kommunikation følges med det. En hurtig søgning på sagsnummer, kunde, sagsejer, status, periode eller kategori vil give dig den information, du leder efter.

Fælles database

Al kommunikation ét sted

Alle kundehenvendelser, uanset hvordan de er sendt, samles og organiseres centralt i din CRM database. Alle i virksomheden har straks adgang til informationen og kan tjekke status på en kunde forud for en hver kontakt.

Automatisk videresend og eskalering

Den hurtigste vej til det rigtige svar

Tildel automatisk korrekt kategori og videresend til rette medarbejder ved hjælp af flere emailkonti og søgeordsfiltrer. Hvis en sag ikke er besvaret indenfor fastsat tidsramme, vil systemet automatisk eskalere den videre i organisationen.

Dashboards & rapporter

Fik du din kunde til at smile i dag?

Få indsigt i, hvordan du kan forbedre den service, du leverer til dine kunder. Vores standard dashboards vil hjælpe dig med at forstå, hvilke problemer de kæmper med, og hvad du kan gøre for at forbedre din kundeservice endnu mere.

Yderligere funktioner SuperOffice CRM til kundeservice

Vi vil meget gerne besvare dine spørgsmål. Ring til os på 70 10 22 01.

  • Vidensdatabase

    Hjælp dine kunder til selvhjælp 24/7 ved at opbygge et bibliotek af FAQ’s (Ofte stillede spørgsmål).
  • Kundecenter

    Med Kundecentret kan dine kunder logge ind, se deres sagshistorik, stille spørgsmål og søge i vidensdatabasen 24/7. Kundecentret er en selvstændig portal, som kan integreres til din eksisterende hjemmeside.
  • Mobil kundeservice

    Giv dine kundeservicemedarbejdere adgang til SuperOffice fra mobile enheder, så de kan se og besvare supportsager.
  • Macros

    Benyt makroer til at automatisere processer så som svar til kunder eller videresend en sag til en bestemt kategori med bare et enkelt klik.
Efter vi er begyndt at bruge SuperOffice, har vi reduceret vores svartid med 50% og fordoblet vores kapacitet!

Få en gratis demo SuperOffice Customer Service i dag