Tilmeld dig Thrive- en indholdsserie, der er skabt til at hjælpe dig med at gøre relationer til god forretning

Vil du gerne forbedre din kundetilfredshed? Det vil vi også.

SuperOffice CRM hjælper dig med at øge værdien af dine kunderelationer.

KUNDESERVICEVÆRKTØJ TIL VIRKSOMHEDER I VÆKST

Nøglen til at få din virksomhed til at vokse er at have tilfredse kunder og holde det, du lover. Med SuperOffice Service kan du give dine supportteams et panoramabillede af dine kunder, reducere svartider og strømline arbejdsprocesser. Det gør, at dine teams kan bruge mere tid på det, der betyder mest – at levere kundeservice, der overgår dine kunders forventninger.

OVERGÅ DINE KUNDERS FORVENTNINGER

God kundeservice er det, der kendetegner succesfulde virksomheder. For at dine teams kan levere den bedste kundeoplevelse, skal de have det rigtig værktøj, masser af information og følge solide processer. SuperOffice Service er designet til at gøre det nemmere for dine kunder at tage kontakt, minimere svartider på henvendelser og sikre, at dine kunder altid får de rigtige svar.

ARBEJD SMARTERE MED SUPEROFFICE SERVICE

  • Icon

    Alle sager ét sted

    Håndtér alle indkomne sager ét sted, så intet går tabt

  • Icon

    Højere tempo

    Du kan kategorisere, prioritere, tildele og behandle kundesager hurtigere

  • Icon

    Automatiseringer

    Autosvar og automatiseringer sparer tid og forbedrer kommunikationen

  • Icon

    Giv hurtige svar

    Få adgang til og opbyg en omfattende vidensdatabase, når du besvarer ofte stillede spørgsmål

  • Icon

    Bedre processer

    Identificér, hvilke områder dine kunder kæmper med, for at forbedre dine processer, service eller produkttilbud

  • Icon

    Service på farten

    Du har altid adgang til og kan håndtere dine kundeservicesager – også når du er på farten

EN VÆRKTØJSKASSE TIL DIT KUNDESERVICETEAM

Vil du vide mere om kundeserviceværktøjerne i SuperOffice CRM?

GI' EN BEDRE KUNDESERVICE

HJÆLP DINE KUNDER MED SELVBETJENING

Kunderne forventer at have adgang til en række forskellige servicemuligheder, og selvbetjening er blandt de mest populære. Med SuperOffice Service kan du tilbyde flere selvbetjeningsmuligheder. Vores Customer Engagement Platform giver dine kunder mulighed for at logge ind og finde løsninger på deres problemer. Sæt kunden i førersædet og øg kundetilfredsheden uden at opskalere dit team.

FÆLLES FUNKTIONALITET

SuperOffice CRM indeholder en række kernefunktioner, der er tilgængelige for alle brugere. Disse fælles funktioner hjælper dig med at organisere dine kontaktoplysninger, opbevare alle dine data ét sted, håndtere alle dine opgaver, dokumenter og e-mails, følge op på kunderne og – vigtigst af alt – opbygge stærke kunderelationer.

APPS OG INTEGRATIONER TIL SERVICE

Drag ikke kun fordel af de effektive standardfunktioner, men også af de fleksible indbyggede tilpasningsværktøjer og standardapps, der er til rådighed for at udvide din løsning. Brug vores fleksible CRMScript-værktøj til at oprette arbejds- og automatiseringsprocesser, som specielt vedrører dig, eller tilføj felter, og opret et tilpasset layout, der får SuperOffice Service til at passe bedre til din måde at arbejde på.

Case Stories

Det handler om at dele information på tværs af lande - 24/7.

Anne-Claire Mulot   LECA

ER DU KLAR TIL AT FORBEDRE DINE KUNDERELATIONER?

Lad os vise dig hvordan. Vi har over 30 års erfaring med at hjælpe virksomheder med at optimere deres service- og supportprocesser og få mest muligt ud af deres CRM-løsning.

  • Icon

    CRM købervejledning

    Det er dyrt at investere i den forkerte CRM-løsning. Få en guide, der hjælper dig med at finde den optimale løsning til din organisation.

  • Icon

    Flere glade kunder?

    Lær af de bedste kundeserviceudbydere. Hent vores kundeservice-benchmarkrapport.

  • Icon

    Bedre kundeservice?

    Forøg reaktionshastigheden, og reducer arbejdsbyrden med 7 e-mailskabeloner, som kan forbedre din kundeservice.

Vil du vide mere om hvordan du skaber fremragende kundeserviceoplevelser?

Tilmeld dig Thrive with SuperOffice for at modtage originalt indhold skabt til at hjælpe dig med at forbedre dine processer for kundeservice, skabe en bedre kundeoplevelse og forvandle relationer til god forretning.