Tilmeld dig Thrive- en serie af indhold, der er skabt til at hjælpe dig med at forvandle relationer til omsætning

Vil I forbedre jeres kundetilfredshed? Det vil vi også

SuperOffice CRM hjælper jer med at øge værdien af jeres kunderelationer.

KUNDESERVICEVÆRKTØJ TIL VIRKSOMHEDER I VÆKST

Tilfredse kunder er nøglen til virksomhedsvækst. I skal holde det, I lover. Med SuperOffice Service supportteams få det fulde overblik over kunderne, reducere svartider og strømline arbejdsprocesser. Det hjælper jeres supportteams med at bruge mere tid på det, der betyder mest – at levere kundeservice, der overgår kundernes forventninger.

OVERGÅ KUNDERNES FORVENTNINGER

God kundeservice er det, der kendetegner succesrige virksomheder. For at jeres teams kan levere den bedste kundeoplevelse, skal de have det rigtige værktøj, masser af information og følge solide processer. SuperOffice Service er designet til at gøre det nemmere for jeres kunder at kontakte jer, minimere svartider på henvendelser og sikre, at kunderne altid får de rigtige svar.

ARBEJD SMARTERE MED SUPEROFFICE SERVICE

  • Icon

    Alle sager ét sted

    Håndtér alle indkomne sager ét sted, så intet går tabt

  • Icon

    Øg farten

    I kan kategorisere, prioritere, tildele og behandle kundesager hurtigere

  • Icon

    Automatiseringer

    Autosvar og automatiseringer sparer tid og forbedrer kommunikationen

  • Icon

    Giv hurtige svar

    Få adgang til og opbyg en omfattende vidensdatabase, når I besvarer ofte stillede spørgsmål

  • Icon

    Bedre processer

    Identificér, hvilke områder kunderne kæmper med, for at forbedre processer, service eller produktudbud

  • Icon

    Service på farten

    Besvar kundeservicesager – også på farten

Se mere SuperOffice Service

GI' EN BEDRE KUNDESERVICE

Lær mere om kundeserviceværktøjerne i SuperOffice CRM

  • Centraliseret sagsstyringssystem
  • Hurtige svartider er nøglen til succes
  • En hurtigere vej til det rigtige svar
  • Analysér hvordan kundeservice kan forbedres
  • Direkte kontakt via chat
  • Bedre service med kunstig intelligens
 Illustration af SuperOffice KPI-dashboard med pile

DELTE FUNKTIONER

SuperOffice CRM indeholder en række kernefunktioner, der er tilgængelige for alle brugere. Med disse delte funktioner kan I organisere jeres kontaktoplysninger, samle alle jeres data ét sted, håndtere alle jeres opgaver, dokumenter og emails, følge op på kunderne og – vigtigst af alt – opbygge stærke kunderelationer.

KLAR TIL AT FORBEDRE KUNDERELATIONERNE?

Lad os vise jer hvordan. Vi har over 30 års erfaring med at hjælpe virksomheder med at optimere service- og supportprocesser og få mest muligt ud af deres CRM løsning.

 Billede af mand med headset, der arbejder på kontoret

Lær mere om at skabe fremragende kundeserviceoplevelser

Tilmeld dig Thrive with SuperOffice for at modtage originalt indhold skabt til at hjælpe dig med at forbedre kundeserviceprocesser, skabe en bedre kundeoplevelse og forvandle relationer til omsætning.

 Illustration af konvolutter