Deltag på SuperOffice CRM-Tour: CHANGE 2024 på Islands Brygge i København! 
đź“… Dato: 12. september

CRM-SOFTWARE TIL UOVERTRUFFEN KUNDESERVICE

Hold styr på alle kundehenvendelser, og gør kunderne til loyale fans. Tilbyd enestående kundeservice ved hurtigt at identificere og besvare sager med et værktøj med fokus på produktivitet og hjælp fra AI.

Bevar kundetilfredsheden med fremragende kundeservice

Du har kæmpet for at vinde dine kunder – nu skal du gøre det til din prioritet at servicere dem. Oplev hvordan du kan skabe langvarig kundetilfredshed med SuperOffice Service.

  • Icon

    Lad aldrig en kunde vente

    Ingen ønsker at blive overset – især ikke betalende kunder. Hold styr på alle henvendelser ét sted, og prioriter automatisk kritiske sager baseret på SLA'er.

  • Icon

    Skaler din kundeservice-organisation

    Maksimer servicen med mindre indsats. Lad AI kategorisere sager efter stemning. Spar tid med ofte stillede spørgsmål og automatiske svar på standardforespørgsler.

  • Icon

    Tilfredse kunder betyder mere forretning

    Dine gladeste kunder taler godt om dig. Alt i ét centralt værktøj betyder, at intet falder mellem to stole. Følg sager og find muligheder for opsalg med dashboards.

"SuperOffice hjælper os med at administrere vores kontakter i ét system, som alle har adgang til. Service-modulet hjælper det os med at øge vores serviceniveau over for vores kunder."

Thijs B, kundedataansvarlig

Få smilet frem – hurtigere

Oplev de funktioner, der driver vores engagement i at skabe enestående oplevelser

HĂĄndtering af supportsager

Ikke flere glemte henvendelser. Få et komplet overblik på tværs af kanaler i én kø:

  • Opret sager fra e-mails, opkald*, chat og webformularer
  • Kategoriser sager i køer efter emner
  • Videresend sager til teammedlemmer for at samarbejde og tilføje interne noter

*Integration påkrævet

Automatisering

Vind tid til dit team: Håndtér gentagelser med automatisering og opnå gode resultater:

  • Opsæt eskaleringsregler, hvis en sag ikke besvares i tide, for at opfylde dine SLA'er
  • Opret hvis-dette-så-dette-arbejdsgange, der tager sig af gentagne opgaver
  • Tildel automatisk specifikke sager til specialister i dit team

Chat

Brug Chat til at tilbyde mere personlig kundeservice i realtid:

  • Udnyt kundedata til personaliserede interaktioner, skræddersyet til deres behov
  • Besvar og administrer alle chatinteraktioner direkte fra din kø med sager
  • Tilbyd øjeblikkelig hjælp og løsninger for at skabe tillid hos kunderne

Dashboards

Få handlingsorienteret indsigt i realtid fra service-dashboards skræddersyet til dit team: 

  • Vælg mellem foruddefinerede dashboards, eller opret dine egne personaliserede udvalg
  • Få kontrol over dit kundeserviceteams nøgletal (KPI'er)
  • Identificer proaktivt produktproblemer for at være på forkant

Kundeportal

Giv straks dine kunder svar via en sikker kundeportal:

  • Hjælp dine kunder med selvbetjening gennem artikler og FAQ'er
  • Tilbyd kunderne et overblik over deres egen sagshistorik og egne svar
  • Gør det muligt for kunder at indsende en ny sag direkte fra kundeportalen

ENDNU FLERE MÅDER AT HENRYKKE PÅ

”Jeg kan varmt anbefale SuperOffice enhver virksomhed, der leder efter en pålidelig og effektiv løsning med fantastisk kundeservice. Det har virkelig gjort en forskel for vores arbejdsprocesser og kundehåndtering.”

Mads Peter Poulsen, via Trustpilot

Giv din CRM-løsning superkræfter!

Se hundredvis af apps i vores App Store. Plug-and-play - kom i gang med at udnytte endnu mere funktionalitet i en CRM-løsning, der passer til dit serviceteams unikke behov. Byg tilpasninger oven på vores standardfunktioner for at få den mest skræddersyede oplevelse ud af din kundeservicesoftware.

Fra 397 DKK

Pr. bruger/måned

  • Alle kundedata samlet ét sted i realtid
  • Tilstede overalt på tværs af alle kundekontaktpunkter fra et enkelt værktøj
  • Værdifuld indsigt til optimering af produkter og processer

FĂĄ det fulde overblik med SuperOffice CRM Platform

SuperOffice CRM-platformen er en effektiv måde at holde styr på alle kundeoplysninger ét sted. Med ét værktøj til at håndtere marketing, salg og kundeservice kan du nyde godt af fuldstændig gennemsigtighed og uhindret adgang på tværs af alle dine kundeorienterede teams.

KUNDESERVICE-RAPPORT

Brug resultaterne og indsigten i den europæiske B2B-kundeservicerapport til at forbedre din håndtering af kundeservice i dag og gøre den endnu bedre i morgen.

Klar til at komme i gang?

Bestil en demo for selv at se, hvad SuperOffice Service kan hjælpe dig med:

  • Få et samlet overblik over kundehenvendelser
  • Hurtigere sagsløsning gennem automatisering, eskalering og skabeloner
  • Vær på forkant med problemer med intuitive dashboards og omfattende rapporter