Bedre kundeservice betyder flere glade kunder
Gør dine kunder glade ved at vise dem, at de er værdifulde for dig. Stærke funktioner i SuperOffice hjælper dig med at holde styr på og besvare alle henvendelser, så snart du modtager dem. Du bevarer overblikket, uanset om spørgsmålene kommer via telefon, email, chat, webformularer eller sociale medier.
Hurtig kommunikation er vejen frem
SuperOffice strømliner den måde, din virksomhed håndterer alle kundehenvendelser. Hver sag tildeles automatisk et unikt referencenummer og al relateret kommunikation følges med det. En hurtig søgning på sagsnummer, kunde, sagsejer, status, periode eller kategori vil give dig den information, du leder efter.

Al kommunikation ét sted
Alle kundehenvendelser, uanset hvordan de er sendt, samles og organiseres centralt i din CRM database. Alle i virksomheden har straks adgang til informationen og kan tjekke status på en kunde forud for en hver kontakt.

Den hurtigste vej til det rigtige svar
Tildel automatisk korrekt kategori og videresend til rette medarbejder ved hjælp af flere emailkonti og søgeordsfiltre. Hvis en sag ikke er besvaret indenfor fastsat tidsramme, vil systemet automatisk eskalere den videre i organisationen.
Overgå dine kunders forventninger
Hurtigt svar giver højere kundesucces- og tilfredshedsrater. Med SuperOffice Chat kan du kommunikere med flere kunder samtidig og straks besvare spørgsmål og gøre dine kunder glade. Det betyder færre sager i kundeservice og mindre ventetid for kunderne. En "win-win" situation!

Fik du din kunde til at smile i dag?
Få indsigt i, hvordan du kan forbedre den service, du leverer til dine kunder. Vores standard dashboards vil hjælpe dig med at forstå, hvilke problemer de kæmper med, og hvad du kan gøre for at forbedre din kundeservice endnu mere.

SuperOffice CRM til kundeservice
Hjælp dine kunder til selvhjælp 24/7 ved at opbygge et bibliotek af FAQ’s (Ofte stillede spørgsmål).
Med Kundecenteret kan dine kunder logge ind, se deres sagshistorik, stille spørgsmål og søge i vidensdatabasen 24/7. Kundecenteret er en selvstændig portal, som kan integreres til din eksisterende hjemmeside.
Giv dine kundeservicemedarbejdere adgang til SuperOffice fra mobile enheder, så de kan se og besvare supportsager.
Benyt makroer til at automatisere processer så som svar til kunder eller videresend en sag til en bestemt kategori med bare et enkelt klik.
Det handler om at dele information på tværs af lande - 24/7.

GØR EN FORSKEL
Thrive er et helt nyt koncept fra SuperOffice og vores mål er enkelt – at hjælpe dig med at skabe vækst. Som medlem af Thrive får du adgang til nye strategier, originale artikler og unikke undersøgelser, som du kan bruge til at forbedre den måde, du arbejder på.