7 tips til at skabe en god kundeoplevelse strategi

Læs mere

Det du skal bruge for at sælge mere

Spækket med funktioner, så dit smil bliver større og dine resultater endnu bedre - SuperOffice giver dig stærke salgsfunktioner, som hjælper dig med at give præcise forecasts, styre din pipeline og gangske enkelt lukke flere salg. Du kan endda oprette tilbud og lægge ordre med et enkelt klik.

Salgsledelse

Gå aldrig glip af salg

Vær sikker på, at dit hårde arbejde hjælper dig med at nå dine salgsmål. Med SuperOffice kan du følge hver eneste salgsmulighed i din pipeline fra start til slut. Få overblik over alle salg, styr din pipeline, giv et præcist forecast og nå endnu bedre resultater.

Salgsguide

Opskriften på det bedste resultat

Brug Salgsguiden til at skabe en veldefineret salgsproces baseret på din virksomheds bedste erfaringer og nå bedre resultater. Med SuperOffice Salgsguiden ved hele dit team altid, hvornår de skal gøre hvad.

Salgssekretæren

Hjælper dig med at holde fokus på de rigtige ting

Med praktiske to-do lister og smarte automastiske alarmer holder Salgssekretæren dig opdateret om hvilke salgsaktiviteter, du har planlagt de nærmeste dage, og hvilke salgsrelaterede opgaver, du ikke har nået.

Tilbudsstyring

Quote. Click. Close.

Luk flere salg med SuperOffice. Alle sælgere har brug for at udarbejde tilbud, og med SuperOffice er det nemt. Opret tilbud, håndter versioner, få godkendelse og læg endda ordre med et enkelt klik. Så vi et smil?

Yderligere funktioner SuperOffice CRM til salg

Vi vil meget gerne hjælpe og besvare dine spørgsmål. Ring til os på 70 10 22 01.

  • Følg salgsaktiviteterne

    Få real-time handlingsorienteret indsigt i dine kunder og salgsaktiviteter med alarmer og visuelle effekter som grafer og diagrammer.
  • CRM på farten

    Med SuperOffice Pocket CRM kan du nemt styre salgsaftaler, få adgang til kundedata, opdatere og oprette salgsmøder og har direkte adgang til al relevant kunde- og kontaktinformation fra din smartphone eller tablet.
  • Kalendersynkronisering

    Med kalendersynkronisering, som er udviklet af vores partner Infobridge Software, synkroniseres din SuperOffice kalender automatisk med Microsoft Outlook, Exchange eller Google Calendar. Du kan også dele aftaler og opgaver med andre, som ikke bruger SuperOffice.
  • Administration & indstillinger

    Få direkte adgang til et administrations- og indstillingsmodul så du kan konfigurere og tilpasse din løsning til dine behov. Konfiguration er lige så enkelt som alt andet i SuperOffice.
  • Kundestyring

    Effektiv styring af kunderelationer fra emne til kunde. Hold styr på samtaler, dokumenter, aktiviteter, møder, muligheder og salg.
  • Interessenter

    Specielt i komplekse salg er det vigtigt at kende alle interessenter, da de kan hjælpe dig med at lukke salget hurtigere. Sørg for at samle information om beslutningstagerne og de interessenter, som du skal kommunikere med, så du ved, hvad de har brug for, og hvornår de skal inddrages.
Vi lever og ånder for glade og tilfredse kunder!

Start din 30 dages FREE TRIAL i dag