Det du skal bruge for at sælge mere
Spækket med funktioner, så dit smil bliver større og dine resultater endnu bedre - SuperOffice giver dig stærke salgsfunktioner, som hjælper dig med at give præcise forecasts, styre din pipeline og ganske enkelt lukke flere salg. Du kan endda oprette tilbud og lægge ordre med et enkelt klik.
Opskriften på det bedste resultat
Brug Salgsguiden til at skabe en veldefineret salgsproces baseret på din virksomheds bedste erfaringer og nå bedre resultater. Med SuperOffice Salgsguiden ved hele dit team altid, hvornår de skal gøre hvad.

Gå aldrig glip af salg
Vær sikker på, at dit hårde arbejde hjælper dig med at nå dine salgsmål. Med SuperOffice kan du følge hver eneste salgsmulighed i din pipeline fra start til slut. Få overblik over alle salg, styr din pipeline, giv et præcist forecast og nå endnu bedre resultater.

Hjælper dig med at holde fokus på de rigtige ting
Med praktiske to-do lister og smarte automatiske alarmer holder Salgssekretæren dig opdateret om hvilke salgsaktiviteter, du har planlagt de nærmeste dage, og hvilke salgsrelaterede opgaver, du ikke har nået.

Gør dine emner til kunder
Når potentielle kunder besøger din hjemmeside, kan de have spørgsmål om dine produkter og serviceydelser. Med SuperOffice Chat kan du straks besvare ethvert spørgsmål og digitalt holde dem i hånden og hjælpe dem med at fjerne tvivl og træffe en købsbeslutning. Altsammen imens de stadig er på din hjemmeside.
Quote. Click. Close.
Luk flere salg med SuperOffice. Alle sælgere har brug for at udarbejde tilbud, og med SuperOffice er det nemt. Opret tilbud, håndter versioner, få godkendelse og læg endda ordre med et enkelt klik. Så vi et smil?
Gør ukendte besøgende på din hjemmeside til leads
Normalt ved du ikke hvem, hvornår og hvorfor nogle besøger din hjemmeside. Leadexplorer er et værktøj, der kan identificere disse anonyme besøgende, følge hvad de kigger på, og måle deres engagement. Med ét klik kan du importere de mest engagerede virksomheder ind i SuperOffice CRM og give dine sælgere en liste over varme leads, som de kan arbejde på.

SuperOffice CRM til salg
Få real-time handlingsorienteret indsigt i dine kunder og salgsaktiviteter med alarmer og visuelle effekter som grafer og diagrammer.
Med SuperOffice Mobile CRM kan du nemt styre salgsaftaler, få adgang til kundedata, opdatere og oprette salgsmøder og har direkte adgang til al relevant kunde- og kontaktinformation fra din smartphone eller tablet.
Med kalendersynkronisering, som er udviklet af vores partner Infobridge Software, synkroniseres din SuperOffice kalender automatisk med Microsoft Outlook, Exchange eller Google Calendar. Du kan også dele aftaler og opgaver med andre, som ikke bruger SuperOffice.
Få direkte adgang til et administrations- og indstillingsmodul så du kan konfigurere og tilpasse din løsning til dine behov. Konfiguration er lige så enkelt som alt andet i SuperOffice.
Effektiv styring af kunderelationer fra emne til kunde. Hold styr på samtaler, dokumenter, aktiviteter, møder, muligheder og salg.
Specielt i komplekse salg er det vigtigt at kende alle interessenter, da de kan hjælpe dig med at lukke salget hurtigere. Sørg for at samle information om beslutningstagerne og de interessenter, som du skal kommunikere med, så du ved, hvad de har brug for, og hvornår de skal inddrages.

Skab overblik, gør det rigtige og få mere tid til salg via iPads.

GØR EN FORSKEL
Thrive er et helt nyt koncept fra SuperOffice og vores mål er enkelt – at hjælpe dig med at skabe vækst. Som medlem af Thrive får du adgang til nye strategier, originale artikler og unikke undersøgelser, som du kan bruge til at forbedre den måde, du arbejder på.