Tilmeld dig Thrive- en serie af indhold, der er skabt til at hjælpe dig med at forvandle relationer til omsætning

Ønsker I at skabe vækst i jeres virksomhed? Det gør vi også

SuperOffice CRM er udviklet af sælgere til sælgere.

SALGSVÆRKTØJ TIL VIRKSOMHEDER I VÆKST

Salg handler om udholdenhed, planlægning og tid. SuperOffice CRM er baseret på mere end 30 års erfaring med optimering af salgsprocesser og er skabt til at hjælpe jer med at opnå bedre resultater med jeres mest værdifulde aktiv – jeres tid. SuperOffice Sales giver jer de rigtige værktøjer til at fokusere på pipelinestyring, forbedre  forecasts, arbejde mere intelligent, udvikle værdifulde kunderelationer og ikke mindst – lukke flere aftaler.

ARBEJD SMARTERE MED SUPEROFFICE SALES

  • Icon

    Pipelinestyring

    Bedre styring af virksomhedens salgspipeline

  • Icon

    Tidsoptimering

    Prioritér opgaver og følg op til tiden

  • Icon

    Følg planen

    Planlæg aktiviteter og send relevant dokumentation

  • Icon

    Bevar fokus

    Med fokus på de rigtige kundeemner og mest lønsomme muligheder sikrer I, at pipelinen er fyldt op.

  • Icon

    Adgang til data

    Få adgang til al kunderelateret information - når som helst

  • Icon

    Send tilbud

    Opret tilbud og afgiv ordrer med nogle få klik

OPTIMÉR SALGET OG ØG OMSÆTNINGEN

Kundeemner af høj kvalitet eller nysalg og mersalg kommer ikke bare fra den ene dag til den anden. Sælgere skal være produktive, handlekraftige og kunne multitaske for at nå deres mål og øge omsætningen. Lad SuperOffice Sales hjælpe jer med at optimere jeres salgsproces og automatisere rutineopgaver, så I kan holde fokus på det vigtigste – at skabe langvarige kunderelationer.

Se mere SuperOffice Sales

ØG OMSÆTNINGEN

  • Fuld kontrol over pipelinen
  • Sæt fart på salgstragten
  • Hold styr på salgsprioriteter
  • Øg produktiviteten og optimer tiden
  • Identificer nye salgsmuligheder
  • Salg på farten
 SuperOffice KPI salgsdashboard

DELTE FUNKTIONER

SuperOffice CRM indeholder en række kernefunktioner, der er tilgængelige for alle brugere. Med disse delte funktioner kan I organisere jeres kontaktoplysninger, samle alle jeres data ét sted, administrere alle jeres opgaver, dokumenter og emails, følge op på kunderne og – vigtigst af alt – opbygge stærke kunderelationer.

Klar til at øge omsætningen?

Få en gratis snak med en salgskonsulent i dag. Vi har over 30 års erfaring med at hjælpe virksomheder med at optimere salgsprocesser og få mest muligt ud af deres CRM løsning.

Billede af mand med hovedtelefoner, der arbejder ved sit skrivebord

Vil du have del i vores viden omkring øget salgsproduktivitet?

Tilmeld dig Thrive with SuperOffice for at modtage originalt indhold skabt til at hjælpe dig med at forbedre dine salgsprocesser og forvandle relationer til god forretning.

Illustration af konvolutter