Tilmeld dig Thrive- en indholdsserie, der er skabt til at hjælpe dig med at gøre relationer til god forretning

Ønsker du at skabe vækst i din virksomhed? Det gør vi også

SuperOffice CRM er udviklet af sælgere til sælgere.

SALGSVÆRKTØJ TIL VIRKSOMHEDER I VÆKST

Salg handler om vedholdenhed, planlægning og tid. SuperOffice CRM er baseret på mere end 30 års erfaring med optimering af salgsprocesser og er udarbejdet til at hjælpe dig med at udrette mere med dit mest værdifulde aktiv – din tid. SuperOffice Sales giver dig de rette værktøjer til at fokusere på at styre din pipeline, forbedre dine forecasts, arbejde mere intelligent, udvikle værdifulde kunderelationer og ganske enkelt – lukke flere aftaler.

OPTIMÉR SALGET, OG ØG OMSÆTNINGEN

Man finder ikke kundeemner af høj kvalitet eller opnår nysalg og mersalg fra den ene dag til den anden. For at sælgerne kan nå deres mål og maksimere omsætningen, skal de være produktive, handlekraftige og rigtig gode til at multitaske. Lad SuperOffice Sales hjælpe dig med at optimere din salgsproces og automatisere rutineopgaver, så du kan holde fokus på det vigtigste – at skabe langvarige kunderelationer.

ARBEJD SMARTERE MED SUPEROFFICE SALES

  • Icon

    Pipelinestyring

    Bedre styring af din salgspipeline

  • Icon

    Tidsoptimering

    Prioritér opgaver og følg op til tiden

  • Icon

    Følg planen

    Planlæg aktiviteter og send relevant dokumentation

  • Icon

    Bevar fokus

    Sørg for, at pipelinen er fyldt op, med fokus på de rigtige kundeemner og lukrative muligheder

  • Icon

    Adgang til data

    Få adgang til alle kunderelaterede oplysninger - når som helst

  • Icon

    Send tilbud

    Opret tilbud og afgiv ordrer med nogle få klik

Se mere af SuperOffice Salg

ØG DIN OMSÆTNING

  • Fuld kontrol over din pipeline
  • Sæt fart på slagstragten
  • Hold styr på dine salgsprioriteter
  • Øg produktiviteten og optimer tiden
  • Identificer nye slagsmuligheder
  • Salg, også når du er på farten

FÆLLES FUNKTIONALITET

SuperOffice CRM indeholder en række kernefunktioner, der er tilgængelige for alle brugere. Disse fælles funktioner hjælper dig med at organisere dine kontaktoplysninger, opbevare alle dine data ét sted, administrere alle dine opgaver, dokumenter og e-mails, følge op på kunderne og – vigtigst af alt – opbygge stærke kunderelationer.

Er du klar til at øge omsætningen?

Få en gratis snak med en salgskonsulent i dag. Vi har over 30 års erfaring med at hjælpe virksomheder med at optimere deres salgsprocesser og få mest muligt ud af deres CRM løsning.

Vil du have del i vores viden omkring øget salgsproduktivitet?

Tilmeld dig Thrive with SuperOffice for at modtage originalt indhold skabt til at hjælpe dig med at forbedre dine salgsprocesser og forvandle relationer til god forretning.