7 tips til at skabe en god kundeoplevelse strategi

Læs mere
  • Vi ønsker at være oprigtige i alt, hvad vi gør

    Du skal vide, hvad du kan forvente af os, og vi ønsker at holde det, vi lover. Vi vil altid være åbne og transparente. Og vi vil dele vores tanke og bekymringer med dig, ligesom vi vil dele vores gode nyheder.

  • Vores mål er altid at være ÆRLIGE

    Vi vil udfordre status quo, og vi vil fortælle dig, hvad vi mener er rigtigt. Men vi vil ikke være uforskammede eller respektløse - og vi vil aldrig lyve for dig. Når noget er vigtigt for os, er det højest sandsynligt også vigtigt for dig, derfor vil vi åbent dele både vores bekymringer og gode nyheder.

  • Vi tror på, at det er vigtigt at være venlige overfor alle, vi møder

    CRM drejer sig om relationer, og relationer trives og udvikles bedst gennem venlighed. Venlighed handler om at være åbne overfor andre mennesker og løbe risikoen ved at invitere dem i en relation. For os betyder det også at være nysgerrig, varm og imødekommende overfor mennesker, som vi ikke kender så godt, og være indbyrdes afhængige af dem, vi kender godt.

  • Og til sidst - vi tror på det enkle

    I selve kernen af SuperOffice finder vi det, som inspirerer os til at stå op hver morgen – det, at vi er her for at gøre det ENKELT! Hvordan kan vi forenkle vores opgaver, processer, projekter og vores job - det er det, der motiverer os alle til at arbejde hårdt hver eneste dag. Vi ved, at din succes er vores succes, og når det er enkelt for dig, er det enkelt for os.