Du kan forbedre hele kundeoplevelsen fra udbud til mersalg

Du kan samarbejde og arbejde mere effektivt med entreprenører og underleverandører. SuperOffice hjælper bygge- og anlægsfirmaer med at systematisere og automatisere hele byggeprocessen.

layer1
crm-lsning-for-salg-markedsfring-og-kundeservice-8
obos-block-watne-2
firesafe2x
kruse-smith2x

SuperOffice CRM til bygge- og anlægsbranchen

  • Icon

    Kunde- og projektoverblik

    Et omfattende og gennemskueligt overblik over information om nøglekunder og projekter ét sted. Med et enkelt klik får alle medarbejdere i virksomheden et komplet overblik over sine kunder og projekter.

  • Icon

    Håndtering af dokumenter

    Strenge standarder for branchen kræver et system til håndtering af dokumenter. Når du bruger SharePoint Online kan du udnytte funktionaliteten i Office 365 til at samarbejde, versionere og dele dokumenter med eksterne parter.

  • Icon

    Håndtering af sager/tickets

    Et miljø præget af højt tempo kræver et system, der kan håndtere forandringsledelse. Du kan strukturere alle indkommende samtaler baseret på sagstype, kunde og projekt – såvel som automatisere standardprocesser.

  • Icon

    ERP integration

    Du kan integrere med dit ERP system for at få indsigt, når det gælder projektdata, ordreinfomation, fakturaer, timeforbrug og anden økonomisk information, som kan deles med hele din virksomhed fra én central platform.

  • Icon

    Nøgletal og KPI’er

    Adgang til nøgletal og KPI’er fra alle enheder i virksomheden giver et bedre grundlag, når der træffes beslutninger. Kombinér rapporter fra flere forskellige systemer (ERP, CRM) for at give et totalbillede af leverancer, projekter eller kunder.

  • Icon

    Projekter

    Du kan kategorisere nøglefunktioner og roller såvel som projektfaser og aktiviteter. Kommunikér med de rigtige personer på det rigtige tidspunkt og få kontrol over alle projekter og korrespondance - alt sammen i SuperOffice CRM.

Gratis personlig demo

I gennemsnit øger SuperOffice kunder deres omsætning med 16% pr. år.

4 gode grunde til at prøve SuperOffice CRM:

  • Funktionsbaseret prissætning (Du betaler for det, du bruger)
  • Direkte integration med Office 365 og G-Suite
  • Tilgængelig på alle enheder - desktop, mobil og tablet
  • Ubegrænsede antal firmaer, kontaktpersoner og supportsager

Se hvad SuperOffice kan

Den store CRM guide

En investering i CRM software vil hjælpe dig med at opbygge og styrke relationerne med nye og eksisterende kunder. Find ud af hvordan du vælger den rigtige løsning til din virksomhed med Den store CRM guide.