Ny guide: Thriving in tough times
Hent guiden i dag! 

Modtag vores nyhedsbrev.

Vores folk er dine folk

Vores team af CRM eksperter tilbyder viden om forretningsprocesser og CRM kompetencer for at hjælpe dig med at levere en differentieret kundeoplevelse.

Lige fra at hjælpe dig med at definere dine processer til at tilpasse CRM systemet til den måde, du arbejder, sikrer vi, at du er klar til succes og får mest mulig værdi ud af dit CRM system.

Vores tilgang

Uanset om din CRM strategi er at øge indtjeningen, reducere kundeafgang eller forbedre kundetilfredsheden, starter enhver vellykket CRM rejse med ét spørgsmål: “Hvad ønsker du at opnå?” Vi tror ikke på langtrukne processer – kun på at forstå dine behov, lytte til, hvad du ønsker at opnå, og hjælpe dig med at komme i mål.

Ved at bruge vores velafprøvede og sikre tilgang til implementeringen vil vi designe en løsning baseret på dine unikke forretningsmål og strategi.

Implementér dit CRM system på den rigtige måde

Med tusinder af vellykkede implementeringer bag os er det vores erfaring, at en vindende CRM strategi er baseret på 3 vigtige dele: Mennesker, processer og teknologi.

Du skal have definerede forretningsprocesser, de rigtige personer ombord for at du kan lykkes, og teknologi til at understøtte din vækstrejse.

Hvordan kan vi hjælpe

Investering i et CRM system er et lille skridt i retning af at nå dine forretningsmål. Den vigtigste del af rejsen er at definere og kortlægge de forretningsprocesser, systemet skal understøtte.

Vores team af eksperter kan hjælpe dig med at:

  • Definere mål og KPI’er
  • Kortlægge forretningsprocesser
  • Skabe kundeprogrammer
  • Opsætte målemetoder 
  • Sikre brugeradoption

Digitalisering af kunderejsen

Når dine forretningsprocesser er blevet definerede, vil vi konfigurere systemet, så det afspejler den måde, du driver forretning på, og sikre, at det strømlines i forhold til alle dine aktiviteter for at give din virksomhed mest mulig værdi.

Vi havde en masse spørgsmål, og SuperOffice var unik til at forstå vores problemer og finde den rigtige løsning til at løse dem.

 
Kundeprofil billede

Onboarding serviceydelser

Implementering af et CRM system er en stor forandring for en organisation. Vi vil hjælpe med at få alle med ombord og guide, træne og understøtte hele din organisation i at bruge CRM systemet. Uanset hvad du har brug for, så kan vi hjælpe dig.

Lær hvordan vi i 30 år har hjulpet virksomheder med at skabe vækst

Tilmeld dig vores nyhedsbrev for at modtage originalt indhold skabt til at hjælpe dig med at forvandle relationer til omsætning.

 Illustration af SuperOffice-maskot Hugo