Vi har sammensat en ”Remote service pakke”, der kan hjælpe virksomheder med at tage sig godt af kunderne under COVID-19.

COVID-19 opdatering

Læs mere
Vi har nu en meget bedre datastruktur og kvalitet i vores SuperOffice database
Casper Hviid Business Intelligence Manager

Virksomhed

Jobindex er Danmarks største jobmarked. De tilbyder den den mest komplette oversigt over ledige job i Danmark med over 20.000 jobannoncer, mere end 135.000 CV'er og over 850.000 unikke brugere om måneden. De er samtidig brugernes jobmarked og virksomhedernes rekrutteringspartner.

Derudover ejer Jobindex StepStone Danmark og it-jobbank, som er jobportaler med fokus på hhv. leder- og karrierestillinger samt på it-specialister.

Læs mere om Jobindex, Stepstone og it-jobbank.

Udfordringen

En kæmpe daglig tidsrøver i organisationer er validiteten på kundedata i deres CRM-system, ERP- system og i marketing-systemerne. Rigtig mange virksomheder bruger alt for meget tid på at oprette virksomheder, slette dubletter, rette data, opdatere kunder og derudover får de først information om lukning, konkurser, m.m., når det er for sent.

Virksomhedsdata er dynamiske og ændrer sig fra dag til dag, og det samme gælder dine kunders informationer. Ny adresse, ændret virksomhedsstatus – måske et helt nyt firmanavn.

Det er en næsten umulig opgave, hvis du manuelt skal sikre, at du altid har de helt rigtige kundeoplysninger. Men hvis du får integreret Bisnode erhvervsdata direkte ind i dit SuperOffice CRM, slipper du for alt det tunge manuelle arbejde. Det er nemlig muligt at få alle dine kundeinformationer opdateret hver eneste dage. Helt automatisk. En simpel proces af høj kvalitet.

 

 

Vi har nu en meget bedre datastruktur og kvalitet i vores SuperOffice database, og det skaber bedre overblik og muligheder for at arbejde med vores data. Emner og kunder oprettes nu nemt og hurtigt og hver uge opdateres vores firmaer i SuperOffice automatisk, med de seneste data fra Bisnode– det gør bare at vores brugere altid stoler på de informationer de kan se i SuperOffice
Casper Hviid Business Intelligence Manager

Løsningen

Med mange brugere i vores SuperOffice, der dagligt oprettede nye emner og kunder ved manuel indtastning, havde vi en klar udfordring med fejlregistrering, dubletter og for højt tidsforbrug. Vi havde derfor et stort behov, for at få struktureret og optimeret vores arbejdsgange for kundeoprettelser i SuperOffice.” fortæller Casper Hviid – Business Intelligence Manager hos StepStone og IT-Jobbank.

StepStone og IT-Jobbank har nu implementeret Bisnode Markedsdata App fra Siteshop, som med det samme har gjort arbejdsoplevelsen bedre for brugerne ift. effektive kundeoprettelser, reduceret de manuelle indtastnings-arbejdsgange, og øget kundeindsigten ved at gøre regnskabstal og kreditvurderinger tilgængelige direkte i SuperOffice. Hos Jobindex er vi stadig i opstartsfasen med Bisnode, og her benytter vi pt. kun import af firmaer.

Hos StepStone og IT-Jobbank har integrationen mellem Bisnode og SuperOffice CRM skabt stor værdi fra allerførste dag.

Tæt integration mellem Bisnode og SuperOffice CRM

Der ligger rigtig mange muligheder i Bisnodes integrationsløsning til SuperOffice CRM, som hele virksomheden kan få gavn af. Kundeservice og sælgere kan med få klik oprette nye virksomheder og gå i gang med at bearbejde dem. Virksomheden hentes nemlig automatisk ind i systemet – og med dubletkontrollen sikres det, at der ikke oprettes dubletter.

Samtidig kan salg og marketing bruge løsningen til segmentering og vurdering af markedspotentialet. Det er nemlig muligt at lave målgruppesøgninger direkte i SuperOffice CRM via integrationsløsningen. Ud fra branche, antal ansatte, geografi osv. kan salg og marketing f.eks. finde præcis de emner, de vil køre kampagner imod og begynde arbejdet med det samme.

Herudover kan løsningen også bruges til at vurdere en kundes økonomiske situation ud fra opdaterede nøgletal, som importeres og opdateres direkte på kunden i CRM.

 

Få en gratis demo af SuperOffice i dag