Ny guide: Thriving in tough times
Hent guiden i dag! 

Modtag vores nyhedsbrev.

Vores SuperOffice CRM-løsning har strømlinet vores kontraktstyringsprocesser, reduceret churn og forbedret kundetilgangen gennem handlekraftig indsigter

Vincenzo De Matteo, Chef for salg og individuel markedsudvikling

VIRKSOMHEDEN

GGEW er en førende leverandør af energi, telekommunikation, mobiltelefoni og infrastruktur. De fusionerede for nylig med ENERGIERIED, hvilket styrkede deres evner til at imødekomme udfordringer i energisektoren.  

GGEW

UDFORDRINGEN

GGEW var tvunget til at opsige store gas- og elkunder på grund af risikovurderende tiltag i energikriseårene. Nu koncentrerer de sig om at vinde de tidligere kunder tilbage og skaffe nye kunder efter en ny værdibaseret salgsstrategi. Derudover fokuserer de på at minimere churn og sælge mere til deres eksisterende kunder. Det kræver bedre kontraktstyring for at bevare overblikket og udnytte alle muligheder.  

GGEW SuperOffice

LØSNINGEN

Sådan revitaliserede GGEW deres salgsstrategi overfor eksisterende kunder, tabte kunder og nye kundeemner

For at overvinde disse udfordringer valgte GGEW SuperOffice CRM. Fra starten fokuserede SuperOffice på de vigtigste painpoints og præsenterede en løsning, der var skræddersyet specifikt til GGEWs behov.

Automations tjekker udløbende kontrakter og minder salgsmedarbejdere rettidigt om at forlænge dem. Endvidere vil konkurrentkontrakter (hvis kendt) også være synlige i SuperOffice for at øge chancen for at skaffe nye kunder. Denne nye struktur vil i fremtiden gøre det lettere for GGEW at generere lister til sporing af kontraktsituationen.

GGEW Superoffice CRM

RESULTATER

Med SuperOffice har GGEW forbedret deres tilgang til at fastholde eksisterende kunder og erhverve nye kunder.

Med den nye kontraktproces glemmer salgsmedarbejderne ikke at forlænge kontrakter og derved reducerer de deres churn. GGEW er i stand til at holde øje med konkurrenterne og spore konkurrenters kontrakter i SuperOffice, hvilket hjælper dem med at vinde flere nye kunder. Med udvalg bliver det meget nemmere for GGEW at identificere salgsmuligheder for eksisterende kunder, hvilket muliggør salg af flere produkter til deres kundebase. Gennem dashboards får ledelsen et bedre overblik over de muligheder, der findes, og de allerede opnåede marginer.

  • Forbedret kundeindsigter
  • Forbedret kontraktstyring