Styrk rejseagenternes produktivitet, optimér projektstyring og dokumenthåntering og navigér rundt i din forretning hvor som helst.

Rejsebranchen kører altid i højeste gear. For at sikre dig et forspring har du brug for værktøjer, der kan hjælpe dig med at blive struktureret, effektiv og tilgængelig. SuperOffice CRM kan hjælpe dig med at strømline dine rejseagenters aktiviteter, nemt styre projekter, gemme og hente dokumenter, få adgang til data i realtid og træffe informationsbaserede salgsbeslutninger, så du kan vinde nye kunder og partnere, når du er på farten.

Stærke funktioner CRM funktioner til rejsebranchen

  • Adgang til én centraliseret klient- og partnerdatabase

    Ved at have alle informationer om en klient eller en partner på en central lokation har du bedre kontrol med din virksomhed i rejsebranchen. Med SuperOffice CRM har du adgang til alle dine interaktioner, aktiviteter, kontrakter, fakturaer såvel som dine salg og marketingprojekter med bare nogle få klik, og du kan handle baseret på opdateret information.
  • Automatiseret klientopfølgning og forretningsgange

    I rejsebranchen er det vigtigt at vide præcis, hvornår du skal kontakte dine klienter. SuperOffice CRM hjælper dig med at være på forkant af din kalender ved at minde dig om opfølgningsaftaler og automatisere de trin, du må tage i forhold til dine salg, projektstyring og administrative aktiviteter.
  • Nem håndtering af dokumenter og fakturering

    SuperOffice CRM tilbyder en bred vifte af dokumentskabeloner, som du hurtigt kan tilpasse og sende til dine klienter, såvel som lave kontrakter og dokumentation. Og da SuperOffice CRM integrerer med ERP-systemer, er det nemt at strømline og forenkle din regnskabsstyring, oprette tilbud og udskrive fakturaer og sende dem direkte fra dit CRM-system.
  • Fang potentielle kunder på din hjemmeside

    SuperOffice webformularer hjælper dig med at opfange og behandle leads, som henvender sig via dine hjemmesider. Du kan automatisk opdatere dit CRM-system med ny information om leads og endda automatisk udløse aktiviteter rettet mod dine leads, såsom at sende rejsetilbud, reklamere for nye destinationer eller foreslå relevante rejser.
  • Cloud-baseret (SaaS) CRM

    Tilgængeligt online og sikkert. SuperOffice CRM Online er en nem måde at håndtere kontakter, projekter, salg, tilbud og andre informationer om dine daglige aktiviteter på - helt uden bekymringer. Vi står for hosting, back-ups, opgraderinger etc., så du får mere tid til at fokusere på at sælge rejser og ferier uden at tænke på IT-drift.

Bestil en gratis demo af SuperOffice CRM

I gennemsnit øger SuperOffice kunder deres omsætning med mellem 15% og 20% pr. år. Se hvordan SuperOffice CRM kan forbedre kunderelationer, øge salgseffektiviteten og skabe vækst i din virksomhed.

Hvorfor vælge SuperOffice?

  • Automatiserer kundeorienterede processer

  • Forbedrer kundeoplevelsen

  • Direkte integration med vigtige forretningssystemer

Udfyld nedenstående formular, så vil vi kontakte dig!

Vi har altid været meget kundeorienterede, men takket være SuperOffice kan vi nu håndtere kundesager og bookinger 10-20% hurtigere!
Jeannette Kulhendahl Dialoghaus GmbH

6.000 kunder - og der kommer hele tiden flere