Nem håndtering af alle indkommende forespørgsler fra butikker, forhandlere og franchises

Optimer din daglige kommunikation med detailbutikker, franchises eller forhandlere. Hold styr på og besvar alle forespørgsler lige så snart de kommer ind og løs dine forhandleres problemer, uanset om de henvender sig pr. telefon, via email eller webformularer.

Sagshåndtering

Strømlinet kommunikation med forhandlere

SuperOffice strømliner den måde din virksomhed håndterer alle sager fra butikker eller forhandlere på. Hver sag tildeles automatisk et unikt referencenummer og al relateret kommunikation kan spores. En hurtig søgning på et sagsnummer, butikslokation, sagsejer, periode eller forhandler vil give dig den information, du leder efter.

Fælles database

Ét system til alle kundedata

Alle forespørgsler fra detailbutikker eller forhandlere, uanset hvordan de sendes eller opfanges, organiseres centralt i din CRM database. Alle i virksomheden har straks adgang til denne information og er i stand til at tjekke status på en forhandler, en butik eller en kunde forud for kontakt.
Du kan nemt tilknytte webformularer eller portaler til SuperOffice CRM.

Automatisk videresendelse og eskalering

Besvar butikker og forhandlere hurtigt

Tildel automatisk nye sager til den rigtige kategori og nøglemedarbejdere indenfor din forretning ved at opsætte flere mailkonti eller nøgleordsfiltre. Hvis en sag er ubesvaret i et bestemt tidsrum, vil systemet automatisk eskalere den.

Dashboards & rapportering

Bedre tilfredshedsrater

Få indsigt i hvordan du kan forbedre det, du sender til dine butikker og forhandlere. Vores standard dashboards vil hjælpe dig med at forstå, hvad de kæmper med, og hvad du skal gøre for at levere endnu bedre kundeservice.

Detailvirksomheder, der oplever fordelene ved SuperOffice CRM

85 butikker, 100% åbenhed

Håndterer sager fra butikker via telefon, email og intranet. Uden besvær.

Håndterer 160.000 sager pr. år

Håndterer klager og service fra slutbrugere via forhandlere.

90% af sagerne løses på 1 dag

Håndtering af daglig kommunikation med 178 butikker.

Flere funktioner CRM funktioner til detailbranchen

Vi vil altid gerne besvare dine spørgsmål. Bare ring til os på 70 10 22 01.

  • Beskyttelse af persondata

    Da GDPR er trådt i kraft, er beskyttelse af dine kunders persondata vigtigere end nogensinde. SuperOffice CRM har indbyggede GDPR-specifikke funktioner, så dine detailbutikker nemt kan håndtere deres kunders data uden at frygte bøder.
  • Selvbetjening

    I dag ønsker kunderne at benytte selvbetjening. Opbyg et bibliotek af FAQs for at hjælpe dine butikker, forhandlere, grossister og franchises med at give deres kunder en bedre oplevelse gennem en digital vidensdatabase.
  • Supportportal

    Med Kundecenteret kan dine kunder logge ind, se deres sagshistorik, stille spørgsmål og søge i vidensdatabasen 24/7. Kundecenteret er en selvstændig portal, som kan integreres ind i din eksisterende detailhjemmeside.
  • Marketing

    Brug email til at holde dine butikker opdaterede om den nyeste information om virksomheden eller brug SuperOffice CRM til at sende nyhedsbreve direkte til dine kunder. Alle nyhedsbreve findes som standardskabeloner (eller du kan indlæse dine egne) og kan tilpasses.
  • Genveje

    Brug genveje (f.eks. makroer) til at automatisere processer, såsom at svare en kunde eller at svare på en sag til en specifik butik med bare et enkelt klik på en knap. En anden fordel er, at de giver medarbejdere mulighed for at oprette tilpassede arbejdsgange gennem triggers og hændelser.
  • Chat

    Med SuperOffice Chat kan du kommunikere med flere forhandlere samtidig og straks besvare deres spørgsmål. Og det bedste er, at dine slutkunder modtager svar hurtigere, hvilket gør dem glade. Det er en win-win!