Deltag på SuperOffice CRM-Tour: CHANGE 2024 på Islands Brygge i København! 
📅 Dato: 12. september

FUNKTIONER I SUPEROFFICE SERVICE

SuperOffice Service indeholder en række funktioner, der hjælper dine kundeservice- og supportteams med at forbedre håndteringen af henvendelser og løse kundernes problemer – uanset om det er via telefon, e-mail, chat, webformularer eller sociale medier. Vis dine kunder, at du interesserer dig for dem, og skabe stærke, lønsomme relationer hver gang.

HÅNDTERING AF SUPPORTSAGER

SuperOffice Service strømliner den måde, du håndterer kundehenvendelser på. Hver henvendelse får automatisk tildelt et unikt sagsnummer, og al relevant kommunikation følger dette nummer. Med en hurtig søgning på trackingnummer, kunde, sagsejer, status, periode eller kategori kan alle i dit team hurtigt få adgang til alle de data, de har brug for.

Billede af tre kolleger, der taler sammen foran en computerskærm
 Illustration af skyer

ÉN PLATFORM TIL ALT

Alle kundehenvendelser og interaktioner registreres og organiseres centralt i din CRM-database. Det betyder, at alle i virksomheden har umiddelbar adgang til alle oplysninger og historik og vil kunne se status for en kunde før enhver henvendelse.

AUTOMATISÉR OG OPTIMÉR SERVICEPROCESSER

Teknologi kan hjælpe dig med at yde bedre og hurtigere service til dine kunder. Du kan automatisere dine processer ved hjælp af automatisk tildeling, eskaleringer og makroer. Send automatisk anmodninger til den rette person, send påmindelser, omdiriger supportsager, hvis de ikke besvares inden for et givet tidsrum, og spar tid ved at konfigurere ITTT-arbejdsprocesser (ITTT: If This, Then That; hvis X, så Y) for at optimere dine serviceprocesser.

 Billede af mand, der sidder ved sit skrivebord på kontoret

INTELLIGENT KUNDESERVICE

SuperOffice Service er udstyret med dashboards og rapportfunktioner, der hjælper dig med at visualisere, hvad der sker i øjeblikket, og giver indsigt i dit teams resultater og tilbagevendende problemer, som kunderne kæmper med. Træf velbegrundede beslutninger om, hvordan du kan forbedre dine serviceydelser og holde kunderne tilfredse.

AUTOSVAR OG SVARSKABELONER

Der er mange gentagelser forbundet med en kundeservicemedarbejders arbejde. Med SuperOffice Service kan du optimere og fremskynde dine svar ved hjælp af standardiserede svarskabeloner og bruge autosvar til at bekræfte rutinehandlinger.

 Illustration af autosvar og svarskabeloner
 Illustration af FAQ-bibliotek

bibliotek af FAQs

En enkel, men vigtig funktion i SuperOffice Service er vidensdatabasen, som hjælper dig med at opbygge et bibliotek af FAQs (ofte stillede spørgsmål). Du kan bruge linkene til ofte stillede spørgsmål i dine svar på typiske henvendelser eller oprette et FAQ-bibliotek i Customer Engagement Center som en selvbetjeningsmulighed døgnet rundt.

SERVICE PÅ FARTEN

SuperOffice Service kan tilgås via appen Mobile CRM. Dit serviceteam kan få adgang til supportsager, tildele dem til de relevante supportmedarbejdere, sende svar og endda lukke serviceanmodninger på farten.

Billede af to kolleger, der chatter i en park
 Illustration af luftballon

KUNDECENTER

Tillægsmodulet kundecenter, som kan integreres direkte i din hjemmeside, hjælper dine kunder med at komme i kontakt med dig og finde svar på deres spørgsmål. Dine kunder kan logge ind, se deres sagshistorik, stille spørgsmål og søge i vidensdatabasen når som helst.

ØJEBLIKKELIG KUNDESERVICE VIA CHAT

Tilføj tillægsmodulet live chat til SuperOffice Service, og skab hurtig kontakt med dine kunder. Vores chatfunktion hjælper jeres supportteams med at tilbyde hurtigere svar, få en bedre forståelse af en kundes situation, være mere personlige og – som følge heraf – øge kundetilfredsheden.

 Illustration af chatfunktionalitet
Illustration af skyer

EN HJÆLPENDE HÅND FRA AI

Få ekstra hjælp fra AI- og maskinlæringsteknologier, og forbedr den måde, du håndterer kundehenvendelser på. Drag fordel af øjeblikkelig oversættelse, når kunderne skriver til dig på et fremmedsprog. Prioritér supportsager korrekt med automatisk synspunktsregistrering. Send supportsager til den rette kundeservicespecialist endnu hurtigere med kategoriforslag fra AI.

Er du klar til at øge kundetilfredsheden?

Vi har over 30 års erfaring med at hjælpe virksomheder med at optimere deres service- og supportprocesser og få mest muligt ud af deres CRM-løsning.

 Illustration af kundeservice rating ikoner

Vil du vide mere om hvordan du skaber fremragende kundeserviceoplevelser?

Tilmeld dig Thrive with SuperOffice for at modtage originalt indhold skabt til at hjælpe dig med at forbedre dine processer for kundeservice og -oplevelse og gøre relationer til god forretning.