SuperOffice lancerer nye GDPR funktioner

Læs mere

En ny måde at kommunikere med kunder på

Hurtigere end email og mere effektivt end telefon - live chat er en endnu bedre og nemmere måde at komme i kontakt med kunder på. Med live chat kan du forbedre kundeservice og kundeloyaliteten, øge salget og sørge for at din virksomhed kan skille sig ud fra mængden. Live chat er et "must-have" værktøj for enhver virksomhed.

SuperOffice live chat

Skab øget salg

Undersøgelser viser, at kunder er mere tilbøjelige til at købe produkter fra en leverandør, som tilbyder live chat. Installer chat modulet på din hjemmeside og kommuniker med emner og kunder, når de besøger den. Besvar spørgsmål hurtigt, fang nye leads, vis kunder på rette vej eller giv dem gode råd om produkter.

Løs problemer hurtigere

Kundeservice i realtid

Hvorfor lade kunderne vente på et svar pr. email, når du kan tilbyde dem hjælp her og nu? Du kan straks identificere problemområder eller få uddybende information med live chat uden at spilde vigtig tid. Du kan endda tilknytte nyttige links og indhold direkte i chat vinduet til kunden, så han ikke selv behøver at søge efter informationen.

100% integreret med SuperOffice CRM

Glade kunder med live chat

Da SuperOffice Chat er 100% integreret med CRM softwaren, behøver dine kunder aldrig gentage sig selv. Al kunde kommunikation, uanset om det er fra webformular, email, telefon eller chat, opbevares ét centralt sted og er tilgængeligt for alle i virksomheden. Det betyder, at alle i din virksomhed har det bedst mulige udgangspunkt for at hjælpe kunder.

Andre funktioner Tilpas din live chat

Tilføj dit billede, vælg hvordan, hvor og hvornår din chat rude skal vises for besøgende på din hjemmeside. Opret så mange chat kanaler, som du har brug for, få nemt indbygget chat modulet på de hjemmesider, du ønsker.

  • Beskeder

    Beskeder hjælper dig med at svare indenfor tidsrammen og holde styr på alle dine chats. Få besked når du har en ny indkommende chat, eller hvis en kunde har ventet for længe på svar.
  • Direkte vidensdatabase

    På baggrund af kundens indledende forespørgsel kan du opsætte systemet til straks at foreslå svar på de ofte stillede spørgsmål (FAQ) fra din vidensdatabase.
  • Chatformular før og efter chatsamtale

    Spørg besøgende om kontaktinformation før de starter en chat. Hvis de allerede findes i din CRM database, kan du nemt hente al tidligere kontaktinformation, så du bedre kan hjælpe dem. Du kan også benytte før-chat formularer til at fange nye leads. Med efter-chat formularen kan din kunde modtage en udskrift af chatsamtalen pr. email.
  • Offline formularer

    Når du ikke er foran din computer, kan du tilbyde offline formularer på din hjemmeside, således at kunderne kan skrive deres spørgsmål og modtage et svar pr. email lige så snart, dit team er tilgængeligt igen.
  • Standard skabeloner

    Opret standard skabeloner til de mest almindelige henvendelser, så dit kundeserviceteam kan levere endnu hurtigere og mere professionelle svar til kunderne.
  • Dashboard

    Følg antallet af chat sessioner, se medarbejdernes produktivitet og brug analyser til at vurdere, hvor mange ressourcer du skal bruge for at supportere kundernes behov og øge kundetilfredsheden.

Start din 30 dages FREE trial i dag