Deltag på vores årlige fysiske event CHANGE i København. Læs mere her
Deltag på vores årlige fysiske event CHANGE i København. Læs mere her

Få endnu mere ud af jeres CRM

HÅNDTERING AF REKLAMATIONER

I SuperOffice Service kan I arbejde professionelt og effektivt med reklamationer og sagshåndtering generelt. På dette webinar viser vi, hvordan det kan gøres.

Date

Torsdag
4. september

Time

10.00

Location

ONLINE via Teams

Price

Gratis

HÅNDTERING AF REKLAMATIONER I SUPEROFFICE

Reklamationer mv. håndteres nemt og smidigt i SuperOffice Service. I kan skabe større kundetilfredshed og sikre, at alle i jeres organisation kender status på kundernes sager. 

Webinar

På dette webinar får du indblik i, hvirdan I kan håndtere indmomne reklamationer og lignende henvendelser. Ved at anvende sagsbehandling i SuperOffice Service får du adgang til funktioner som:

  • Automatiske svar
  • Eskalering
  • Kø-styring
  • Kategorisering og dataanalyse

SuperOffice Service modulet anvendes af salgsafdelinger, kundeserviceafdelinger, reklamationsafdelinger m.fl., og du kan på webinaret få inspirations til, hvordan emails og opkald kan omdannes til sager (Tickets), der giver et overskueligt flow af alle jeres henvendelser.

Kort sagt: Har kolleger, der f.eks. deler en fælles indbakke, så vil I med stor sandsynlighed kunne blive inspireret til, hvordan I kan arbejde smartere med henvendelser og sager via SuperOffice Service.

Webinaret afholdes på dansk af Jonas Kallan Langvad og Mikkel Stisen.

Tid

Torsdag, d. 4. september kl. 10.00 - 10.50

Sted

Online - link fremsendes pr. email.

 

TilmeldIllustration of a name tag badge for events