Få endnu mere ud af jeres CRM
HÅNDTERING AF REKLAMATIONER
I SuperOffice Service kan I arbejde professionelt og effektivt med reklamationer og sagshåndtering generelt. På dette webinar viser vi, hvordan det kan gøres.
Date
Torsdag
4. september
Time
10.00
Location
ONLINE via Teams
Price
Gratis
HÅNDTERING AF REKLAMATIONER I SUPEROFFICE
Reklamationer mv. håndteres nemt og smidigt i SuperOffice Service. I kan skabe større kundetilfredshed og sikre, at alle i jeres organisation kender status på kundernes sager.
Webinar
På dette webinar får du indblik i, hvirdan I kan håndtere indmomne reklamationer og lignende henvendelser. Ved at anvende sagsbehandling i SuperOffice Service får du adgang til funktioner som:
- Automatiske svar
- Eskalering
- Kø-styring
- Kategorisering og dataanalyse
SuperOffice Service modulet anvendes af salgsafdelinger, kundeserviceafdelinger, reklamationsafdelinger m.fl., og du kan på webinaret få inspirations til, hvordan emails og opkald kan omdannes til sager (Tickets), der giver et overskueligt flow af alle jeres henvendelser.
Kort sagt: Har kolleger, der f.eks. deler en fælles indbakke, så vil I med stor sandsynlighed kunne blive inspireret til, hvordan I kan arbejde smartere med henvendelser og sager via SuperOffice Service.
Webinaret afholdes på dansk af Jonas Kallan Langvad og Mikkel Stisen.
Tid
Torsdag, d. 4. september kl. 10.00 - 10.50
Sted
Online - link fremsendes pr. email.