superoffice service
Gør dine kunder glade ved at vise dem, at de er værdifulde for dig. Stærke funktioner i SuperOffice hjælper dig med at holde styr på og besvare alle henvendelser, så snart du modtager dem. Du bevarer overblikket, uanset om spørgsmålene kommer via telefon, email, chat, webformularer eller sociale medier.
Al kommunikation ét sted
Alle kundehenvendelser, uanset hvordan de er sendt, samles og organiseres centralt i din CRM database. Alle i virksomheden har straks adgang til informationen og kan tjekke status på en kunde forud for en hver kontakt.
Fik du din kunde til at smile i dag?
Få indsigt i, hvordan du kan forbedre den service, du leverer til dine kunder. Vores standard dashboards vil hjælpe dig med at forstå, hvilke problemer de kæmper med, og hvad du kan gøre for at forbedre din kundeservice endnu mere.

Gør det nemt at komme i kontakt
Skab flotte og professionelle webformularer for at komme i dialog og få flere leads. Du behøver ikke bruge kode. Med SuperOffice formularer kan du indsamle data af høj kvalitet, opdatere din CRM database og oprette målrettede opfølgningsaktiviteter.
TOP-ANMELDELSER AF CRM SOFTWARE FRA VORES KUNDER
SuperOffice høster mange stjerner på alle større anmeldelsesplatforme. Baseret på mere end 350 anmeldelser ligger SuperOffice CRM højt, når det gælder brugervenlighed og kundeservice.

Gør dine emner til kunder
Når potentielle kunder besøger din hjemmeside, kan de have spørgsmål om dine produkter og serviceydelser. Med SuperOffice Chat kan du straks besvare ethvert spørgsmål og digitalt holde dem i hånden og hjælpe dem med at fjerne tvivl og træffe en købsbeslutning. Altsammen imens de stadig er på din hjemmeside.
Vil du have hjælp til at få dine kunder til at smile?
Vi vil gerne hjælpe og besvare dine spørgsmål.
Ring til os på 70 10 22 01 eller send en email til info@superoffice.dk