Vi har sammensat en ”Remote service pakke”, der kan hjælpe virksomheder med at tage sig godt af kunderne under COVID-19.

Vi er her for at hjælpe

På grund af COVID-19 oplever alle en del usikkerhed for tiden. Derfor er det vigtigere end nogensinde at holde kontakten med dine kunder – og potentielle kunder – og yde en god kundeservice.

Derfor har vi sammensat en ”Remote service pakke”, der kan hjælpe dine teams med at tage sig godt af dine kunder, uanset hvor de er.

Denne ”Remote service pakke” indeholder:

  • Et system, hvor du hurtigt kan håndtere kundehenvendelser, forespørgsler eller sager, uanset hvilken kanal de kommer fra – det kan være email, chat, webformularer eller telefon.
  • Et digitalt kundecenter, hvor dine kunder kan logge ind på deres egen personlige portal og se sagshistorik, stille spørgsmål og søge i vidensdatabasen, eller starte en chat med dig, hvis de har spørgsmål eller har brug for hjælp.

Kontakt os med det samme, så vi kan hjælpe dig i gang.