Valget faldt på SuperOffice, fordi jeg oplevede dem som mest professionelle, mest interesserede i at løse vores problemstillinger og havde de bedste forudsætninger for at løse det, vi rent faktisk gerne ville.

- Peter Sindahl, kommerciel direktør & partner, Min By Media

Min By Media vil samle processer og styrke salget med SuperOffice CRM

Om virksomheden

Min By Media driver digitale nyhedsmedier i Danmarks fem største byer og har et stærkt fokus på lokaljournalistik og digital annoncering. Med en vækstende forretning og stigende kompleksitet i både salgs- og kampagneprocesser opstod behovet for en mere strømlinet og effektiv CRM-løsning.

Udfordringen

Min By Media stod med et udtalt behov for at optimere deres dataflow og interne processer – særligt i forhold til salgsarbejdet og kampagnehåndteringen. Derudover ønskede virksomheden at skabe en mere sammenhængende hverdag for medarbejderne gennem bedre struktur og fælles arbejdsgange.

Løsningen

SuperOffice blev valgt som CRM-platform, primært på grund af den professionelle tilgang og den dybe forståelse for virksomhedens behov. Løsningen omfatter tre centrale moduler:

  • Den klassiske CRM-del til salgsstyring og kundedata
  • Projektmodulet til at sikre overblik og fremdrift
  • Kampagnemodulet til at målrette og optimere kundeindsatser

Resultatet

Samarbejdet blev skudt i gang med en workshop, som gav Min By Media et klart indblik i mulighederne med SuperOffice.
"Vi er blevet langt klogere på funktionaliteterne i SuperOffice, og hvordan vi kan gøre vores hverdag smartere," fortæller Peter Sindahl.

Allerede i implementeringsfasen har medarbejderne vist stort engagement og opbakning til løsningen, som skal binde virksomhedens processer tættere sammen og give bedre muligheder for samarbejde og koordinering.

"Der er et kæmpe ønske fra medarbejderne om at få samlet og optimeret vores processer. Det er netop den samhørighed, vi glæder os mest til."