Tilmeld dig THRIVE - en ny serie af originale artikler, designet til at hjælpe dig med at skabe vækst.

Mød kernen i SuperOffice CRM - stærkt og helt enkelt

Vil du skabe fantastiske kunderelationer? Vi kan hjælpe dig. Stærke CRM funktioner i SuperOffice CRM hjælper dig med at organisere dine kontakter, styre alle dine opgaver, dokumenter og emails og gør det helt enkelt at følge op på dine kunder.

Al kunde-kommunikation ét sted

SuperOffice hjælper dig med at samle al vigtig kundeinformation ét sted - både kontaktinformation, emails, telefonsamtaler, dokumenter og mødenotater. Alle i din virksomhed har adgang til vigtig kundeinformation med bare et klik.

Kvinde sidder og arbejder foran hendes computer

Få alle på samme side

Benyt den delte kalender i SuperOffice til at registrere aktiviteter, planlægge projekter, finde ledig tid og dele information. Find ledig tid for dig og dit team. Hvis alle er optagede, foreslår systemet automatisk alternative tidspunkter, hvor alle er ledige. Aftaler gemmes i systemet, så du altid kan gå tilbage og se, hvad der er sket, hvornår.

Skærmbillede SuperOffice CRM
 To mænd, der fisker på en stor sø

Få din produktivitet op i gear

Gemme, dele og samarbejde om dokumenter har aldrig været nemmere. SuperOffice integrerer direkte med Microsoft Office 365, G Suite og større email applikationer så som Exchange, Outlook, Notes, Gmail og alle IMAP baserede email servere.
logo_program_office
logo_program_outlook
logo_program_exchange
logo_program_g-suite
logo_program_imap

Hurtige og nemme udsendelser

SuperOffice indeholder et simpelt udsendelsesværktøj, så alle kan sende flotte, tilpassede e-mails og dokumenter til kontakter i SuperOffice CRM databasen. Det er nemt at holde kontakten med kunder, potentielle kunder og andre samarbejdspartnere - og altid få alle til at føle sig værdsatte og opdaterede.

Skærmbillede SuperOffice CRM
 Skyillustration

Synkronisér dine kalendere

Med Synchronizer for SuperOffice, som er udviklet af vores partner Infobridge Software, synkroniseres din SuperOffice kalender automatisk med Microsoft Outlook, Exchange eller Google Calendar. Du kan også dele aftaler og opgaver fra SuperOffice kalenderen med andre, som ikke benytter SuperOffice.

 Skyillustration

Standard SuperOffice funktioner

Case Stories

Alle medarbejdere har adgang til de samme informationer.

Peter Gottlieb   DIF

GØR EN FORSKEL

Thrive er et helt nyt koncept fra SuperOffice og vores mål er enkelt – at hjælpe dig med at skabe vækst. Som medlem af Thrive får du adgang til nye strategier, originale artikler og unikke undersøgelser, som du kan bruge til at forbedre den måde, du arbejder på.