7 tips til at skabe en god kundeoplevelse strategi

Læs mere

Ubegrænset adgang til de fantastiske funktioner i SuperOffice CRM

Complete CRM brugerkategorien er for dem, som arbejder med lidt af hvert, og indeholder alle funktionerne fra de øvrige SuperOffice brugerkategorier. Uanset om du har en operationel rolle, er salgschef eller måske virksomhedens blæksprutte, får du med denne brugerkategori alle de værktøjer, du har behov for. Organiser kontaktoplysninger, få flere leads, luk flere aftaler og få dine kunder til at smile. En helt almindelig dag på kontoret med SuperOffice CRM.

Standard funktioner

Fantastiske CRM funktioner

Organiser kontakter, samarbejd med dit team og styr din forretning endnu bedre

  • Firma & kontaktstyring
  • Kalender & aktivitetsstyring
  • Dokumenter, emails & udsendelser

Marketing funktioner

Alt hvad du skal bruge for at få flere leads

Du får bedre marketing resultater ved at kende din målgruppe og være i stand til at nå dem på en effektiv måde.

  • Udarbejd professionelle kampagner
  • Skab højere konverteringsrater
  • Opnå bedre kampagneresultater

Salgsfunktioner

Alt hvad du skal bruge for at lukke flere salg

Stærke funktioner hjælpe dig med at få mere præcise forecast, styre din pipeline og helt enkelt lukke flere salg.

  • Hold styr på alle salgsaktiviteter
  • Opret og håndter tilbud med et klik
  • Præcise forecast og pipelinestyring

Service funktioner

Flere glade kunder lige om hjørnet

Hold styr på og besvar alle henvendelser, så snart du modtager dem, og løs kundernes problemer, uanset hvordan du modtager sagerne.

  • Automatisk bekræftelse
  • Definer automatisk videresendelse og eskaleringsregler
  • Benyt FAQ’s til at frigøre ressourcer

Få en gratis demo af SuperOffice i dag