Hold jeres dyrebare kunder glade
Utilfredse kunder vil højest sandsynlig forlade jer, når tiderne er hårde. Brug SuperOffice CRM til at sikre deres loyalitet ved at sørge for, at de får langsigtet succes med jer.
Tusinde af andre europæiske virksomheder, som jer, er rigtigt glade for os
Vi har gjort vores kunder glade i 30 år
…men hvordan kan I gøre det samme med CRM?
Trin 1
Levér fremragende kundeservice
Trin 2
Lad aldrig nogensinde en kunde vente
Trin 3
Få feedback, så I kan handle korrekt
Trin 4
Se hvordan det kan gøres
Trin 5
Overvåg og mål kundetilfredshed
Trin 6
Tag ikke bare vores ord for det...
“Siden vi har introduceret vores kundecenter, har vi næsten ikke modtaget nogen klager overhovedet. Dette er en stor forskel sammenlignet med tidligere.”
Åsa Rådbo, Service Center Manager, Vitec
Ved at bruge SuperOffice CRM er Vitec’s gennemsnitlige løsningstid for sager faldet drastisk fra 3-4 dage til bare 1 dag.
Trin 7
Stærk kundeservice - hvor som helst
Højtydende serviceteams har højest sandsynlig mobile apps, som giver dem mulighed for at håndtere sager, komme i forbindelse med kollegaer eller tilgå kundeinformation, mens de er på farten*
*Salesforce Report: Revolutionizing Customer Service in Manufacturing (Kilde)
Trin 8
Forbind til de værktøjer, I allerede bruger
-
SuperOffice for Slack
Få alarmer om projekter, salg og sager. Slack-kanal opdateringer i realtid. Fejre straks salg, når de markeres som solgt.
-
SuperOffice for Trello
Følg Trello opgaver knyttet til SuperOffice, overvåg projekters Kanban-style, tilgå synkroniserede salgsdetaljer i realtid.
-
Visma Business Sync
Synkronisér SuperOffice CRM kontakter med Visma Business lister, opret nye kontakter og tilgå Visma Business transaktionsdata direkte.
-
Microsoft Dynamics NAV Sync
Synkronisér kundedata, vis vigtige økonomiske detaljer (faktura eller udestående ordrer) i SuperOffice CRM.
-
Zapier Integrations
Forbind SuperOffice CRM med 1,000+ apps. Automatisér workflows med pre-fabrikerede Zapier skabeloner. Trigger øjeblikkelige opdateringer af kontakter, projekter og dokumenter.
-
SharePoint Documents
Opret, del, gem og samarbejd i realtid om dokumenter. Tilgå ældre versioner direkte fra skyen.
Trin 9
Se, hvorfor brugere er glade for os
Trin 10
I kan roligt tjekke prisskiltet
-
Sales
Følg salg, automatisér processer og øg opsalg og krydssalg
Fra
DKK 496
Pr. bruger/måned
-
Service
Forbedre jeres svartider og styrk relationerne med jeres kunder
Fra
DKK 397
Pr. bruger/måned
-
Marketing
Byg målrettede lister, følg og optimér marketing-resultater
Fra
DKK 2.477
Pr. site/måned
-
CRM Suite
Komplet løsning til at skabe relationer på tværs af hele kunderejsen
Oplev vores
CRM SUITE
Læs mere
Trin 11
Få afklaring på jeres spørgsmål
Vi er glade spørgsmålet, vi vil rigtig gerne hjælpe jer med at opsætte jeres CRM succes!
Hvis du ikke allerede har gjort det, kan du bestille en chat med en af vores SuperOffice CRM rådgivere. Her kan vi sammen finde en tilpasset CRM strategi, som passer bedst til jeres virksomhed. Hvis I beslutter, at SuperOffice CRM bestemt er en del af jeres CRM strategi, vil vores team af CRM eksperter med glæde hjælpe jer med at:
- Definere mål og KPI’er
- Kortlægge forretningsprocesser
- Skabe kundeprogrammer
- Opsætte mål og KPI’er
- Onboarde, træne og vejlede jeres organisation i at bruge SuperOffice CRM
Tænk på en CRM løsning, som din personlige superhelt, der holder styr på dine venner, og hvad de synes godt om. Det står for Customer Relationship Management, men grundlæggende er det et værktøj, der hjælper virksomheder med at samle al deres kundeinformation ét sted.
Forestil dig en masse venner, som hver har forskellige favoritter. Et CRM er som en digital notesbog, hvor du kan notere, hvad de synes om, hvad der er vigtigt for dem, og hvad der gør dem glade. Men i stedet for dine personlige venner, handler det om kunder (aka dine forretningsmæssige venner!)
CRM hjælper virksomheder med at huske ting, som hvem deres kunder er, hvad de har købt tidligere, hvor I sidst var i dialog, og hvad de måske ønsker næste gang. Så når en virksomhed vil sende et fødselsdagstilbud eller anbefale et smart nyt produkt eller funktion, kan et CRM være virkeligt nyttigt.
Grundlæggende er et CRM system et vigtigt værktøj, som hjælper virksomheder med at være organiserede, huske vigtige ting om deres kunder, og som hjælper dem med at opbygge bedre relationer med deres kunder.
SuperOffice er stærkt optaget af beskyttelse af persondata, sikkerhed og åbenhed. For at sikre vores kunder data bedst muligt, arbejder SuperOffice efter de lovmæssige krav, der er fastsat af EU, og ligeledes afstemt med lokal lovgivning. Besøg vores Sikkerhedscenter for bedre at forstå, hvordan SuperOffice implementerer og understøtter sikkerhed, persondatabeskyttelse, overholdelse af lovgivning og åbenhed i alle vores cloud-produkter og serviceydelser.
Vi ved godt, at alle virksomheder er forskellige. Derfor gør vi det i SuperOffice nemt for jer at tilpasse og skræddersy jeres CRM til den måde, I arbejder på.
Som SuperOffice bruger har du fleksibilitet til at definere dine præferencer og tilpasse, hvordan information vises på din skærm.
Med admin-værktøjet kan I lave jeres egne lister, labels, skabeloner, workflows, formularer og meget mere – altsammen uden behov for hjælp fra en konsulent - medmindre, selvfølgelig, at I ønsker vores konsulenters ekspertassistance.
Og hvis det ikke er nok, kan I tilføje standard apps eller vores nemme APIs til at skabe jeres egne. Mange valgmuligheder og brugervenlighed – holder omkostningerne lave. Vi mener, at det er den bedste måde at skabe værdi og se resultater hurtigt.
SuperOffice CRM’s brugervenlighed er en af de vigtigste grunde til, at vores brugere er så glade for os. Som CRM eksperter ved vi, at en af de største udfordringer ved implementering af et nyt værktøj, rent faktisk ofte er, at få brugerne til at benytte det. Derfor har vi altid designet SuperOffice CRM’s funktioner med fokus på brugeren.
SuperOffice CRM kan absolut hjælpe jer med at sælge mere til jeres eksisterende kunder. Udover kundeservice, er mange af SuperOffice’s kunder glade for at bruge SuperOffice CRM til account management, krydssalg og opsalg. Samtidig med at SuperOffice CRM tilbyder et Service-modul, kan funktionerne på tværs af hele CRM pakken (Sales og Marketing) bruges til at sælge mere til eksisterende kunder.
Sidste trin: Se selv hvordan
Så er du nået så langt. Tror du, I har behov for en CRM transformation? Se selv, hvordan I med SuperOffice kan sørge for, at kunderne forbliver loyale og glade, ved at tale med en af vores rådgivere i dag.
I en 1:1 video chat vil vi sammen afdække:
- Jeres unikke vækststrategier og forretningmæssige mål
- Introduktion til SuperOffice CRM pakken
- Næste trin på jeres CRM rejse