Hold jeres dyrebare kunder glade

Utilfredse kunder vil højest sandsynlig forlade jer, når tiderne er hårde. Brug SuperOffice CRM til at sikre deres loyalitet ved at sørge for, at de får langsigtet succes med jer.

Tusinde af andre europæiske virksomheder, som jer, er rigtigt glade for os

hamburg-airport_logo_bw
leca_bw_logo
knauber-holding_bw_logo
panasonic_bw_logo
asseco_bw_logo
xxl
atea_logo
logo_luxaflex_black
assa-abloy_logo_bw
asko_black

Vi har gjort vores kunder glade i 30 år

…men hvordan kan I gøre det samme med CRM?

Trin 1

Levér fremragende kundeservice

Trin 2

Lad aldrig nogensinde en kunde vente

Trin 3

Få feedback, så I kan handle korrekt

Trin 4

Se hvordan det kan gøres

Trin 5

Overvåg og mål kundetilfredshed

Trin 6

Tag ikke bare vores ord for det...

“Siden vi har introduceret vores kundecenter, har vi næsten ikke modtaget nogen klager overhovedet. Dette er en stor forskel sammenlignet med tidligere.”

Åsa Rådbo, Service Center Manager, Vitec

Ved at bruge SuperOffice CRM er Vitec’s gennemsnitlige løsningstid for sager faldet drastisk fra 3-4 dage til bare 1 dag.

Trin 7

Stærk kundeservice - hvor som helst

Højtydende serviceteams har højest sandsynlig mobile apps, som giver dem mulighed for at håndtere sager, komme i forbindelse med kollegaer eller tilgå kundeinformation, mens de er på farten*

*Salesforce Report: Revolutionizing Customer Service in Manufacturing (Kilde)

Trin 8

Forbind til de værktøjer, I allerede bruger

  • Icon

    SuperOffice for Slack

    Få alarmer om projekter, salg og sager. Slack-kanal opdateringer i realtid. Fejre straks salg, når de markeres som solgt.

  • Icon

    SuperOffice for Trello

    Følg Trello opgaver knyttet til SuperOffice, overvåg projekters Kanban-style, tilgå synkroniserede salgsdetaljer i realtid.

  • Icon

    Visma Business Sync

    Synkronisér SuperOffice CRM kontakter med Visma Business lister, opret nye kontakter og tilgå Visma Business transaktionsdata direkte.

  • Icon

    Microsoft Dynamics NAV Sync

    Synkronisér kundedata, vis vigtige økonomiske detaljer (faktura eller udestående ordrer) i SuperOffice CRM.

  • Icon

    Zapier Integrations

    Forbind SuperOffice CRM med 1,000+ apps. Automatisér workflows med pre-fabrikerede Zapier skabeloner. Trigger øjeblikkelige opdateringer af kontakter, projekter og dokumenter.

  • Icon

    SharePoint Documents

    Opret, del, gem og samarbejd i realtid om dokumenter. Tilgå ældre versioner direkte fra skyen.

Trin 9

Se, hvorfor brugere er glade for os

Trin 10

I kan roligt tjekke prisskiltet

  • Sales

    Følg salg, automatisér processer og øg opsalg og krydssalg

    Fra

    DKK 496 

    Pr. bruger/måned

  • Service

    Forbedre jeres svartider og styrk relationerne med jeres kunder

    Fra

    DKK 397

    Pr. bruger/måned

  • Marketing

    Byg målrettede lister, følg og optimér marketing-resultater

    Fra

    DKK 2.477

    Pr. site/måned

  • CRM Suite

    Komplet løsning til at skabe relationer på tværs af hele kunderejsen

    Oplev vores

    CRM SUITE

    Læs mere

Trin 11

Få afklaring på jeres spørgsmål

Sidste trin: Se selv hvordan

Så er du nået så langt. Tror du, I har behov for en CRM transformation? Se selv, hvordan I med SuperOffice kan sørge for, at kunderne forbliver loyale og glade, ved at tale med en af vores rådgivere i dag.

I en 1:1 video chat vil vi sammen afdække:

  • Jeres unikke vækststrategier og forretningmæssige mål
  • Introduktion til SuperOffice CRM pakken
  • Næste trin på jeres CRM rejse