Bliv ekspert i kundeservice

Stærkt værktøj til at tilbyde fremragende oplevelser

Med SuperOffice Service kan I gøre hele jeres kundeserviceteam til eksperter. I det stærke værktøj kan de se alle kundeinteraktioner ét sted. I får ét samlet værktøj, der hjælper jeres kunder på deres rejse med jeres brand og giver dem en fremragende oplevelse.

Sådan fungerer det:

For jeres team

  • Slut med at logge ind og ud af forskellige løsninger for at finde information om faktura og ordre – find alt samme sted med bare nogle få klik
  • Slut med at skifte fra en kontekst til en anden - du får ét interface, der er designet til individuel produktivitet
  • Overse aldrig en kundehenvendelse i en rodet fælles indbakke
  • Tilbyd en nem kundeoplevelse uden afbrydelser eller forsinkelser

For jeres kunder

  • De skal ikke gentage sig selv til forskellige personer i samme virksomhed
  • De kan glæde sig over hurtigere løsning af sager og bliver aldrig ignoreret
  • De kan selv vælge kommunikationskanal - det kan være chat, email, sociale medier eller en webformular.
  • Direkte adgang til selvbetjeningsressourcer – når som helst

For jeres virksomhed

  • Få et 360-graders overblik over alle kontaktpunkter med kunder – fra lead til salg til eftersalg
  • Spar penge ved at have én platform, der forbinder og samler al kommunikation
  • Fasthold kunder og sælg mere til dem – glade kunder betyder mere forretning
  • Levér kundeservice, der overgår kundernes forventninger

Alt hvad I skal bruge til professionel
håndtering af kundehenvendelser

  • Icon

    Sagsstyring

    Håndter forskellige sagskøer ét sted - adgang til al kundeinformation med bare et klik.

  • Icon

    Vidensbase og FAQ

    Opret artikler og FAQs og brug dem til at besvare sager eller som selvbetjeningsmuligheder i kundeportalen - også kaldet CEP (Customer Engagement Center).

  • Icon

    Automatisering af processer

    Automatisk fordeling af sager, opret eskaleringsrutiner, send påmindelser og benyt "if-this-then-that" flows til at tilpasse din løsning.

  • Icon

    Dashboards

    Brug dashboards til at følge op på svartider, se udvikling i kundetilfredshed og forbedre resultaterne i jeres team.

  • Icon

    Chat

    Brug Chat tilføjelsen til at tilbyde øjeblikkelig support som en af dine kommunikationskanaler. Mød kunderne der, hvor de er.

  • Icon

    Kundeportal

    Tilføj en kundeportal eller CEP (Customer Engagement Center) for at tilbyde jeres kunder adgang til selvbetjening: Se egen sagshistorik, stille spørgsmål og finde svar.

"SuperOffice hjælper os med at administrere vores kontakter i ét system, som alle har adgang til. Service-modulet hjælper det os med at øge vores serviceniveau over for vores kunder."

Thijs B, kundedataansvarlig

ET TRANSPARENT VÆRKTØJ TIL HELE TEAMET

SuperOffice CRM samler jeres teams om et mål – at skabe langvarige relationer. Alle vigtige kundedata er samlet ét sted, og salgs-, marketing- og kundeserviceprocesser er fuldt ud integreret og strømlinet. Jeres kundevendte teams er altid opdaterede og et skridt foran!

Det er tid til at få styr på relationerne

Vi har over 30 års erfaring med at hjælpe virksomheder med at optimere deres service- og supportprocesser, og vi vil også hjælpe jer med at få mest mulig værdi ud af jeres CRM løsning - Det handler om at opbygge langvarige relationer.