Bliv ekspert i kundeservice

Stærkt værktøj til at tilbyde fremragende oplevelser

Med SuperOffice Service kan I gøre hele jeres kundeserviceteam til eksperter. I det stærke værktøj kan de se alle kundeinteraktioner ét sted. I får ét samlet værktøj, der hjælper jeres kunder på deres rejse med jeres brand og giver dem en fremragende oplevelse.

Sådan fungerer det:

For jeres team

  • Slut med at logge ind og ud af forskellige løsninger for at finde information om faktura og ordre – find alt samme sted med bare nogle få klik
  • Slut med at skifte fra en kontekst til en anden - du får ét interface, der er designet til individuel produktivitet
  • Overse aldrig en kundehenvendelse i en rodet fælles indbakke
  • Tilbyd en nem kundeoplevelse uden afbrydelser eller forsinkelser

For jeres kunder

  • De skal ikke gentage sig selv til forskellige personer i samme virksomhed
  • De kan glæde sig over hurtigere løsning af sager og bliver aldrig ignoreret
  • De kan selv vælge kommunikationskanal - det kan være chat, email, sociale medier eller en webformular.
  • Direkte adgang til selvbetjeningsressourcer – når som helst

For jeres virksomhed

  • Få et 360-graders overblik over alle kontaktpunkter med kunder – fra lead til salg til eftersalg
  • Spar penge ved at have én platform, der forbinder og samler al kommunikation
  • Fasthold kunder og sælg mere til dem – glade kunder betyder mere forretning
  • Levér kundeservice, der overgår kundernes forventninger

Alt hvad I skal bruge til professionel
håndtering af kundehenvendelser

  • Icon

    Sagsstyring

    Håndter forskellige sagskøer ét sted - adgang til al kundeinformation med bare et klik.

  • Icon

    Vidensbase og FAQ

    Opret artikler og FAQs og brug dem til at besvare sager eller som selvbetjeningsmuligheder i kundeportalen - også kaldet CEP (Customer Engagement Center).

  • Icon

    Automatisering af processer

    Automatisk fordeling af sager, opret eskaleringsrutiner, send påmindelser og benyt "if-this-then-that" flows til at tilpasse din løsning.

  • Icon

    Dashboards

    Brug dashboards til at følge op på svartider, se udvikling i kundetilfredshed og forbedre resultaterne i jeres team.

  • Icon

    Chat

    Brug Chat tilføjelsen til at tilbyde øjeblikkelig support som en af dine kommunikationskanaler. Mød kunderne der, hvor de er.

  • Icon

    Kundeportal

    Tilføj en kundeportal eller CEP (Customer Engagement Center) for at tilbyde jeres kunder adgang til selvbetjening: Se egen sagshistorik, stille spørgsmål og finde svar.

"SuperOffice hjælper os med at administrere vores kontakter i ét system, som alle har adgang til. Service-modulet hjælper det os med at øge vores serviceniveau over for vores kunder."

Thijs B, kundedataansvarlig

ET TRANSPARENT VÆRKTØJ TIL HELE TEAMET

SuperOffice CRM samler jeres teams om et mål – at skabe langvarige relationer. Alle vigtige kundedata er samlet ét sted, og salgs-, marketing- og kundeserviceprocesser er fuldt ud integreret og strømlinet. Jeres kundevendte teams er altid opdaterede og et skridt foran!

BLIV EKSPERT I KUNDESERVICE

Med SuperOffice Service kan I gøre jeres kundeserviceteam til eksperter, som kan se alle interaktioner med kunder ét sted.

I en 1:1 video-chat vil vi sammen afdække:

  • Jeres unikke vækststrategier og forretningsmæssige mål
  • Introduktion til SuperOffice Service
  • Næste trin på jeres CRM rejse