CRM til IT-branchen
Få styr på kundeinformation på tværs af systemer.
SuperOffice CRM giver dig et komplet overblik over al vigtig information gennem hele kunderejsen – fra de første kontaktpunkter, gennem salgs- og leveringsprocessen, til eftersalg og kundeservice. På den måde kan du sikre effektivt samarbejde internt, bedre planlægning af ressourcer og nem adgang til information – og samtidig optimere kunderejsen trin for trin.

Elsket og brugt af vinderhold som dit

SuperOffice CRM TIL IT-BRANCHEN
Fuld kontrol over kunden – ét sted
Hold styr på og få projekter til at køre effektivt med:
- Et komplet overblik over kundeinformation som kontaktoplysninger, e-mails, telefonopkald, dokumenter, salg og mødereferater
- Synkroniseret kalender, videomøder og booking af mødelokaler
- Hele kundens historik samlet ét sted

Integrationer der forbedrer dine arbejdsprocesser
Integrér SuperOffice CRM med dine andre systemer – som f.eks. Microsoft-pakken eller et ERP-system – for at øge både produktivitet og præcision:
- Saml dine systemer, så du altid har adgang til opdaterede data og kan forkorte behandlingstiden
- Giv alle medarbejdere adgang til de samme indsigter for hurtigere beslutningstagning
- Hold alle opdateret med vigtig information og undgå forsinkelser – selv ved medarbejderfravær

Transparente salgsprocesser der skaber vækst
Gør salgsprocessen mere effektiv og arbejd proaktivt med kunder og salg – også ved komplekse leverancer:
- Få indsigt i salgsstatistik, ordreinformation, fakturaer og anden økonomisk data
- Opret alle dine aftaler og kontrakter direkte i SuperOffice med digitale underskrifter
- Find salgsmuligheder og få præcise salgsprognoser og pipeline-styring – både for potentielle og eksisterende kunder – baseret på forretningsbehov, produktsortiment og omsætningsvækst

Kampagnestyring til effektiv markedsføring
Få samlet dine udgående og indgående marketingaktiviteter i dit CRM for at sikre fortsat vækst:
- Send målrettede tilbud og kampagner til dine kunder baseret på deres interesser og købshistorik
- Brug abonnementsstyring til at tilpasse kampagner efter behovene hos kunder, leverandører eller butikker – uanset hvor de er i deres livscyklus
- Håndtér administrative opgaver og opfølgning i forbindelse med events

Hold kunderne tilfredse
Få fuldt overblik over dine kunder og giv dem den bedst mulige kundeoplevelse:
- Håndtér henvendelser og sager effektivt med ticketsystemet, så dialogen med kunderne bliver smidig
- Strukturer, kategorisér og prioritér alle indgående henvendelser automatisk – f.eks. efter afdeling, team eller kunde
- Registrér aktiviteter og få nemt indsigt i tidligere dialoger, så du sikrer en professionel kundebehandling

“SuperOffice CRM giver vores salgsteam den viden, de har brug for, så de bedre forstår de udfordringer, vores kunder står overfor.”
Richard Hornsby, Commercial Manager, Sharp UK

Kombinér dit CRM med dine yndlingsapps
Gennemse hundredvis af integrerede apps i vores App Store – herunder ERP-systemer, databerigelse og digitale underskriftsværktøjer. Det er plug-and-play, så du nemt kan tilføje flere funktioner til din løsning.
Fra 496 DKK
Pr. bruger/måned
- Få bedre pipelinestyring
- Send tilbud med nogle få klik
- Øg og optimer teamets produktivitet

Opdag nye CRM-perspektiver
Klar til at komme i gang?
Få en gratis, personlig demo – helt uforpligtende – og se, hvordan SuperOffice kan hjælpe dig med at:
- Samle og gøre data let tilgængelig på tværs af systemer og for medarbejdere
- Forbedre kundedialog og kundeserviceprocesser
- Skabe rutiner, der maksimerer produktiviteten
- Overholde GDPR-krav