Når mange CRM-projekter fejler, er det ikke fordi systemet er dårligt, men fordi det bliver brugt forkert.
I denne webcast kigger vi på de værste scenarier, når CRM går skævt - og vi lover, at du både får lidt at grine af (måske genkender du dig selv) og masser af inspiration til, hvordan det kan gøres anderledes. Du kan bl.a. se, hvordan:
- KPI'er og dashboards kan få salg til at løbe i den rigtige retning - Eksempler på opbygning af dashboards, så de hjælper sælgerne med ar fokusere på de rigtige kunder og aktiviteter og holde styr på pipeline, omsætning og budgetopnåelse.
- Marketing kan ramme plet i stedet for at skyde med spredehagl - Vi ser på, hvilke CRM data der med fordel kan bruges til segmentering og udvalg.
- Kundeservice kan blive en kommerciel styrke med 360° kundeoverblik - Eksempler på, hvordan udfordringer med fællespostkasser i Outlook kan håndteres i SuperOffice Service, og hvordan I kan blive mere tilgængelige med formularer, chat og en kundeportal indbygget i Service.
- Organisationen kan blive enige om, hvorfor CRM egentlig blev sat i søen - Vi taler om forankring af nye rutiner og hvorfor det er vigtigt at kommunikere "Hvorfor, hvad og hvornår"
Som altid fortæller vi også på denne InspirationsMorgen om nyheder i SuperOffice CRM og det, der er på vej.
Præsenteret på dansk af Mariann Antoniussen og Susan Laugaard Hansen.
Se præsentation.
Du er altid velkommen til at tage fat i os, hvis du har spørgsmål eller ønsker mere information.