Deltag på vores årlige fysiske event CHANGE i København. Læs mere her
Deltag på vores årlige fysiske event CHANGE i København. Læs mere her

HÅNDTERING AF REKLAMATIONER I SUPEROFFICE

 

I denne webcast kan du få indblik i, hvordan I kan håndtere indkomne reklamationer og lignende henvendelser. Ved at anvende sagsbehandling i SuperOffice Service får I adgang til funktioner som:

  • Automatiske svar
  • Eskalering
  • Kø-styring
  • Hjælp fra AI
  • Kategorisering og dataanalyse

SuperOffice Service modulet anvendes af salgsafdelinger, kundeserviceafdelinger, reklamationsafdelinger m.fl., og du kan på webinaret få inspirations til, hvordan emails og opkald kan omdannes til sager (Tickets), der giver et overskueligt flow af alle jeres henvendelser.

Kort sagt: Har I kolleger, der f.eks. deler en fælles indbakke, så vil I med stor sandsynlighed kunne blive inspireret til, hvordan I kan arbejde smartere med henvendelser og sager via SuperOffice Service.

Webcast på dansk - præsenteret af Jonas Kallan Langvad og Mikkel Stisen.

Du er altid velkommen til at tage fat i os, hvis du har spørgsmål eller ønsker mere information.