7 tips til at skabe en god kundeoplevelse strategi

Læs mere

2016 Kundeservice Benchmarkrapport

Få flere loyale og tilfredse kunder! 

De fleste virksomheder ved, at de må og skal levere fremragende kundeservice. Men interessant nok viser en undersøgelse, at mens 80% af dem mener, at de leverer fremragende kundeservice, så er det rent faktisk kun 8% af kunderne, som oplever, at de modtager fremragende service.

For at finde ud af, hvor godt virksomhederne håndterer kundeservice, har vi sat os for at foretage vores egen undersøgelse. Vi vil finde ud af om ovennævnte holder vand ved at analysere kundeservicekvaliteten fra 250 virksomheder, både store og små organisationer fra hele verden.

I denne rapport kan du læse:

  • Hvordan virksomhederne klarer sig, når det gælder kundeservice
  • Hvordan virksomhederne håndterer og besvarer servicehenvendelser
  • 7 vigtige tips fra de virksomheder, som er bedst til kundeservice

Gratis download: Kundeservice Benchmarkrapport