SuperOffice's nye tilgang til vækst for europæiske SMVer

Foto af Lars Engbork, Group CEO og Bettina Isabelle Berntsen, Group CMO

Tiden er ikke længere til “vækst for enhver pris”. Europæiske SMVer er gået ind i en ny fase, og fremover ønsker virksomheder vækst, der er:

  • Mere forudsigelig
  • Mindre admin-tung
  • Opnået ved at gøre mere med mindre

Vores egen undersøgelse bekræfter dette. Vi har fornyligt spurgt mere end  200 virksomhedsledere, og én ting skilte sig markant ud på liste over de ting, virksomheder ser efter i et  CRM - nemlig øget salg og forretningsproduktivitet. Samtidig bruges mere end 60% af sælgernes tid ifølge XANT på ikke omsætningsgenererende aktiviteter. Dette betyder, at vi må  sørge for at reducere forhindringer, automatisere de rigtige processer og frigøre tid for medarbejderne, så de kan fokusere på det, der skaber omsætning.

Dette er grundlaget for SuperOffice’s tilgang til europæiske SMVer: Big enough to change your business. Local enough to know it.

Vi skaber et  CRM, der hjælper europæiske SMVer med at vokse hurtigere, nemmere og mere forudsigeligt. Ikke ved at tilføje mere kompleksitet, men ved at fokusere på brugervenlighed  og en stærk platform, der hjælper med at opnå netop det.

Vi har fire principper, som er styrende for, hvad vi skaber, hvordan vi leverer, og hvordan vi møder vores kunder: Fremtidssikret, dokumenterede resultater, lokal ekspertise og personlige relationer.

Fremtidssikret: AI der arbejder for mennesker, ikke omvendt

AI er på alle's agenda. Spørgsmålet er ikke længere om, du skal bruge det, men hvordan du skal få det til at fungere på en praktisk, sikker og effektiv måde.

For os handler “fremtidssikret” ikke om at jagte det seneste buzzword. Det betyder:

  • At give salg, marketing og kundeserviceteams AI-drevne værktøjer, som straks sparer tid
  • At automatisere admin og rutinearbejde, så dine medarbejdere kan fokusere på at opbygge relationer og skabe omsætning
  • At gøre AI synligt og brugbart - indbygget i de arbejdsgange, du allerede kender.

Når meget tid i virksomhederne bruges på administrativt arbejde i både salg, marketing og kundeservice, er den første gevinst åbenlys: Brug AI og automatisering til at eliminere gentagne opgaver. Registrér automatisk aktiviteter, foreslå næste bedste trin, skab indhold til din næste kampagne og få agenter til at arbejde for dig, når du har fri; foretage analyser, transskribere mødereferater, udfylde CRM-systemet med korrekt data o.s.v.

Vores ambition er klar: 

At gøre alle kunderelationer værdifulde og problemfrie med et CRM, der er enkelt at bruge og stærkt dér, hvor det virkelig betyder noget. 

Det er sådan, vi hjælper europæiske SMVer med at skabe vækst med mere forudsigelighed og højere effektivitet, samtidig med at vi sikrer, at mennesker og relationer er i centrum.

SuperOffice and AI

Dokumenterede resultater: I årtier har vi hjulpet kunder med at vokse

Teknologi ændrer sig hurtigt. Forretningsgrundlag gør ikke.  Relationer, tillid og professionel eksekvering afgør stadig, hvem der får succes.

Vores dokumenterede resultater er bevis på varig effekt. Med erfaring fra tre årtier kan vi foretage hurtige og effektive forbedringer, der også fungerer på lang sigt.

Det ses i den måde, vi designer og leverer vores produkter og serviceydelser:

  • Intuitivt, brugervenligt CRM, som medarbejderne faktisk bruger
  • En platform, som er testet på tværs af tusinder af kunder og optimeret over tid
  • Løbende forbedringer baseret på reel feedback fra vores brugere

Resultatet er et CRM, der føles velkendt nok til, at du hurtigt kan komme i gang med at bruge det, og stadig strækt nok til at understøtte store vækstambitioner. I en verden, hvor  tech-stacks kan blive meget tunge, komplekse og fragmenterede, fokuserer vi på et  CRM, der gør arbejdet nemmere, ikke mere besværligt.

Lokal ekspertise: Designet til Europa, ikke bare tilpasset

Europæiske SMVer arbejder ikke som amerikanske enterprises, derfor gør vi tingende anderledes. Lovgivning og regler, købsprocesser, sprog, forventninger og kultur er forskellige fra marked til marked. Alligevel er mange  CRM-platforme bygget som en løsning, der skal passe til alle, og tilpasses først efterfølgende til det lokale marked.

SuperOffice er designet til Europa. Vores lokale teams lever og arbejder i de samme markeder som vores kunder. Dette er vigtigt, fordi det giver os mulighed for at:

  • Forstå betingelserne på dit marked, ikke bare i teorien
  • Tilbyde vejledning i, hvordan dit CRM kan struktureres til at understøtte dine processer
  • Tilpasse os til dine juridiske-, compliance- og datakrav
  • Tale dit sprog - bogstaveligt og forretningsmæssigt

“Lokal ekspertise” betyder, at vi er tætte nok til at forstå, hvordan din forretning fungerer, og hvordan dine teams arbejder. Derfor kan vi også komme med relevante og handlingsorienterede råd, og ikke bare generelle best practices.

For SMVer, der ønsker vækst med større klarhed og sikkerhed, er det en strategisk fordel at have en  CRM-partner, som forstår deres forretning.

Personlige relationer: En partner i dit Relationship Loop

Vi taler meget om Relationship Loop, som er vores version af kunderejsen. Det handler om, hvordan vi giver vores kunder mulighed for at finde, fange og fastholde flere kunder. Væskt opstår, når dette loop kører glat, med så få overleveringshuller og interne friktioner som muligt.

Vores rolle er at være partner i dette loop, ikke bare systemet bag. Derfor er “personlige relationer” afgørende:

  • Du får direkte og hurtig adgang til mennesker, som kender din virksomhed godt
  • Vi møder dig der, hvor du er på din CRM-rejse, uanset om du er i ved at starte op eller vokser
  • Vi prioriterer en strømlinet, menneskelig oplevelse, ikke en labyrint af supportportaler og sager.

Uanset hvor du er i dit Relationship Loop - leadhåndtering, salgsprocesser, onboarding, kundehåndtering eller fornyelse, så skal du føle at:

SuperOffice er tæt nok til at forstå din situation og nærværende nok til at hjælpe dig med at komme hurtigt videre. 

Hurtigere, nemmere og mere forudsigelig vækst

For europæiske SMVer betyder vækst i dag at gøre mere med mindre: Reducere admin, skabe klarhed og forudsigelig omsætning gennem smartere brug af teknologi. SuperOffice hjælper med at gøre det muligt med et CRM, der er enkelt at bruge og stærkt dér, hvor det betyder mest. Styret af innovation, lokal ekspertise og årtiers erfaring kombinerer vi AI-dreven produktivitet med et personligt partnerskab, der understøtter din gennem hver eneste vækstfase.

Lars Engbork, Group CEO
Bettina Isabelle Berntsen, Group CMO