SuperOffice introducerer et fornyet brand, der skal understøtte kundevækst på udfordrende markeder

SuperOffice re-brand

I en tid, hvor væksten er aftagende på tværs af Europa, styrker SuperOffice sin position som et CRM, der står for enkelthed og sikrer kommerciel fokus.    

København - I dag annoncerer SuperOffice et fornyet brand og markedsposition, der afspejler virksomhedens engagement i at hjælpe europæiske virksomheder med mere forudsigelig vækst i en tid med moderat økonomisk vækst. Mange europæiske markeder forventes at vokse med omkring 1 % i 2025. Flere små og mellemstore virksomheder (SMV’er) rapporterer øget kommercielt pres, derfor søger de værktøj, der kan hjælpe med at forbedre effektivitet og skabe klarhed for kunderne. 

“I dag opererer 40 % af europæiske virksomheder stadig uden et CRM,” siger Lars Engbork, CEO for SuperOffice. “I langsommere markeder, skabes vækst ved at gøre det, der betyder mest, mere effektivt. Vi er fokuserede på en CRM-platform, der er enkel at bruge, nem at komme i gang med og kraftfuld, hvor det tæller. Kunder, der skifter til SuperOffice oplever op til en 30% produktivitetsgevinst – det hjælper teams med at arbejde smartere, samarbejde og skabe en mere solid omsætning.” 

Denne retning handler om at sikre fremdrift. Den imødekommer også det generelle økonomiske miljø, som danske virksomheder navigerer i nu. Med en forventet vækst i Danmark på omkring 1.4% i 2025 (OECD), bliver virksomhederne bedt om at fokusere deres arbejde på de områder, der skaber mest værdi. SuperOffice understøtter dette skifte ved at hjælpe virksomheder med at opbygge stærkere kunderelationer og mere forudsigelig omsætning. 

Denne strategiske re-positionering bygger på større forbedringer i SuperOffice produktoplevelsen over de sidste par år. Virksomheden har introduceret en opdateret produktoplevelse, der samler salg, marketing og kundeservice i ét fælles overblik, understøttet af AI-optimerede arbejdsprocesser, der strømliner opgaver og gør pipeline mere synlig. Teams, der bruger SuperOffice rapporterer om op til 20% flere registrerede salgsmuligheder, drevet af en mere klar struktur og altid tilgængelig AI-assistance. 

Brand-kampagne: “Pipeline- Anxiety – Get it out of your system and into ours”

For at understøtte denne lancering, introducerer SuperOffice i dag kampagnen “Pipeline-Anxiety: Get it out of your system and into ours” udviklet i samarbejde med det globale, prisvindende bureau, AKQA. Kampagnen viser, hvordan usammenhængende arbejdsprocesser og manuelle processer skaber pres og gør salg langsommere. Debutfilmen, “Too late, buddy,” beskriver omkostningerne ved oversete detaljer og den klarhed, du opnår, når teams arbejder fra ét fælles CRM. Se filmen.

Styrkelse af vores markedsposition 

“Vi har et mål med vores positionering,” sagde Bettina Berntsen, CMO of SuperOffice. “I et marked, hvor miljøet er præget af langsommere vækst og øget pres på omkostninger, er CRM-adoption i stigende grad en strategisk mulighed for vedvarende, kundedrevet vækst. Et CRM giver dig indsigt til at træffe bedre beslutninger, strukturen til at vokse, og det fokus, der skal til, for at investere din tid der, hvor det betyder mest – med dine kunder. Med veldokumenterede resultater, lokale teams i alle vores markeder og en platform, der er bygget til fremtiden – er vi overbeviste om, at vi er store nok til at hjælpe med at transformere den måde, virksomheder vokser på, og alligevel er vi tætte nok på til at forstå dem og levere skræddersyet værdi.”   

Markedsstatistik: 

  • Euro-områdets GDP vækst forventes at være ~1.0% i 2025 
  • SMV erhvervsklima indeks på 70.6 (kun lige over grænsen til recession) 
  • Økonomisk vækst i Danmark forventes at være ca. 1.4% i 2025

Det fornyede brand og kampagnen lanceres den 17. november 2025 klokken 7.00 CET på tværs af SuperOffice’s europæiske markeder. Mere information er tilgængelig på https://www.superoffice.dk/dit-nye-crm 

Om SuperOffice 

SuperOffice er en ledende og pålidelig platform til håndtering af kunderelationer (CRM) til mindre og mellemstore virksomheder på tværs af Europa. Grundlagt i Oslo, Norge, i 1990, hvor hovedkontoret ligger i dag. Software as a Service (SaaS) virksomheden leverer skalerbare, modulære løsninger, der hjælper virksomheder med at håndtere hvert eneste kundekontaktpunkt på tværs af salg, marketing og kundeservice. SuperOffice har kontorer i Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Holland og Schweiz, såvel som et kunde-supportcenter i Litauen, og samarbejder med et stærkt partnernetværk i Europa og USA. I dag har virksomheden næsten 300 ansatte. For mere information, besøg https://www.superoffice.com.   

Mediekontakt: 

Tish Gilbert, Head of Communications and Brand 
Telefon: +47 92 06 40 64 
Email: tish.gilbert@superoffice.com 

Aftal interview (på forespørgsel): 

Lars Engbork, CEO 
Telefon: +45 22 69 28 68 
Email: lars.engbork@superoffice.com 

Bettina I. Berntsen, CMO 
Telefon: +47 92 43 97 33 
Email: bettina.berntsen@superoffice.com 

Pernille Møller Lund, Country Director 
Telefon: +45 21 67 86 67 
Email: pernille.mollerlund@superoffice.com 

Om AKQA 

AKQA er en global design og innovationsvirksomhed, der har specialiseret sig i at skabe digitale produkter og serviceydelser, der transformerer brands. Med tilstedeværelse i over 20 lande og et team på mere end 3.000 professionelle medarbejdere, kombinerer AKQA kreativitet, teknologi og strategi for at levere banebrydende løsninger på tværs af brancher. Anerkendt med prestigefyldte priser som Cannes Lions Grand Prix og Fast Company’s Innovation by Design. AKQA er en del af WPP og fortsætter med at være ledende indenfor områder som AI-drevne oplevelser, vedvarende design og digital transformation. For mere information, besøg https://www.akqa.com/

Aftal interview (på forespørgsel): 

Steffen Blauenfeldt Otkjær, Managing Director of AKQA Denmark
Telefon: +45 40 64 28 30 
Email: steffen.otkjaer@akqa.com 

Back to articles