Med et integreret økonomi- og CRM-system får du det fulde overblik over dine kunders aktiviteter. Du undgår at vigtige informationer går tabt, så du ikke glemmer at følge op på et tilbud eller en aftale. Det giver dine kunder en bedre oplevelse og dig en stærkere forretning.
På dette webinar viser vi både, hvad CRM er, og hvorfor det er et uundværligt værktøj til at få styr på sine eksisterende og potentielle kunder.
Med SuperOffice får du det fulde overblik over alle dine kunders køb og aktiviteter, direkte fra e-conomic, så du nemt kan lave lister på det hele.
SuperOffice kan godt lide dialog. Derfor er webinaret interaktivt, og du kan stille de spørgsmål, du har brug for at få svar på.
Du får smagsprøver på, hvordan SuperOffice hjælper dig med at blive endnu bedre indenfor marketing, salg og kundeservice, og ikke mindst hvordan en integreret løsning med e-conomic kan hjælpe dig med at nå nye højder:
Mandag, den 6. november kl. 13 - 14
Gratis
e-conomic kunder. Seminaret er ideelt for dig, som i dag har e-conomic som ERP system og er interesseret i, hvordan CRM kan bidrage til øget salg og indtjening.
Webinaret varer 1 time.
Den første halve time giver vi dig en introduktion til SuperOffice CRM. Den næste halve time har vi sat af til at besvare spørgsmål.
Det er nemt at deltage - perfekt i en travl hverdag! Du sidder ved din egen pc og følger os via Webex. Information om log ind sendes før webinaret pr. email.