På dette webinar viser vi både, hvad CRM er, og hvorfor det er et uundværligt værktøj til at få styr på sine eksisterende og potentielle kunder.

Med SuperOffice får du det fulde overblik over alle dine kunders køb og aktiviteter, direkte fra e-conomic, så du nemt kan lave lister på det hele.  

SuperOffice kan godt lide dialog. Derfor er webinaret interaktivt, og du kan stille de spørgsmål, du har brug for at få svar på. 

Du får smagsprøver på, hvordan SuperOffice hjælper dig med at blive endnu bedre indenfor marketing, salg og kundeservice, og ikke mindst hvordan en integreret løsning med e-conomic kan hjælpe dig med at nå nye højder:

  • Brugerkategorien Marketing har alt det, du behøver, for at definere målgrupper, gennemføre udsendelser og måle resultaterne af dine kampagner.
  • Med brugerkategorien Sales kan du udarbejde tilbud hurtigere og får fuld kontrol over salgsmuligheder og pipeline.
  • Med brugerkategorien Service kan du nemt håndtere, samarbejde og løse alle henvendelser - venligt, hurtigt og effektivt.
  • Med integrationen til e-conomic vil du få øget indsigt i dine kunder og opleve, hvordan uhindret datatoverførsel fra salg til fakturering giver bedre effektivitet.

Tid

Mandag, den 6. november kl. 13 - 14

Pris

Gratis

Målgruppe

e-conomic kunder. Seminaret er ideelt for dig, som i dag har e-conomic som ERP system og er interesseret i, hvordan CRM kan bidrage til øget salg og indtjening.

Praktisk info

Webinaret varer 1 time.
Den første halve time giver vi dig en introduktion til SuperOffice CRM. Den næste halve time har vi sat af til at besvare spørgsmål. 

Det er nemt at deltage - perfekt i en travl hverdag! Du sidder ved din egen pc og følger os via Webex. Information om log ind sendes før webinaret pr. email.

Tilmelding til CRM-webinar for e-conomic kunder