Deltag på SuperOffice CRM-Tour: CHANGE 2024 på Islands Brygge i København! 
📅 Dato: 12. september

Det handler om at dele information på tværs af lande - 24/7

Anne-Claire Mulot CRM Manager

Virksomheden

I dag er vi omkring 100 brugere med forskellige profiler; sælgere, marketing- og kommunikationsmedarbejdere, kvalitetsmedarbejdere og operationelle medarbejdere fra fabrikkerne. Vores mål med SuperOffice er at have én fælles platform, der styrker samarbejdet mellem alle disse forskellige mennesker på tværs af lande og afdelinger. 

Vi valgte SuperOffice Online, fordi vi ønskede at understøtte de forretningsmæssige processer, og fordi vi ikke skulle bekymre os om IT. Vi behøver ikke at vedligeholde systemet. Det hele bliver gjort for os. På grund af vores organisation på tværs af lande og med de mange sælgere, som ofte er på landevejene, havde vi brug for et system med online adgang uden først at skulle logge på en server.
Læs mere om Leca 

På bare få måneder blev SuperOffice Online udrullet til 50 brugere på tværs af lande. Et år efter er mere end 80 Sales og Marketing brugere meget glade for SuperOffice.

Anne-Claire Mulot CRM Manager

Løsningen

På bare få måneder blev SuperOffice udrullet til 50 brugere på tværs af lande. Et år efter er mere end 80 Sales og Marketing brugere meget glade for SuperOffice. Løsningen er blevet udvidet fra et land og et forretningsområde til 8 lande og mange forretningsområder - inklusiv projektledelse, mobil CRM og skifte fra et andet marketingsystem til SuperOffice Marketing. Ledelsen har spillet en vigtig rolle for at gøre dette CRM-projekt til en succes.

Vil du vide, hvordan disse virksomheder har skabt vækst?

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få del i den viden vi har samlet, mens vi har hjulpet virksomheder med at forvandle relationer til omsætning.