Tilmeld dig Thrive- en indholdsserie, der er skabt til at hjælpe dig med at gøre relationer til god forretning

FUNKTIONER I SUPEROFFICE SALES

SuperOffice Sales er udarbejdet til at hjælpe sælgere med at nå deres omsætningsmål og opbygge stærke, værdifulde kunderelationer. Når rutineopgaver bliver håndteret, processer strømlines, og adgang til kundeoplysninger sker ét sted, kan sælgerne tage velinformerede beslutninger og fokusere på at skabe omsætning.

VÆRKTØJ TIL PIPELINESTYRING OG FORECAST

Brug SuperOffice Sales til at følge alle salgsmuligheder i din pipeline tæt og reagere hurtigt. Overvåg fremdrift på aftaler, udarbejd præcise forecasts og skab bedre resultater.

STYRING AF SALGSPROCESSEN

Med den indbyggede salgsguide er det muligt at skabe og udvikle en defineret salgsproces ud fra jeres bedste praksis, så du altid ved, hvad næste skridt er, og aldrig går glip af en mulighed for at lukke et salg.

ACCOUNT MANAGEMENT

Håndtér effektivt dine relationer med kunder og kundeemner ét sted. Bevar kontrollen over dit salg ved at holde styr på al kommunikation og alle dokumenter, aktiviteter, møder, muligheder og milepæle.

HÅNDTERING AF INTERESSENTER

Salgsprocesserne involverer ofte mange beslutningstagere. SuperOffice Sales giver dig mulighed for at indsamle oplysninger om forskellige interessenter, som du har brug for at kommunikere med, hvilken type oplysninger der er behov for, og hvornår du skal kontakte dem.

SALES INTELLIGENCE

Overvåg salgsaktiviteterne og få brugbar indsigt i dine kunder og salgsaktiviteter i realtid gennem advarsler og nyttige visualiseringer ved hjælp af SuperOffice SAINT.

SALGSSEKRETÆR

Den indbyggede salgssekretær hjælper sælgerne i din virksomhed med skræddersyede huskelister og automatiske alarmer. Den holder dine teammedlemmer opdaterede om alle planlagte salgsaktiviteter og understøttende dokumentation, så de kan fokusere på at skabe værdifulde relationer.

QUOTE MANAGEMENT

En vigtig del af det at afslutte en handel er at kunne sende et tilbud ud hurtigt. Med SuperOffice Sales er det ekstremt nemt at udarbejde tilbud, håndtere versioner, indhente godkendelser og endda afgive bestillinger med et enkelt klik.

OPTIMERET TIL MOBIL

SuperOffice Sales er optimeret til mobile enheder. Du kan nemt administrere dine egne og hele teamets salgsaftaler, tjekke kundeoplysninger, opdatere og oprette salgsmøder og få adgang til alle relevante kundedata i realtid fra en hvilken som helst enhed.

ØG SALGET MED CHAT

Live Chat er blevet et uundværligt værktøj i den moderne virksomhed, og tilbyder en nem måde at komme i kontakt med kunderne. Tilføj live Chat add-on til SuperOffice Sales, så vil du kunne besvare kundehenvendelser i realtid, interagere med potentielle købere, mens de er på din hjemmeside, og hjælpe dem med at træffe en købsbeslutning hurtigere.

Er du klar til at øge omsætningen?

Få en gratis snak med en salgskonsulent i dag. Vi har over 30 års erfaring med at hjælpe virksomheder med at optimere deres salgsprocesser og få mest muligt ud af deres CRM løsning.

Vil du have del i vores viden omkring øget salgsproduktivitet?

Tilmeld dig Thrive with SuperOffice for at modtage originalt indhold skabt til at hjælpe dig med at forbedre dine salgsprocesser og forvandle relationer til god forretning.