Tilmeld dig Thrive- en indholdsserie, der er skabt til at hjælpe dig med at gøre relationer til god forretning

DELTE FUNKTIONER TIL ALLE

Alle, der bruger SuperOffice CRM, drager fordel af en række delte funktioner, der hjælper dig med at gøre informationssiloer til en del af fortiden samt øge din personlige produktivitet og din evne til at samarbejde som et team. På den måde kan du tilbyde kundeoplevelser i verdensklasse og skabe langvarige relationer.

ÉT STED TIL ALLE DINE KUNDESAMTALER

SuperOffice CRM hjælper dig med at have alle vigtige kundeoplysninger samlet ét sted – uanset om det drejer sig om kontaktoplysninger, e-mails, telefonopkald, dokumenter eller mødenotater. Alle i virksomheden har adgang til vigtige kundeoplysninger med et enkelt klik.

FÅ ALLE PÅ SAMME SIDE

Brug den delte kalender i SuperOffice CRM til at registrere aktiviteter, planlægge projekter, spore tilgængelighed og dele oplysninger. Sammenlign din egen tilgængelighed med andre teammedlemmers tilgængelighed. Hvis der er nogen, der er optagede, vil systemet automatisk give dig en alternativ dato, når de er tilgængelige. Aftaler spores i systemet, så du kan altid gå tilbage og se, hvad der skete hvornår.

ENKELTHED ER LIG MED ØGET PRODUKTIVITET

Det har aldrig været nemmere at gemme, dele og samarbejde om e-mails og vedhæftede filer. Få mere fra hånden ved at være forbundet med alle vigtige systemer. SuperOffice CRM integrerer problemfrit med Microsoft Office 365, Google Workspace og større e-mailprogrammer som Exchange, Outlook, Gmail, Notes og alle IMAP-/SMTP-baserede e-mailservere.

logo_program_office
logo_program_outlook
logo_program_exchange
logo_program_g-suite
logo_program_imap

INTELLIGENT DOKUMENTHÅNDTERING

Spar tid ved at bruge prædesignede, forhåndsgodkendte skabeloner i Microsoft Office 365- eller Google Workspace-dokumenter, samtidig med at du bevarer et ensartet udseende på al korrespondance. Forudskrevne breve eller forslagsskabeloner opdateres nemt og automatisk med en bestemt kundes adresse, kontaktperson og dato.

SYNKRONISÉR DINE KALENDERE

Kalendersynkronisering er en ekstra mulighed, der sætter dig i stand til automatisk at synkronisere din SuperOffice-kalender med Microsoft Outlook, Exchange eller Google Calendar. Du kan også dele aftaler og opgaver med personer, der ikke bruger SuperOffice CRM.

FIND OG BRUG DE RIGTIGE CRM-DATA

Den gode samtale starter med, at man ved, hvem man skal tale med, og hvad der betyder noget for personen. Søg efter og find bestemte kontakter eller lister over kontakter, der har noget til fælles. Find det, du leder efter, ved hjælp af foruddefinerede filtre, eller vælg dine egne kriterier. Derefter giver SuperOffice CRM dig et udvalg af data, som du kan reagere på – fra booking af et møde til afsendelse af kommunikation eller opdatering af data.

GØR DATA TIL FORRETNINGSINDBLIK

Få indsigt i din virksomhed med alle de standard-dashboards og -rapporter, der findes i SuperOffice CRM. Du kan visualisere CRM-data og bedre analysere status for din virksomhed, dine kunder og dine processer. Og når du har brug for mere indsigt, kan du benytte dig af mere avancerede muligheder til at oprette rapporter, der giver dig præcis den indsigt, du har brug for til at få din virksomhed til at vokse.

MOBILE CRM HOLDER DIG I GANG

Vores mobilapp til smartphones og tablets giver dig nem adgang til alle vigtige kundeoplysninger når som helst og hvor som helst. Få fuld adgang til dine CRM-data, og udfør hastesager og opgaver, du har glemt, selv efter du har forladt kontoret og ikke er i nærheden af din pc eller Mac. Mobile CRM kører på Android og iOS.

Vil du have del i vores viden omkring øget markedsføringseffekt?

Tilmeld dig Thrive with SuperOffice for at modtage originalt indhold skabt til at hjælpe dig med at forbedre dine markedsføringsprocesser og gøre relationer til god forretning.