Tilmeld dig Thrive- en indholdsserie, der er skabt til at hjælpe dig med at gøre relationer til god forretning

 Illustration stjerner

CRM software designet med tanke på beskyttelse af persondata

Den 25. maj 2018 trådte den nye europæiske Persondataforordning - General Data Protection Regulation (GDPR) i kraft. Det betyder, at alle virksomheder skal leve op til reglerne for beskyttelse af persondata, ellers risikerer de store bøder. Nye GDPR specifikke funktioner i SuperOffice CRM vil hjælpe dig med at administrere dine formål med at gemme, kommunikere med og kontakte dine kunder.

Gem og håndtér samtykke

I den nye GDPR verden skal virksomheder have en grund til at gemme persondata, og i nogle tilfælde skal de også kunne dokumentere det. Brug SuperOffice CRM til at registrere hvilket samtykke du har fra hver enkelt person i din database, hvordan og hvornår du har fået samtykke, og hvem der har registreret det. Systemet giver dig også mulighed for at notere retsgrundlaget.

 Smilende kvinde på kontoret tager en kaffe

Lad kunderne fortælle dig, hvad de ønsker at modtage fra dig

Hold styr på hvilke typer af kommunikation, dine kontaktpersoner har sagt “ja” til at modtage fra dig. Specifikke funktioner sikrer, at du ikke sender e-marketing kommunikation til personer, som ikke har givet dig tilladelse til det.

Rapportering og håndtering af databrud

Som virksomhed er det dit ansvar at sikre, at dine kunders data forbliver private. Når der sker et databrud i forhold til persondata, kvæver GDPR, at hændelsen straks rapporteres og håndteres. Du kan konfigurere og bruge SuperOffice Service, så du har det ideelle værktøj til at opfange og håndtere databrud på en intelligent måde.

Du bestemmer, hvem der må se hvad

Deling af information er kernen i en CRM løsning, men der kan være information, som ikke alle i din virksomhed skal have adgang til. Du kan opsætte regler for hvem i din virksomhed, der må se bestemt information, og hvad de må bruge den til.

 Illustration ring af stjerner

Skab tillid og åbenhed

Dedikerede funktioner i SuperOffice CRM hjælper dig med at leve op til GDPR lovgivningen og viser enkeltpersoner, at du prioriterer beskyttelse af deres persondata højt. Det hjælper dig med at opbygge strærke og tillidsbaserede relationer til dine kunder.

Dit CRM system er klar til GDPR

GØR EN FORSKEL

Thrive er et helt nyt koncept fra SuperOffice og vores mål er enkelt – at hjælpe dig med at skabe vækst. Som medlem af Thrive får du adgang til nye strategier, originale artikler og unikke undersøgelser, som du kan bruge til at forbedre den måde, du arbejder på.