Ny guide: Thriving in tough times
Hent guiden i dag! 

Modtag vores nyhedsbrev.

DET HANDLER OM ET VENLIGT SMIL

Vi tror stærkt på mennesker og hvad folk kan udrette. Vi ærer vores ord og hilser alle vi møder med et åbent sind og et venligt smil.

Vores passion er fantastisk CRM

Vi fokuserer 100% på at skabe CRM software, der hjælper alle i virksomheden med at opbygge stærke relationer og loyale kunder.

 Bærbar computer, der viser SuperOffice CRM

En historie om at gøre CRM enkelt

Tilbage i 1989 startede det hele med én ide - at skabe en software, der understøtter sælgerens behov og gør hans hverdag meget nemmere - at gøre det så brugervenligt og elegant, at brugeren virkelig ØNSKER at bruge det, og ikke bare fordi han eller hun skal bruge det. SuperOffice blev født.

BÆREDYGTIGHED

Læs mere om vores bæredygtighedsvision for 2025, og hvordan vi bidrager til bæredygtighed ved at blive CO2-negative, fremme diversitet og være transparente omkring bæredygtighedsrapportering.

Det der er vigtigt for os

Vi tror på, at hvis vi passer på det indre, vil det indre passe på det ydre! Det giver derfor god mening at investere i os selv. Vi må opbygge stærke teams og hjælpe hinanden for at nå vores mål. På den måde vil vi respektere, støtte og hjælpe dig lige så meget, som vi hjælper hinanden.

Vi brænder også for vores produkt. Vi er mere end 200 mennesker, som bruger SuperOffice hver eneste dag. Derfor er vores egne medarbejdere en stor kilde til nye ideer og forbedringer, som kan gøre vores produkt endnu bedre for dig.

Når alt kommer til alt - er vi jordnære folk. Vi lover ikke noget, vi ikke kan holde, og vi ønsker ikke at skabe forventninger, som vi ikke kan indfri.

Vi har fundet ud af, at den aller bedste måde at sikre, at "what you see is what you get", er at være tro mod det, der betyder noget for os. Vores værdier og selvfølgelig vores produkt er vores vigtigste værktøjer til at hjælpe os med at udvikle den fantastiske CRM software, som du fortjener.

Har du spørgsmål?

Vi vil gerne hjælpe og besvare dine spørgsmål.