Levér en sikker ydelse med SuperOffice CRM

Uanset om du er i en bank, et forsikringsselskab, en lånevirksomhed eller et investeringsselskab giver SuperOffice CRM dig et klart billede af din kundeportefølje og understøtter dig, når du vil automatisere og sørge for, at du overholder kravene til persondatabeskyttelse.

Mand viser numre på et diagram

Tusindvis af glade kunder

pareto-logo_psec_300dpi_transparent2x
dnb_black
kredinor2x
payex2x
vfs2x

SuperOffice CRM til bank- og finansverdenen

  • Icon

    Kundeoverblik

    Et komplet overblik over kundeinformation samlet ét sted – fra kontaktdetaljer til emails, telefonsamtaler, salg og mødereferater. Med et klik får hele virksomheden et 360-graders overblik over jeres kunder.

  • Icon

    Lev op til GDPR

    Du skal sikre, at du overholder lovgivningen omkring person-databeskyttelse (GDPR). Ved at implementere rutiner og retningslinjer, der understøttes af et CRM system, har din virksomhed mulighed for at overholde disse krav fuldt ud.

  • Icon

    Kommunikation

    Du kan kommunikere med en lang række kundegrupper fra dit CRM system baseret på indkomstniveau, risikokategori og geografi. Send emailkampagner baseret på specifikke udvalg, så du kan levere relevante og målrettede tilbud.

  • Icon

    Salgsstyring

    Identificér salgsmuligheder hos kundeemner og eksisterende kunder baseret på forretningsmæssige behov, produktsortiment og omsætnings-vækst. Få præcise forecasts og pipelinestyring ved at implementere tilbud og salgsmuligheder i SuperOffice CRM.

  • Icon

    Nøgletal og KPI’er

    Adgang til nøgletal og KPI’er for alle i virksomheden giver bedre beslutningsgrundlag. Kombinér rapporter fra flere forskellige systemer for at give et komplet overblik baseret på gennemsnitlig kontraktværdi, konkurrence, tilbud og tabt/vundet fordeling for nye salg.

  • Icon

    Aftaler

    Gem alle aftaler og kontrakter direkte i SuperOffice med digitale underskrifter. I kan strømline jeres salgsprocesser og afkorte beslutningstiden. Ved at have 100% kontrol over alle rammeaftaler, kan I handle mere proaktivt overfor kunder, før deres kontrakter udløber.

Den store CRM guide

En investering i CRM software vil hjælpe dig med at opbygge og styrke relationerne med nye og eksisterende kunder. Find ud af hvordan du vælger den rigtige løsning til din virksomhed med Den store CRM guide.

Gratis personlig demo

I gennemsnit øger SuperOffice kunder deres omsætning med 16% pr. år.

4 gode grunde til at prøve SuperOffice CRM:

  • Funktionsbaseret prissætning (Du betaler for det, du bruger)
  • Direkte integration med Office 365 og G-Suite
  • Tilgængelig på alle enheder - desktop, mobil og tablet
  • Ubegrænsede antal firmaer, kontaktpersoner og supportsager

Se hvad SuperOffice kan