Processtyring fra start til slut med SuperOffice CRM

Det at have en database med leads og henvisninger spiller en vigtig rolle for jeres succes. SuperOffice CRM hjælper jer med at kommunikere med kundeemner og kunder, styre hele salgsprocessen og vedligeholde jeres mange ejendomme – alt sammen fra ét CRM system.

Tusindvis af glade kunder

group-842
group-837
jeudan_logo_2012_cmyk
group-833
avantor2x

SuperOffice CRM til ejendomsbranchen

  • Icon

    Overblik over kunder og ejendomme

    Et omfattende og gennemskueligt overblik over nøgleinformation og korrespondance med kunder, lejere, ejendomme og projekter samlet ét sted.

  • Icon

    Aftaler og kontrakter

    Gem alle aftaler og kontrakter direkte i SuperOffice med digitale underskrifter. Strømlin salgsprocessen og gør vejen til beslutning kortere. Ved at have 100% kontrol over alle rammeaftaler kan I arbejde mere proaktivt med kunderne, før deres kontrakter udløber.

  • Icon

    Kontraktstyring og vedligehold

    I har brug for et system, som kan hjælpe jer med at håndtere spørgsmål vedr. kontrakter, lejere, opgavelister og meget mere. I kan strukturere, kategorisere og automatisere indkommende sager baseret på type, kunde eller ejendom, så håndteringen bliver nemmere.

  • Icon

    ERP Integration

    I kan tilbyde en bedre kundeoplevelse ved at integrere til økonomisystemer og vigtige forretningskritiske platforme. SuperOffice CRM integrerer med alle større ERP systemer.

  • Icon

    Nøgletal og KPI’er

    Adgang til alle nøgletal og KPI’er for alle i virksomheden sikrer en bedre beslutningsproces. Kombinér rapporter fra flere systemer (ERP, CRM) for at give ledelsen et komplet overblik over vigtige tendenser, muligheder og den overordnede vækst i indtjeningen.

  • Icon

    Kommunikation

    Hold lejere, boligejere og kunder opdaterede med hyppige målrettede emailkampagner. Segmentér ud fra ejendomstype, størrelse, geografi og meget mere.

Den store CRM guide

En investering i CRM software vil hjælpe dig med at opbygge og styrke relationerne med nye og eksisterende kunder. Find ud af hvordan du vælger den rigtige løsning til din virksomhed med Den store CRM guide.

Gratis personlig demo

I gennemsnit øger SuperOffice kunder deres omsætning med 16% pr. år.

4 gode grunde til at prøve SuperOffice CRM:

  • Funktionsbaseret prissætning (Du betaler for det, du bruger)
  • Direkte integration med Office 365 og G-Suite
  • Tilgængelig på alle enheder - desktop, mobil og tablet
  • Ubegrænsede antal firmaer, kontaktpersoner og supportsager

Se hvad SuperOffice kan