Ny guide: Thriving in tough times
Hent guiden i dag! 

Modtag vores nyhedsbrev.

Webinar - Kom i gang med din kunderejse

Optagelse af webinar

Kunderejsen følger hele kundens livscyklus fra bevisthed til loyalitet og hjælper dig med at forstå dine kunder og dermed tilbyde bedre kommunikation og imødekomme kundens forventninger i hver trin af rejsen.

Processen kræver kortlægning af kontaktpunkterne i din egen virksomhed, samt hos dine kunder for at kunne identificere eventuelle huller i kommunikationen. Vi giver dig tips til, hvordan du kan udnytte CRM løsningen til at levere bedre oplevelser og bedre resultater.

 Agenda
  • Hvad er kunderejsen
  • Hvordan kommer du i gang med kortlægningen i din virksomhed
  • Tips til at forbedre dine processer
  • Kunderejsen i CRM systemet
  • Hvad skal der til for at lykkes i det lange løb

Webinaret holdes på engelsk med danske undertekster.

Præsenteret af:

Pernille Møller Lund, SuperOffice - se præsentation


Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte os.