Tilmeld dig THRIVE - en ny serie af originale artikler, designet til at hjælpe dig med at skabe vækst.

Sammenlign brugerprofiler

Vores unikke priser passer helt enkelt perfekt til enhver virksomhed.

Standard CRM


Marketing

DKK 419 Pr. bruger/måned
Minimum 10 brugere

Sales

DKK 419 Pr. bruger/måned
Minimum 10 brugere

Service

DKK 419 Pr. bruger/måned
Minimum 10 brugere

Complete CRM

DKK 524 Pr. bruger/måned
Minimum 10 brugere

Kontaktstyring

Kernen af din virksomheds CRM database

Virksomheder og kontaktpersoner
Relationer
Brugerdefinerede felter
Samtykkehåndtering (GDPR)

Kalender

Kalender og opgaver (dagbog)

Kalender og opgaver
MacLink

Dokumenter

Opret dokumenter med SuperOffice skabeloner og arkiver

Dokumenthåndtering
Cloud Office integration

Email integration

Integration via IMAP/POP til dine emails

SuperOffice Inbox
Mail Link
Gmail Link

Udsendelser & udvalg

Opret udsendelser beskeder og skabeloner. Udvalg af dokumenter, kontakter, salg, projekter, aktiviteter, produkter

Udvalg af alt
Statiske udvalg
Dynamiske udvalg
Kombinerede udvalg
Udsendelser & nyhedsbreve
Udgående emails
Abonnementshåndtering

Projekter

Tilføj projektdimensionen til CRM systemet

Organiser dine data i projekter
Projektguide

Mobil

En touch baseret app til smartphones & tablets

Pocket CRM

Rapportering

En række standard rapporter er inkluderet i SuperOffice CRM. Visuelle grafiske præsentationer af data

Rapporter om alle CRM data
Sales Intelligence
Dashboard
Udskriv

Marketing styring

Opret marketing kampagner. Opret og del webformularer. Indhent samtykker. Rapporter om kampagne svarrater, indsendte formularer og aktiviteter.

Kampagner
Sporing
Bounce-håndtering
Spore links
Formularer
Rapporter

Salgsstyring

Hold styr på alle dine aktuelle salgsemner. Opret workflows til at understøtte alle slags salgsprocesser

Salgsemner & salg
Forecast
Salgsguide
Interessenter
Salgssekretær

Tilbudshåndtering

Opret tilbud med dine produkter og prislister

Opret tilbud
Produkter og prislister
Tilbudsalternativer og versioner
Tilbudsgodkendelse
Tilbudsdokumenter

Kundeservice

Kernen i ethvert support/help desk system. Grafisk præsentation af status og aktiviteter

Sagshåndtering
Eskalering, prioritering
Vidensdatabase
Source Connector plugin API
Indgående mails
Service Dashboard
Service rapportering
Til mobile enheder
Makroer
Brugerdefinerede felter
Kundecenter
SMS Server

Chat

Kommuniker med hjemmeside besøgende direkte fra SuperOffice med chat

Chat medarbejdere
Tillægsmoduler

Ekstra ydelser

Giver dig adgang til værktøjer og API's til at skabe tilpassede apps og integrationer

SuperOffice Web Services API's
Tilpasse værktøjer til kundeservice
Developer Community

KALENDERSYNKRONISERING

Kalendersynkronisering med Microsoft Exchange, Office 365, Gmail og G Suite kalendere

Synchronizer for SuperOffice
Lagerplads, mange emails og Kundecenter login (Betal efter forbrug)
Beskrivelse Inkluderer 1-50 brugere Inkluderer 51-100 brugere Inkluderer 100+ brugere Ekstra pakke størrelse/månded Ekstra pakke pris/måned
Lagerplads Lagring af data og dokumenter 50 GB 100 GB 200 GB 50 GB 242 DKK
Emails sendt via Udsendelse Antal kampagne emails pr. måned 15.000 30.000 60.000 50.000 242 DKK
Kundecenter login Antal kunde login i Kundecenter pr. måned 1.000 2.000 4.000 1.000 242 DKK
Chat sessioner Total antal chat sessioner pr. måned 1.500 2.000 2.500 1.000 242 DKK
Formularsvar Antal indsendte formularsvar pr. måned 1.000 2.000 3.000 1.000 242 DKK

Pr. bruger/måned