Tilmeld dig Thrive- en indholdsserie, der er skabt til at hjælpe dig med at gøre relationer til god forretning

Sammenlign brugerprofiler

Vores unikke priser passer helt enkelt perfekt til enhver virksomhed.

Standard CRM


Marketing

DKK 419 Pr. bruger/måned

Sales

DKK 419 Pr. bruger/måned

Service

DKK 419 Pr. bruger/måned

Complete CRM

DKK 524 Pr. bruger/måned

Kontaktstyring

Kernen af din virksomheds CRM database

Virksomheder og kontaktpersoner
Relationer
Brugerdefinerede felter
Samtykkehåndtering (GDPR)

Kalender

Kalender og opgaver (dagbog)

Kalender og opgaver
MacLink

Dokumenter

Opret dokumenter med SuperOffice skabeloner og arkiver

Dokumenthåndtering
Cloud Office integration

Email integration

Integration via IMAP/POP til dine emails

SuperOffice Inbox
Mail Link
Gmail Link

Udsendelser & udvalg

Opret udsendelser beskeder og skabeloner. Udvalg af dokumenter, kontakter, salg, projekter, aktiviteter, produkter

Udvalg af alt
Statiske udvalg
Dynamiske udvalg
Kombinerede udvalg
Udsendelser & nyhedsbreve
Udgående emails
Abonnementshåndtering

Projekter

Tilføj projektdimensionen til CRM systemet

Organiser dine data i projekter
Projektguide

Mobil

En touch baseret app til smartphones & tablets

Pocket CRM

Rapportering

En række standard rapporter er inkluderet i SuperOffice CRM. Visuelle grafiske præsentationer af data

Rapporter om alle CRM data
Sales Intelligence
Dashboard
Udskriv

Marketing styring

Opret marketing kampagner. Opret og del webformularer. Indhent samtykker. Rapporter om kampagne svarrater, indsendte formularer og aktiviteter.

Kampagner
Sporing
Bounce-håndtering
Spore links
Rapporter

Salgsstyring

Hold styr på alle dine aktuelle salgsemner. Opret workflows til at understøtte alle slags salgsprocesser

Salgsemner & salg
Forecast
Salgsguide
Interessenter
Salgssekretær

Tilbudshåndtering

Opret tilbud med dine produkter og prislister

Opret tilbud
Produkter og prislister
Tilbudsalternativer og versioner
Tilbudsgodkendelse
Tilbudsdokumenter

Kundeservice

Kernen i ethvert support/help desk system. Grafisk præsentation af status og aktiviteter

Sagshåndtering
Eskalering, prioritering
Vidensdatabase
Source Connector plugin API
Indgående mails
Service Dashboard
Service rapportering
Til mobile enheder
Makroer
Brugerdefinerede felter
SMS Server
Tillægsmoduler

Chat

Kommuniker med hjemmeside besøgende med live chat

Chat medarbejdere

Forms

Indfang information, samtykke og kundeemner via formularer på ethvert websted eller e-mail

Opret og behandl webformularer

Customer Engagement Platform

Giv dine kunder muligheden for at interagere med dig via forskellige kanaler. Denne pakke inkluderer:

Chat
Formularer
Kundeportalramme
Kundecenter

Ekstra ydelser

Giver dig adgang til værktøjer og API's til at skabe tilpassede apps og integrationer

SuperOffice Web Services API's
Tilpasse værktøjer til kundeservice
Developer Community

KALENDERSYNKRONISERING

Kalendersynkronisering med Microsoft Exchange, Office 365, Gmail og G Suite kalendere

Synchronizer for SuperOffice
Lagerplads, mange emails og Kundecenter login (Betal efter forbrug)*
Beskrivelse Inkluderer 1-50 brugere Inkluderer 51-150 brugere Inkluderer 151-250 brugere Inkluderer 251-500 brugere Inkluderer 500+ brugere
Lagerplads Lagring af data og dokumenter 50 GB 100 GB 200 GB 400 GB 600 GB
Emails sendt via Udsendelse Antal kampagne emails pr. måned 15.000 30.000 60.000 70.000 80.000
Kundecenter login Antal kunde login i Kundecenter pr. måned 1.000 2.000 4.000 5.000 6.000
Chat sessioner Total antal chat sessioner pr. måned 1.500 2.000 2.500 3.000 3.500
Formularsvar Antal indsendte formularsvar pr. måned 1.000 2.000 3.000 4.000 5.000

Yderligere pakker er tilgængelige mod et ekstra gebyr. Kontakt os for mere information.