På den digitale markedsplads er din evne til at sætte kunden i centrum din primære konkurrenceparameter. Derfor er CRM gået fra at være et IT værktøj til en forretningsstrategi. Eller bør være. Hvor langt er I kommet med jeres CRM rejse, og hvordan ser det ud med forankringen og udnyttelsen af CRM processerne på tværs af jeres virksomhed?

De spørgsmål adresserer vi med følgende emner:

Agenda

  • Hvorfor er CRM blevet forretningskritisk, og hvordan arbejder man kontinuerligt med den afgørende forankring?
  • Hvordan kan en løsning i skyen sætte yderligere fart på både værdi og forankring af CRM?
    • Du hører eksempler fra kunder, der har migreret til skyen samt baggrunden for deres beslutning om SuperOffice Online, deres rejse, udbytte og erfaringer
    • Business Case for migrering til SuperOffice Online
  • Standard fremfor tilpasninger, og hvorfor forenkling er det nye sort
  • Bordet rundt – hvad vil du gerne, og hvad holder dig (måske stadig) tilbage?

Guidet rundvisning
Der er mulighed for en guidet rundvisning hos Audi.
Frivillig deltagelse og seperat tilmelding til dette. 

Dato
Torsdag, d. 8. november 2018

Tid

9:00-13:15
(Registrering, morgenkaffe og croissant fra 8:30 og fra 11:45 serveres lækker Tapas, herefter frivillig rundvisning)

Sted

Audi Fredericia
Kongens Kvarter 32
7000 Fredericia

Pris

Gratis (Ved udeblivelse faktureres 750,- kr)

Målgruppe

Forretningsbeslutningstagere, ledelsen og CRM managers

Tilmelding til VIP møde - Fredericia