Account Manager

Stillingsbeskrivelse

Hos SuperOffice fortsætter vores ambitiøse målsætning om vækst i Danmark. Derfor skal det danske kontor i Vallensbæk styrkes med nye ambitiøse og dynamiske kollegaer.

Vi søger en Account Manager, som skal være med til at øge markedsandelen, dels ved at tiltrække nye kunder til SuperOffice og dels ved at videreudvikle eksisterende kunder.

Du vil opleve et arbejdsmiljø, der er præget af engagement, faglig stolthed, travlhed, innovation, en uhøjtidelig omgangstone og ikke mindst stor mulighed for indflydelse på din egen dagligdag.

Arbejdsopgaver

  • Vinde nye kunder og videreudvikle eksisterende kunder ud fra fælles strategiske mål
  • Forecast og pipeline management
  • Samarbejde med partnere, marketing, Customer Experience og konsulentafdelingen for at opnå egne og fælles mål
  • Deltagelse i SuperOffice's kundeprogram i form af seminarer, erfa-grupper m.v.
  • Løbende træning i produkter og løsninger

Succeskriterier

  • Gode samarbejdsevner, internt og eksternt. Være en god kollega
  • Opnåelse af KPI'er, herunder budget
  • Forståelse for hvordan CRM kan sætte strøm til kundernes digitaliseringsrejse

Gage

Attraktiv lønpakke med mulighed for god fast løn, teambonus, individuel provision, pension og sundhedsforsikring.

Ideelle kandidat

  • Minimum 3 års erfaring med salg af forretningsapplikationer (eksempelvis CRM, ERP, BI)
  • I stand til at initiere og udvikle et samarbejde med kundens beslutningstagere, gerne på C-level
  • Evner at arbejde selvstændigt og resultatorienteret
  • SaaS erfaring
  • Positiv, ærlig og professionel, med et glimt i øjet og kan identificere sig med SuperOffice's kerneværdier
  • Målrettet og drevet af at opnå resultater - kvantitativt såvel som kvalitativt.

Send din ansøgning hutigst muligt til adm. direktør, Pernille Møller Lund på pml@superoffice.dk.

Virksomhedsprofil

Vores passion for Customer Relationship Management har gjort SuperOffice til en af Europas førende leverandører af CRM-løsninger til B-t-B markedet. Vores software understøtter den enkelte bruger i at finde, fange og fastholde kunder gennem digitalisering og automatisering af processer inden for salg, marketing og kundeservice.

Vi har hovedkvarter i Oslo og datterselskaber i Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Holland, Schweiz, UK og en centraliseret supportorganisation i Litauen. Vi er mere end 250 ansatte.

SuperOffice CRM-løsninger bliver markedsført, solgt og implementerede direkte gennem SuperOffice og udvalgte samarbejdspartnere.

SuperOffice bygger på en meget stærk virksomhedskultur, som sætter lige så stor pris på menneskene som på at drive en sund forretning. Vores kerneværdier er at være oprigtige, ærlige og venlige samtidig med, at vi forsøger at forenkle komplicerede forretningsprocesser. Så smiler vores kunder.