7 tips til at skabe en god kundeoplevelse strategi

Læs mere

SuperOffice erfa-grupper

Har du erfaring med SuperOffice CRM, og ønsker du at udveksle den med andre SuperOffice-brugere? I erfa-grupperne har du mulighed for at give og få inspiration, indblik og værdifuldt netværk.

Formål med erfa-grupperne

  • Dele viden og inspiration omkring SuperOffice CRM
  • Indgå i netværk med andre SuperOffice-virksomheder
  • Blive klogere på og lære af hinandens løsninger
  • Få ”hands on” på dele af SuperOffice CRM og moduler
  • Dele og få input til at løse udfordringer omkring fx datapolitik og forankring af CRM hos medarbejdere og ledelse
  • Fra SuperOffice ønsker vi at støtte vores kunder i endnu mere udnyttelse og værdi af SuperOffice
  • Deltagerne bestemmer selv over gruppen og dens aktiviteter og alle er med til at planlægge og udføre dem og få det bedste ud af det

Hvordan fungerer erfa-grupperne?

  • Grupperne mødes 3 gange årligt
  • Grupperne drives af deltagerne, støttet af SuperOffice Danmark, hvor der er ønske og behov
  • Hvert møde afholdes hos en af de deltagende virksomheder og indholdet er besluttet af gruppen
  • Agendaen indeholder typisk en præsentation af værtsdeltageren og dennes SuperOffice-løsning og derpå et eller flere valgte emner

Dit udbytte er bl.a.:

  • Udvidelse af dit forretningsmæssige netværk
  • Friske input og ideer til mere udnyttelse af CRM
  • Åben dialog og erfaringsudveksling
  • Udnytte potentialet i SuperOffice

Din indsats:

  • Aktiv deltagelse
  • Dele ud af viden og erfaring
  • Handle på ny viden og inspiration

Indmeldelse i grupperne her >>

Digitale erfa-møder
For de brugere af SuperOffice, der gerne vil dele erfaringer med andre og deltage i erfa-møder, men ikke altid kan finde tid og mulighed for at komme til møderne rundt omkring i landet, har vi en gruppe, hvor møderne holdes online/digitalt.

Så kan du være med fra din egen arbejdsplads og stadig dele viden, erfaring og spørgsmål med andre SuperOffice-brugere. Indmeldelse i gruppen her >>. Vel mødt! 

Deltag også i SuperOffice erfa-grupperne på LinkedIn her >>

Deltagerne udtaler bl.a.:
”Det er et rigtigt godt forum at drøfte erfaringer med; netop mangfoldigheden i de forskellige virksomheder og deres forskellige brug af SuperOffice giver et godt afsæt for ens videre arbejde med CRM.”