SuperOffice kundeprogram

Vores kundeprogram (Customer Experience Programme) har til formål, at du som kunde og daglig bruger af SuperOffice CRM får det maksimale ud af jeres investering – både af tid og økonomi. Det gør vi ved at fokusere på tre områder sammen med dig: anvendelse, udbytte og tilfredshed.

På tværs af disse tre ledestjerner tilbyder vi dig en række aktiviteter, hvor du kan inspireres og støttes i at opnå og overgå jeres egne målsætninger.

Disse aktiviteter omfatter bl.a.:

  • Erfa-grupper med møder både rundt i virksomheder og digitalt
  • InspirationsMorgener med dybdegående inspiration til at udnytte SuperOffice CRM endnu mere
  • InspirationsWebinarer ligeledes med dybdegående inspiration til at udnytte CRM endnu mere, men online som webinar så du kan være med lige der hvor du er
  • InspirationsVideoer som du kan se igen og igen, sætte på pause, spole, dele med kolleger og bruge som vejledning
  • Spørgetime hvor du kan få personlig sparring og rådgivning, samt blive inspireret og lære af andres spørgsmål og svar
  • Sparring omkring udnyttelse, forankring og udvikling

Vi er jo som producent og leverandør til for – og ønsker også med kundeprogrammet at bidrage til – at du kan få en bedre og sjovere arbejdsdag, din virksomhed kan indfri CRM-målsætninger samt at jeres kunder og andre relationer dagligt er glade for jer og jeres brug af SuperOffice CRM.

Mange tak – både fordi du læser med her, deltager i kundeprogrammet og for at være værdifuld kunde for SuperOffice.