7 tips til at skabe en god kundeoplevelse strategi

Læs mere

SuperOffice kundeprogram

Vores kundeprogram (Customer Experience Programme) har til formål, at du som kunde og daglig bruger af SuperOffice CRM får det maksimale ud af jeres investering – både af tid og økonomi. Det gør vi ved at fokusere på tre områder sammen med dig: anvendelse, udbytte og tilfredshed.

På tværs af disse tre ledestjerner tilbyder vi dig en række aktiviteter, hvor du kan inspireres og støttes i at opnå og overgå jeres egne målsætninger.

Disse aktiviteter omfatter bl.a.:

  • Erfa-grupper med møder både rundt i virksomheder og digitalt
  • InspirationsMorgener med dybdegående inspiration til at udnytte SuperOffice CRM endnu mere
  • InspirationsVideoer som du kan se igen og igen, sætte på pause, spole, dele med kolleger og bruge som vejledning
  • Spørgetime hvor du kan få personlig sparring og rådgivning, samt blive inspireret og lære af andres spørgsmål og svar
  • Sparring omkring udnyttelse, forankring og udvikling

Vi er jo som producent og leverandør til for – og ønsker også med kundeprogrammet at bidrage til – at du kan få en bedre og sjovere arbejdsdag, din virksomhed kan indfri CRM-målsætninger samt at jeres kunder og andre relationer dagligt er glade for jer og jeres brug af SuperOffice CRM.

Mange tak – både fordi du læser med her, deltager i kundeprogrammet og for at være værdifuld kunde for SuperOffice.