SuperOffice lancerer nye GDPR funktioner

Læs mere
Nu har vi det fulde overblik over vores kundebase og gennem en ny procedure for kundeoprettelser, sikrer vi, at der ikke kommer rod i data igen
Kirsa Christoffersen Administrations- og projektchef

Nordjyske Medier har igennem årene foretaget en lang række opkøb af selskaber og har derfor løbende udvidet kundeportefølje. Med disse fusioneringer og en voksende mængde af kundedata, der skulle samles i ét CRM-system, kom der også udfordringer.

I starten oplevede Nordjyske Medier, at nogle af deres kunder var oprettet flere gange i deres CRM-system, da kunderne havde samhandel med flere af de fusionerede selskaber samtidigt. Det kunne give anledning til dobbeltarbejde, hvis sælgerne fx arbejdede på den samme kunde uden at vide det, og fakturering af den samme kunde, kunne potentielt set også ske på forskellige kundenumre på grund af dubletoprettelser.

For at undgå denne problemstilling tog Nordjyske Medier kontakt til Bisnode og Siteshop gennem deres CRM leverandører SuperOffice og Core CRM.