Tilmeld dig Thrive- en indholdsserie, der er skabt til at hjælpe dig med at gøre relationer til god forretning

Vores virksomhed er blevet endnu mere digital og ved at samle al kommunikation omkring kunderne ét sted, agerer vi mere professionelt og får samtidig meget mere ud af den samme tid.

Jesper Vagtel Johansen, Chief Commercial Officer

Virksomheden

InterMail hjælper med målrettet kommunikation, der skaber leads, salg og kundeloyalitet. Vi er 90 specialister som hjælper mere end 300 kunder i Danmark, Sverige og Norge.

Vores kunder tæller bl.a. Santander Consumer Bank, Falck, LB Forsikring, YouSee, Bauhaus, SOS Børnebyerne, InterSport, SAS og H&M. Vi står bag nogle af Skandinaviens største og mest banebrydende DM-, relations- og loyalitetsprogrammer og kommunikerer med mere end 200 millioner modtagere hvert år. 

Besøg Intermail på www.intermail.com

Udfordring

Intermail havde brug for et brugervenligt system til deres salgsafdeling, så de kunne få overblik over- og indblik i salgsaktiviteter og pipeline.

Det var vigtigt at skabe transparens på tværs af organisationen, som er lokaliseret i flere lande, men ligeså vigtigt var det at alle ville bruge systemet.

”Vi lever blandt andet af at sælge digitale marketing services, så det var vigtigt for os at få digitaliseret vores egne salgs- og marketingprocesser fuldt ud. Det har vi fået med SuperOffice, som samtidig er dybt integreret med vores marketingsystemer”

- Jesper Vagtel Johansen, Chief Commercial Officer

Løsningen

Intermail har fået langt bedre indblik i deres salgsaktiviteter og pipeline, som både har frigivet tid og ressourcer, men også styrket salget markant.

Det styrkede salg har givet blod på tanden for at alle arbejder endnu mere data-drevet, end tidligere.

”Vi brugte ikke lang tid på at få SuperOffice implementeret, hvilket havde stor værdi for os – det var nemmere at sælge ind internt, da tidsperspektivet var kort.”

Den løbende sparring med SuperOffices tilknyttede konsulent har betydet, at Intermail har været trygge ved at implementere nye funktioner (og måder at arbejde på). En af de vigtigste KPI’er var, at alle i organisationen ville bruge SuperOffice og det er de i mål med.

Se forretningskonsulent Susan udtale sig om Intermail:

 

Vil du have viden, der kan hjælpe din virksomhed til at vækste?

Tilmeld dig Thrive with SuperOffice, og få del i den viden vi har samlet, mens vi har hjulpet virksomheder med at omsætte relationer til god forretning.